Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Hei kertokaapas viime aikoina matkustaneet, että saako Viikkarin Amorellalta ihan vaan perusnuuskia (general, ettan). Vai onko valikoimassa vielä nick&jonnyä tai muita herkkuja? Tietäis sit vähän suunnitella etukäteen että millasen listan tekee kaverille.

Aikalailla perustavaraa (ettan och general) löytyy löössinä. Pusseina sitten laajempi valikoima. Mm. tuota nick and johnnyä oon ostanu viikkarilta.
(Tosin siitä on pari vuotta ku oon käyny ite)

General_Sterk_reklam.jpg

Tuli hommattua vkl risteilyltä kuvan mukaista tavaraa ja hemmetin
relaxoivaa snuugia. Maku ei eroa tavallisesta general white portionista mitenkään
mutta pitäisi olla vahvempaa.

Silmään pisti korotetut hinnat 3,20e/prk! Muistaakseni viimeksi kun ostin niin taisi purkin
hinta pyöriä siinä 2e hujakoilla.

Parisen viikkoon sit kun ite europalla olin, niin puolikas torni tota generalin sterkkia makso about 14e, eli alta kolmen euron purkilta. Irtopurkkien hinnaksi siis tulee enemmän, kuin sillon jos ostaa torneja.

Mulla nyt sattu tarttumaan muutama sieltä kaapilta käteen jos oisin ostanu torni kaupalla sitä niin sit olis vanha snuussi ralli lähteny käyntiin, pääsin snuugista eroon hirveellä työllä ja nykysin maistelen lähinnä hienostuneesti sitä :D

Mutta ei ihme, ton sterkin 1 nuuskapussi sisältää 11mg nikotiinia, kun vertaa esim lm full flavoriin niin yhdessä rössössä on 1mg! Äkkiseltään vastaa 1 torni määrältään 13+ kartsan nikotiini määrää kun puhutaan vahvimmasta röökistä. Vanhaan malliin ku vedettiin se 2milliä huulen alle löysää snuussii, niin mitäköhän se vastais 30kartsaa noin..huh :wtf:

Mulla nyt sattu tarttumaan muutama sieltä kaapilta käteen jos oisin ostanu torni kaupalla sitä niin sit olis vanha snuussi ralli lähteny käyntiin, pääsin snuugista eroon hirveellä työllä ja nykysin maistelen lähinnä hienostuneesti sitä :D

Mutta ei ihme, ton sterkin 1 nuuskapussi sisältää 11mg nikotiinia, kun vertaa esim lm full flavoriin niin yhdessä rössössä on 1mg! Äkkiseltään vastaa 1 torni määrältään 13+ kartsan nikotiini määrää kun puhutaan vahvimmasta röökistä. Vanhaan malliin ku vedettiin se 2milliä huulen alle löysää snuussii, niin mitäköhän se vastais 30kartsaa noin..huh :wtf:

otappa huomioon että eihän siitä nuuskan kokonais nikotiinimäärästä imeydy ku murto-osa.. Ei noita lukuja kannata tosiaa iha suoraa verrata

Mitäs muuta nuuskaa siellä Europalla oli? ja mihin aikaan se Europa möi sitä?

Ettan lös ja portion: (pari viikkoa sitten tarjouksessa, viisi tornia neljän hinnalla. En tiedä miten pitkään voimassa)
General white portion, normi portion, lös, onyx, sterk portion ja extra sterk portion
Catch eucalyptus (minipussi) ja lakritsi portion
Göteborg lös ja portion (valkoinen pussi)
Grov lös ja portion

Nuuskaa myytiin 06.30-7.30 ja (9.30-12.30) ei ihan satavarma tosta aamupäivän aikataulusta, mutta noihin aikoihin.

Ettan lös ja portion: (pari viikkoa sitten tarjouksessa, viisi tornia neljän hinnalla. En tiedä miten pitkään voimassa)
General white portion, normi portion, lös, onyx, sterk portion ja extra sterk portion
Catch eucalyptus (minipussi) ja lakritsi portion
Göteborg lös ja portion (valkoinen pussi)
Grov lös ja portion

Nuuskaa myytiin 06.30-7.30 ja (9.30-12.30) ei ihan satavarma tosta aamupäivän aikataulusta, mutta noihin aikoihin.

Ja taas alko noi hintojen ja aikojen kysely. jos ei ole fyrkkaa ostaa sveduista niin kannattaa leikki lopettaa. siellä on niitä laatuja ja hinnoissa nyt niin paljon eroa laivaan ole ja saa muutakin kuin sitä normi paska ettania 5kpl 4kpl hinnalla..

Ja taas alko noi hintojen ja aikojen kysely. jos ei ole fyrkkaa ostaa sveduista niin kannattaa leikki lopettaa. siellä on niitä laatuja ja hinnoissa nyt niin paljon eroa laivaan ole ja saa muutakin kuin sitä normi paska ettania 5kpl 4kpl hinnalla..

Joo ei tuo hintaero niin suuri ole maissa laivahintoihin verrattuna etteikö sieltä voi ostaa. n. 3,5 euroa ja laivalla n. 2,9 euroa purkki keskimäärin. Tuleehan tuosta viis neljän hinnalla säästöä mutta ei mua ainakaan huvita ostaa koko rahalla samaa merkkiä 50 purkkia ellei sitten ole kyseessä oma suosikki, mutta laivaltahan sitä ei saa.

Toi apteekin ruiskupolitiikka on kyllä ihan ihmeellistä. Välillä ei kysellä mitään ja toisinaan ei suostuta myymään. Kerran kysy et mihi tarkotuksee ni sanoin et nuuskaan, ni meni myyjä jotenki vaivaantuneeks ja sanoi et ei voida sitte myyä yksittäi. Sanoin et ostan sit setin ja kysyin et monta siin o ni "no totaa....siin o aika monta" . Sit olin vaa et ok tuun huomen uuestaa.

Amen to that. Jos ei ole varaa käyttää, niin kannattaa lopettaa. Tosi-nuuskaajat tietää, että vaikka nuuska maksaisi kuinka paljon, ei se koskaan pääse oikeaan arvoonsa siltikään, sillä on se niin hienoa tavaraa.

Yksikin puolituttu kehui ostaneensa 5 tornia Göteborgs Rapea neljän hinnalla. Minä siihen, että ostit sitten Rapea vaikka olet aina haukkunut sen huonoimmaksi nuuskaksi markkinoilla. Ja vastaus oli, että no kun oli niin halpaa niin voi kärsiä laadusta ja tinkiä mieltymyksistä. En tajua tollasta, ihan sama kuin tekisi kotona jotain fucking perunakiljua ja joisi sitä pidellen nenästä kiinni vaikka sisimmässään olisi kaljan ystävä ja lähikaupasta saisi 6-packin reiluun viiteen euroon.

Itselläni ei ole ainakaan tällä hetkellä vielä paremmasta tietoa, kuin laivalla tarjolla olevista nuuskista.

Yksikin puolituttu kehui ostaneensa 5 tornia Göteborgs Rapea neljän hinnalla. Minä siihen, että ostit sitten Rapea vaikka olet aina haukkunut sen huonoimmaksi nuuskaksi markkinoilla. Ja vastaus oli, että no kun oli niin halpaa niin voi kärsiä laadusta ja tinkiä mieltymyksistä. En tajua tollasta, ihan sama kuin tekisi kotona jotain fucking perunakiljua ja joisi sitä pidellen nenästä kiinni vaikka sisimmässään olisi kaljan ystävä ja lähikaupasta saisi 6-packin reiluun viiteen euroon.
Vaikka minä en kauheasti välitä nuuskan hinnasta, koska sitä on pakko käyttää, niin silti ostan mielummin aina sitä merkkiä, joka on tarjouksessa. Toisaalta tuskin mistään löytyy sellaista nuuskaa, jota minä en käyttäisi :D Kaikki se sitä samaa paskaa on. Välillä kyllästyy Ettaniin ja välillä se taas maistuu hyvälle.

Mitkä nuuskamerkit on laadullisesti parhaita, itsellä ei juuri mitään kokemusta vielä ole ainoastaa muutaman kerran olen kokeillut, ihan hyvin tuntuu toimivan tupakan korvikkeena nyt vaan pitäis hankkia jokinlainen varasto kotiin mutta ensin pitäis löytää ne laadullisesti parhaat joita ostaa.

Parin millin ruisku on varmaan riittävä jollet tavallisesti löysää käytä. Katkot ruiskun pään veitsellä tms. ja laitat männänvarteen teippiä niin että mäntä pysähtyy sopivaan kohtaan. Ja osta sellainen missä ei ole sitä mustaa kumitiivistettä.

Eipäs vaan kuumennat katkaistua ruiskun päätä sytkärillä ja käännät aivan aavistuksen päästä sisäänpäin, ei tarvi teippejä, ja toimii stopparina

Itse olen laittanut lyhyitä kuminauhoja noin 10 kappaletta kireelle siihen varren päätyyn, jolloin sopivasti laitettuna tykki kiristyy juuri sopivasti eikä räjähdä yli.

Back
Ylös Bottom