Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla ei ole yleensä koskaan krapulaa, mutta nyt se teki poikkeuksen. Vittu mikä olo. Koko ajan saa ojennella ämpärille. Ja minä kun luulin olevani vielä eilen maailman kovin äijä. Äkkiä se siperia palauttaa maanpinnalle.

Olikohan toi karhusatsi pilaantunutta tai jotain, kun se tälläisen olon pukkasi.

No eihän sitä voi olla ottamatta näillä keleillä. Kai sitä kohtapuolin pitää lähtee sinne kaupoille päin, ni pääsee mukavasti alkuun :thumbs:

Et ei muutaku :kippis1: vaan kaikille ryyppyketjun lukijoille! Ja miksei muillekki

Kyllon hienoo olla suomalainen!
Jos on hyvä keli niin sen kunniaks pitää ottaa ja jos on paska ilma niin siihen vitutukseen on myös hyvä syy ottaa, perkele!:kippis1:

Kerrankin kun tekis oikeesti mieli lähtee baariin niin eihän sitä seuraa saa mistään, kaverit töissä tai valmiiks krapulassa.. Eli luultavasti tiedossa säälikännit yksin himassa :rolleyes:

Nallikarissa ois tänään joku veteraanirallimiitti. Ihan kauhea meno näytti olevan eilen illalla. :wtf:
Pakko käydä tänään katsastamassa, mutta VAIN YHDELLÄ (max parit)!
Nyt on sitten siideri kädessä, salmari pakkasessa, kohta lähtö Varjakan Venetsialaisiin, illan päälle tonne moottoripyörään ja huomenna töihin. Joku näistä on pakko jättää pois. Kattoo nyt illan päälle mikä :kippis1:

Kylläpä se on vedettävä tänään viimeiset naamat pitkään aikaan! Viikon päästä mulle askarrellaan paskarrellaan uus eturistiside polveen, joten sen jälkeen elämä onkin pelkkää treeniä ja kuntoutusta about 3kk :whip: :puntti:

Se on sen ajan murhe, nyt vain :kippis1:

ääh... mietin viikolla etten lähe minnekkää ja otan pari lonkeroo kotona ja kattelen leffaa, nytte pari lonkeroa myöhemmin alko jo vituttaa etten lähteny mihkää -_- ....

noh. ens vkl tuparit ja valkosibaleyö...

Eilen tuli otettua jonkun verran, mutta heräsin silti tänään jo kasilta ilman minkäänlaista krapulaa. Hiukan väsytti päivällä, mutta päikkärit korjasivat senkin :)

Tänään oli pakollinen social appearance, käväisin kaverin synttäreillä ja tutun läksiäisissä. Autolla, join baarissa maitoa :david:

russky standardin loput ja pullo salmaria hyk. Tämmösen fiiliksen kun sais pidettyä loppuun asti, eikä menis yli, niin olis huikeeta. Toki kalsareita vedetään, kun jaksa pubiin lähtee, mut np. Lesllie Nielsenin leffaa yrittää katella täs samallassa jne.

Fiilikset olis kyl nyt lähtee miittii risteilylle turust kans. Eiköhän se syksyllä järjestys sitten. Ainakin toivottavasti

Hitto miten voi ihmiseltä muisti mennä.. Ei ymmärrä.. Siskolta tullu viesti "pääsitkö kotiin" ei enteile hyvää kyllä nyt.

e: oon kyllä vieläki ihan tuutissa

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom