Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On, niistä saa ihan peruspalkkarin.Onko hyvä paketti jos ostaa UFS Whey ja UFS Malto
1:1 varmaan laitetaan?On, niistä saa ihan peruspalkkarin.
Lasketaanko vyöllä ja polvisiteillä tehty kyykky tai vyöllä tehty veto raw nostoksi?
Mä laitan yleensä 1:2 eli desi molempia jauhoja. Sillon heraa tulee jotain 30g ja maltoa 50g.1:1 varmaan laitetaan?
Itekki oon laittanu aina desin molempia oon vaan luullu että se on 1:1Mä laitan yleensä 1:2 eli desi molempia jauhoja. Sillon heraa tulee jotain 30g ja maltoa 50g.

Näkeehän sen ihan silmilläkin ettei hera ja malto ole tiheydeltään samanlaista jauhoa. Tosiaan 1dl heraa painaa yleensä sen noin 30g ja desi maltoa noin 50g.Itekki oon laittanu aina desin molempia oon vaan luullu että se on 1:1![]()
yritin jo tuol treeniohjelmas kysyy et voisko joku tehä 17v tytölle reeniohjelman... oon treenannu nyt vähän koko kroppaa mutta vähä epäsäännöllisesti. olis hienoa saada joku ohjelma! tavoitteina ois sikspäkki ja kiinteät jalat ja kiva haba ;>
Hei onko syväkyykky turvallisempi polville, kun se tehdään niin, että jalkaterät osoittavat koiliseen ja luoteeseen siis sillein sivuille kuin, että ne osoittavt kohtisuoraan eteenpäin :D? Toki polvet lähtevät molemmissa tapauksissa jalkaterien suuntaisesti. Onko muutenkaan mitään eroa tehdä kyykkyä tollee jalkaterät sivuille kuin, että ne ovat suoraan eteenpäin?
Hei onko tossa Grönfors, Erämetsä: Massaa! Voimaa! kirjassa neuvottua myös painonnostoliikkeiden tekniikoita? (rinnallevetoa, tempausta...)
Tulee helvetin kalliiks napsia jotain heraa kolmesti päivässä. Rahka tulee halvemmaks.Elikkäs kysyisin, että mikä on se paras aika ottaa lisäproteeini annos? Kuulostaako hullulle ottaa hera80 annos ennen treeniä ja sitten treenin jälkeen? Takana 9kk treeniä ilman proteiinia, ja nyt olis tarkotus opetella lisäproteeinin käyttöä.
Lisäksi olisiko vinkkejä muutamasta hyvästä kylkitreenistä, sekä hyviä vinkkejä vyötärö alueen läskin polttoon ja mahdollisia treeniliikkeitä sinne?
Kiitos!

Tulee helvetin kalliiks napsia jotain heraa kolmesti päivässä. Rahka tulee halvemmaks.
Treenin jälkeen palautusjuoma jossa on proteiiniä ja hiilihydraatteja
Et pysty polttamaan tietyltä alueelta rasvaa. Ja treeniliikkeet kasvatta lihasta läskin alla.
Kun olet miinuskaloreille niin rasvaa palaa kaikkialta, et pysty polttamaan vain tietyltä alueelta.![]()
http://www.exrx.net/WeightTraining/Myths.htmlNo jos kilon pussin saa kahdella kympillä ja yksi annos on esim. 33 g niin sitten yhden annoksen hinnaksi tulisi n. 60 senttiä... Eli siis halvempaa kuin rahka. Eikä todellakaan tulisi siis 'helvetin kalliiks'. Hera tosin imeytyy erittäin nopeasti, joten suurimman hyödyn siitä saa kuin vetää vain aamulla ja ennen ja jälkeen treenin.
Ja tuo 'spot reduction' eli paikallinen rasvanpoltton on mahdollista - ainakin miehillä.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/...nel.Pubmed_DefaultReportPanel.Pubmed_RVDocSum
''Skinfold findings indicate that spot reduction occurred in men but not in women''