Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sun olis pitäny joskus alottaakin, että voisit tehdä comebackin.
Toki. Sulla on paljon annettavaaAlkaisko taas boodaan.......

O-M-G. Olen kotona keskiviikkoiltana, vaikka huomenna olisi vapaapäiväkin. Masentavaa :(
O-M-G. Olen kotona keskiviikkoiltana, vaikka huomenna olisi vapaapäiväkin. Masentavaa :(
Onpa harmi. Mitenköhän pärjäät?
Mee Lyniin.
Jaa, no missä sitten käyt? Onnela? Forte? Eipä oo hirveästi valinnanvaraa Turussa nuoremmille, kun kaikki paikat on =Lyni.En mä nyt niin alas vajoa. Olin tosin DBTL:n aikaan katsomassa Johanna Tukiaista siellä... selvinpäin vielä :wtf:
En mä nyt niin alas vajoa. Olin tosin DBTL:n aikaan katsomassa Johanna Tukiaista siellä... selvinpäin vielä :wtf:
En mä nyt niin alas vajoa. Olin tosin DBTL:n aikaan katsomassa Johanna Tukiaista siellä... selvinpäin vielä :wtf:
Miltä Jossu kuulosti?
Jaa, no missä sitten käyt? Onnela? Forte? Eipä oo hirveästi valinnanvaraa Turussa nuoremmille, kun kaikki paikat on =Lyni.
Aijaa. Mä luulin että se on just se paikka mistä sut löytää. Kaikella kunnioituksella.
:( Jos olisin yhtään herkempi tyttö niin voisin melkein loukkaantua siitä miten paljon aina dissaat mua.
Ja Mr. Young -kisoja ja itkeviä tyttöjä ja...Enhän dissaa. Eikä se Lyni nyt niin kamala paikka ole, halpaa viinaa ja kaikkea.