Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En valehtele. Näytän juuri tällä hetkellä Islamilaiselta terroristiltä. On turbaania, on aurinkolaseja, on takkia, on naamasuojaa. Nyt alkaa viimeinen taisto ihmisrodun ja alhaisen örkki/ötökkärodun välillä tässä asunnossa. Voittaja määrää kuka asuu täällä ja kuka ei. Mullehan ei mitkään vitun yöperhoset vittuille!

Joku todellakin hieroo suolaa haavoille. :lol2:

Ei noita yöperhosia tarvii pelätä yhtään. Ne vaan hengaa ja tykkää valon lähellä olla (jos sellasta löytyy). Nappaat sen sitten huomenna pahvinpalan ja lasin kanssa ja heität takas pihalle. C'moon...:rolleyes:

Pakko sitä on vielä kerran katsoa aikuisviihdettä, sen jälkeen unille:rolleyes:

Joku todellakin hieroo suolaa haavoille. :lol2:

Ei noita yöperhosia tarvii pelätä yhtään. Ne vaan hengaa ja tykkää valon lähellä olla (jos sellasta löytyy). Nappaat sen sitten huomenna pahvinpalan ja lasin kanssa ja heität takas pihalle. C'moon...:rolleyes:

Skippasin nuo kuvat, en ehtiny nähdä kuin vilauksen.:rock: Mulla on varmaan tuo entomofobia - ötökkäkammo.

Pakko sitä on vielä kerran katsoa aikuisviihdettä, sen jälkeen unille:rolleyes:
Pervo.

Skippasin nuo kuvat, en ehtiny nähdä kuin vilauksen.:rock: Mulla on varmaan tuo entomofobia - ötökkäkammo.

"Lievä" ötökkäkamo mullakin on kieltämättä, mut rajansa kaikella. Pahin oli silloin kun olin 13v. ja faijan luona Friscossa. Aamulla kun vedin farkkuja jalkaan, niin toisesta lahkeesta tippui yks mustaleski lattialle. Hyyyiiiiiiiii helveeeettiiiii sitä ällötystä, pelkoa ja kirkumista. :eek:

Toinen reissu vuotta myöhemmin serkun kanssa; nukuttiin samassa huoneessa ja herään siihen kun serkku kiljuu täyttä kurkkua ja viskaa jonkun viiden sentin ötökkäkappaleen mua päin (why). Oltiin sit puol tuntii hereillä sen jälkeen fikkarin ja pelon kanssa.

:puistattaa:

Täällähän käy kuhina, iltaa vaan.

En saanut unta, niin aloin keittelemään puuroa. Päivällä kyllä väsyttää.

edit-T-Byrdillä ilmeisesti vieläkin housut jalassa. Köyhää porukkaa.

Kuhinasta puheenollen: Mahoney, milloin treffit? :D :whip:

Puuro saa tulla mukaan.

Pervo.

"Lievä" ötökkäkamo mullakin on kieltämättä, mut rajansa kaikella. Pahin oli silloin kun olin 13v. ja faijan luona Friscossa. Aamulla kun vedin farkkuja jalkaan, niin toisesta lahkeesta tippui yks mustaleski lattialle. Hyyyiiiiiiiii helveeeettiiiii sitä ällötystä, pelkoa ja kirkumista. :eek:

Toinen reissu vuotta myöhemmin serkun kanssa; nukuttiin samassa huoneessa ja herään siihen kun serkku kiljuu täyttä kurkkua ja viskaa jonkun viiden sentin ötökkäkappaleen mua päin (why). Oltiin sit puol tuntii hereillä sen jälkeen fikkarin ja pelon kanssa.

:puistattaa:

Oletko varma, että oli mustaleski? Nimittäin yksikin pisto tappaa. Ja sulla on kiva serkku. :)

Jännä homma kun kävin talon läpi, laitoin valot päälle vessasta ja keittiöstä, mutta se ei reagoinu mitenkään. En löydä sitä. Ja perkele jos se alkasi munimaan!! Ei käy päinsä! Tää on mulle pahempaa kuin yksikään kauhuelokuva ikinä. Ötökät ovat kaikinpuolin vastenmielisiä olioita.:curs:

Kuinka Avaruujatkumo päätyi pakkikselle? Kerrotko meille tarinasi? Pari vuotta aiemmin. Damn. :D

Sijoitun jo ennen Pakkotoistoa. Selasin hyvien juttujen vuoksi jo roinaforumilla. Tätä ennen tyydyin pelkästään Kari Valtosen bodyplanettiin. Tiedonjano ja uteliaisuus kuitenkin tuppaa lisääntymään, joten reviiriä on laajennettava. Pakkotoisto oli aivan saatanan paska nimi kun sen ekaa kertaa kuulin. Meinasin häipyä heti.

Oletko varma, että oli mustaleski? Nimittäin yksikin pisto tappaa. Ja sulla on kiva serkku. :)

Jännä homma kun kävin talon läpi, laitoin valot päälle vessasta ja keittiöstä, mutta se ei reagoinu mitenkään. En löydä sitä. Ja perkele jos se alkasi munimaan!! Ei käy päinsä! Tää on mulle pahempaa kuin yksikään kauhuelokuva ikinä. Ötökät ovat kaikinpuolin vastenmielisiä olioita.:curs:

Khyllä varmaa on. Se oli koiras, joten ei ollut vaaraa hengenlähdön suhteen. Silti tuli se karmiva kylmät väreet selkäpiissä-olo. :eek:

No mitä hittoa, jauhot suuhun heti alussa:D. Toivottavasti sisäinen kauneus on sulle tärkeintä.
Sisäinen kauneus on tärkeintä. :D No onon. Jos ei jauhot riitä, niin voin mä siiräppia ja jäätelöä sinne kans tunkea. ;)

Minkä näköisiä olette?
Ole ystävä kanssani, niin näet.

Tuntuu hieman oudolta kuin kaikki näyttää tuntevan toisensa noin hyvin. Tunnetteko toisenne "oikeasta elämästä" vai vain netistä?

Ps

Luulin ensin, että T-Byrd oli mies (etenkin sigun takia), mutta eipäs ollutkaan. :lol2:

Ei oo mut nuorempaa lihaa on kyllä tarjolla Mr. Vitamiinille;)

Ps:D

Kuinka nuoresta puhut?;)

Sijoitun jo ennen Pakkotoistoa. Selasin hyvien juttujen vuoksi jo roinaforumilla. Tätä ennen tyydyin pelkästään Kari Valtosen bodyplanettiin. Tiedonjano ja uteliaisuus kuitenkin tuppaa lisääntymään, joten reviiriä on laajennettava. Pakkotoisto oli aivan saatanan paska nimi kun sen ekaa kertaa kuulin. Meinasin häipyä heti.
EIkös tää pakkis tullut täysiin voimiin siinä 2002-2003. Jossain oli historiakertomuskin...

Krrrhöm...

Nojaa, ei sitä minkään avatarinkaan kautta voi tietää kumpi sukupuoli siinä juttelee. :D :lol2:

Back
Ylös Bottom