koodeja peliin
http://www.cheatcc.com/xbox360/ufc2009undisputedcheatscodes.html
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Spoilerin linkki ohjeistaa ja sisältää Cheatit.Mitähän pitää tehä et saa sen toisenkin sällin? punkass mulla on ollutkin listalla jo pitkään.
Onko ostamisen arvoinen peli?
On se. Uramoodi muuttu pidemmän päälle vähän tönköksi, mutta muuten ei mitään valittamista. Jos jotakin pitäisi vielä toivoa seuraavaan (kyllä, sellainen tulee 100% varmuudella) niin saisivat viilata ground gamea vielä vähän enemmän.

Demoa olen tässä pelaillut ja on kyllä vakuuttanut. Sen olen huomannut että päänliikettä ei ole ollenkaan mukana tosin eihän tämä nyrkkeily olekaan. Fight night 4 demoa kun olen pelaillut niin eihän sillä oikealla tatilla onnistu sitten millään ne tietyt lyönnit, hermot menee kun ei saa tehtyä sitä mitä haluaa. En tiedä ehkä on tottumiskysymys ja ehkä ne alkaa sitten onnistumaan. Meinaan hankkia silti molemmat pelit
Mistä saa halvimillaan nuo pelit? Tietääkö kukaan?Täytyypä sitten hommata kyseinen peliDemoa olen tässä pelaillut ja on kyllä vakuuttanut. Sen olen huomannut että päänliikettä ei ole ollenkaan mukana tosin eihän tämä nyrkkeily olekaan. Fight night 4 demoa kun olen pelaillut niin eihän sillä oikealla tatilla onnistu sitten millään ne tietyt lyönnit, hermot menee kun ei saa tehtyä sitä mitä haluaa. En tiedä ehkä on tottumiskysymys ja ehkä ne alkaa sitten onnistumaan. Meinaan hankkia silti molemmat pelit
Mistä saa halvimillaan nuo pelit? Tietääkö kukaan?
Pitäskö pereustaa joku pakkiksen oma ufc ryhmä? Nimittäin itseäni risoo vimmatusti jenkkipelaajien kanssa pelatessa tuo lag. Jos kerättäis porukoitten ps3 nickkejä tähän ni sais pelata suomalaispelaajia vastaan?
Enkä ole vielä pelannut yhtään online matsia..Onko ihan paskapuhetta että Royce Gracie olisi mukana pelissä? Dana White ainakin joskus niin on sanonut mutta en löydä jätkää mistään...
On paskapuhetta
No ei ole paskapuhetta.
Itse olen tässä kuumeisena viikon ajan oikeastaan pelannut pelkkää ufc:tä netissä ja reilut 200 matsia takan. huh-huh, kun on ollut tylsää...
Eilen ihmettelin, että mitä hittoa?! Tein itse pelin, valitsin että ei käytetä ite tehtyjä ukkoja, vaan pelkästään ufc äijiä. Noh, valkkasin Forrest Griffinin ja sitten vastustaja tuli peliin ja hänellä oli suoraan valittuna Royce Gracie. Pelin alussa tuli se juontajan esittely jossa esittelee ottelijat, ihmettelin että mitä helvetitä, sekin sanoi että Rooooyce Graaaaaaacieee, eikä mitään nick namea tms...
Noh, ottelu meni niin, että se veti ekassa erässä hyppyjujin ja taputus samantien. Gracien lukoista ei voi päästä irti, vaikka olisi stamina täysillä...