UFC 2009 Undisputed

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tepe83
  • Aloitettu Aloitettu
muutaman pelin oon pelannu päivityksen kanssa ja samalla tavalla porukat vetää piuhan irti ja erroria tyrkkää..eikä pisteitä heru:curs::curs::curs::curs:

Dana Whiten saaminen peliin enää St-Pierren lukottamisesta kiinni. Ei vaan onnistu sitten millään tuon kaverin lukkoon vääntäminen.

Häh voiko siinä saada Danan jotenkin? mä en oo oikein löytäny viel mitään avattuja juttuja paitsi se yks tapout ukko.

Häh voiko siinä saada Danan jotenkin? mä en oo oikein löytäny viel mitään avattuja juttuja paitsi se yks tapout ukko.

Saahan sen. Pitää lukottaa Frank Mir, George St. Pierre, Demian Maia, BJ Penn ja tyrmätä Quinton Jackson, Anderson Silva, Brock Lesnar, Kenny Florian.

Ei ole väliä tekeekö kaudella vai exhibitionissa.

Niin eikös tuo Danan saaminen peliin ole ihan legendaa. Ainakaan mitään kuvia ei ole näkynyt edes sherdogissa jossa siitä silloin pelin julkaisun aikaan puhuttiin.

Saahan sen. Pitää lukottaa Frank Mir, George St. Pierre, Demian Maia, BJ Penn ja tyrmätä Quinton Jackson, Anderson Silva, Brock Lesnar, Kenny Florian.

Ei ole väliä tekeekö kaudella vai exhibitionissa.

Jassoo, tätä on kokeiltava samantien. Pistän raporttia sitten tulemaan kuinka käy kun täytyy vetää varmuuden vuoksi noi kaikki kun en muista mitä on jo tehnyt. 8 min. näyttäs viä päivityksen lataus kestävän ja sen jälkeen kokeillaan.

Jassoo, tätä on kokeiltava samantien. Pistän raporttia sitten tulemaan kuinka käy kun täytyy vetää varmuuden vuoksi noi kaikki kun en muista mitä on jo tehnyt. 8 min. näyttäs viä päivityksen lataus kestävän ja sen jälkeen kokeillaan.

Nyt on homma tehty ja ei näy Danaa missään painoluokassa. GSP & BJ jäivät flying armbariin, Mir north-south chokeen ja Demian taputti RNC:ssä.

Tais olla siis legendaa tai sitten se vaikutti että Brockki ja KenFlo kaatuivat TKO:lla eikä suoraan KO:lla?

Mir oli muuten ainoo joka selvis tokaan erään ja GSP:tä piti muutaman kerran tahkota kun vahingossa aina tyrmäsin sen BJ:llä kun pehmitin sitä lukkoa varten :)

Huono juttu :( Ihme legendaa siis liikkeessä.

Kun oot lukottamassa, niin pitääkö rämpätä neliö,kolmio,rasti,ympyrä, vai riittäkö , että naputtelee esim vain yhtä tai kahta nappulaa?

Itse taon kolmiota ja neliötä samaan aikaan eli ei tarvi kaikkia takoa. Joskus myös oikeanpuoleista tattia pyörittelemällä mutta mulla ei riitä käden koordinaatio sillä lukottamiseen :)

Skyskrapen saat ku rämppäät UFC logo ruudussa(silloin kun käynnistät pelin ni se tulee) ylös, ylös, ylös, alas, vasen, oikee, ylös ja sitte starttii, Pleikkarille tämä siis, en tie XBOX jutusta.

" Openweight Mode
To unlock openweight mode, where any fighter can fight in any weightclass. You must beat every fighter in their respective weightclass with the lowest ranked character.

Heavyweight - Eddie Sanchez
Light-heavyweight - Kazuhiro Nakumura
Middleweight - Drew McFedries
Welterweight - Kyle Bradley
Lightweight - Kyle Bradley"

Ottekos tämmösestä kuullut?:D

Back
Ylös Bottom