Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ja Suomen mitalitoivo Teppo lataa yön paksuimman kalavaleen eetteriin. Oli poika joka sai hauen, mutta ei se saanutkaan sitä vaan hauki sai pojan suuren rakkauden.

Ei millään malta mennä nukkumaan, kun oon jääny koukkuun tohon elisan banneriin. Joka kerta, kun Teppo lataa niin aina jännittää kuinka pitkälle se keihäs tällä kertaa lentää.

Onks jotenkin naiset ali-edustettuina tällä palstalla vai pysytteleekö ne vaan piilossa?

Ei millään malta mennä nukkumaan, kun oon jääny koukkuun tohon elisan banneriin. Joka kerta, kun Teppo lataa niin aina jännittää kuinka pitkälle se keihäs tällä kertaa lentää.

Mulla ei enään kuulu:( Oikeastaan jo kaipaan sitä ääntä, alko aina niin mukavasti vituttamaan.

En tiedä jos tää oli tarkoitetu mulle, mutta mä en oo nainen. Tykkään vaan jostain kumman syystä käyttää naisen nimeä nickinä.:wtf:
No kannattaisiko sitten edes tuonne user profileen laittaa tieto oikeasta sukupuolestaan, niin ei ehkä tulisi vastaavia väärinkäsityksiä?

Back
Ylös Bottom