Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

:curs:Ostin blenderin ja siin ei oo suomenkielisiä käyttöohjeita. Kuuluu olla jos Suomesta ostaa. Osaan kyllä enklantiakin, mut hitosti hitaampaa niit ohjeita on tolleen tankata.

Mitä helvettiä..ootkohan nyt ihan täysillä mukana? :hyvä::D

Mitä helvettiä..ootkohan nyt ihan täysillä mukana? :hyvä::D

Italialainen blenderi. Monen monta liikkuvaa osaa, jotka on pakattu pakettiin kaikki erillisiin muovipussukoihin ja jotka pitää osata koota ja purkaa, painaa oikeesta kohdasta ja kiertää oikeaan (tässä kohtaa vasempaan) suuntaan. Ja jos ostaa suomalaisesta liikkeestä, niin kuuluu olla suomenkieliset ohjeistukset.

Älkää ostako italialaisia kodinkoneita vain ihkuihanan ulkönäön vuoksi ja koska samaan sarjaan kuuluu espressokeitin...

Italialainen blenderi. Monen monta liikkuvaa osaa, jotka on pakattu pakettiin kaikki erillisiin muovipussukoihin ja jotka pitää osata koota ja purkaa, painaa oikeesta kohdasta ja kiertää oikeaan (tässä kohtaa vasempaan) suuntaan. Ja jos ostaa suomalaisesta liikkeestä, niin kuuluu olla suomenkieliset ohjeistukset.

Älkää ostako italialaisia kodinkoneita vain ihkuihanan ulkönäön vuoksi ja koska samaan sarjaan kuuluu espressokeitin...

Mitä merkkiä?

Isäukko osti viimejouluna äidille tehosekoittimen ja siinä oli varmaan 200 osaa erikseen muovipussiin pakattuna:D Loppujen lopuks minun piti se sitten käydä kokoamassa :lol2:

Mitä merkkiä?

Isäukko osti viimejouluna äidille tehosekoittimen ja siinä oli varmaan 200 osaa erikseen muovipussiin pakattuna:D Loppujen lopuks minun piti se sitten käydä kokoamassa :lol2:

Bugatti. Sain koneen toimintaan ja pöperöt tehtyä.

Kuulun vaan siihen koulukuntaan, joka koskee ohjeisiin vain jos on ihan pakko. Tykkään koneista, joita osaa käyttää ilman ohjeita. Inhoan käyttöohjeiden lukemista. :rolleyes:

"Tarviiko naisten ylipäänsä mennä sinne armeijaan ollenkaan? eikö vaan olisi helpompi olla kotona ja mennä vaikka kouluun tai töihin tai tehdä jotain hyödyllistä? jos haluaa leikkiä miestä ja mennä armeijaan, voisi samalla käydä gynekologilla kyselemässä sukupuolenvaihdosleikkauksista tms, eikö totta? jos naiset saavat erityisiä vapauksia intissä, miksi heidän tarvii sinne ylipäänsä mennä? eivätkö he ole tyytyväisiä itseensä muuten, tarviiko heidän näyttää jotain muille?"

Ihan pikkasen vaa laittaan vituttaan tollaset ihmiset. Oon siis nainen ja menossa inttiin ens tammikuus.

No en oo mikään lakimies, mutta kyllä nyt mun mielestä on selvää että sen hepun on se kitara myytävä, jos sä olet jonkun varausmaksunkin maksanut. Muutenhan sitä vois ruveta hankkimaan itelleen korottomia pikavippejä kun lupaa myydä jotain tavaraa ja vaatii siitä jonkun maksun etukäteen, ja sit kun saa jostain rahaa niin eikun vaan palauttaa sen maksun ja pitää tavarat. Ei se nyt voi tollei toimia. Uhkaat vetää oikeuteen sen kaverin, niin eiköhän se myy sen kitaransa.
No en minä jaksa ruveta tommosia :(. Se on fiksumpi varmasti tollasissa porsaanreijissä ku minä ja sais jotenki peruttua ton. Ostan kitaran sellaselta mieluummi joka sen haluaa myydä :).

Tällä hetkellä ei vituta mikään :pano:

Se, ettei tänään ole mitään menoa ja se, että väsyttää, ja se ettei oo kauheesti rahaakaan. Ehkä eniten vituttaa se, ettei oo ketään, kenen kanssa ees lähtis mihinkään. Vittu ku vituttaa.

Mus on joku vika, kun mun lähimmät ystävät muuttaa muualle. Tai kun en jaksa pelkän sinkkuporukan jatkoks lähtee kattoo, ku haku on kovempi ku yhessäkään kundiporukassa, jossa on tullu pyörittyä. Ääh, vittu että tosiaan vituttaa!!!

Skippasin palkkarin, otin oluen. Vituttaa seki. Mä oon kohta ku mies. Vittu!!!

Se, ettei tänään ole mitään menoa ja se, että väsyttää, ja se ettei oo kauheesti rahaakaan. Ehkä eniten vituttaa se, ettei oo ketään, kenen kanssa ees lähtis mihinkään. Vittu ku vituttaa.

Mus on joku vika, kun mun lähimmät ystävät muuttaa muualle. Tai kun en jaksa pelkän sinkkuporukan jatkoks lähtee kattoo, ku haku on kovempi ku yhessäkään kundiporukassa, jossa on tullu pyörittyä. Ääh, vittu että tosiaan vituttaa!!!

Skippasin palkkarin, otin oluen. Vituttaa seki. Mä oon kohta ku mies. Vittu!!!

Sama täällä.. siksi vaihdan tänä iltana paikkakuntaa ja meen ystävien luo kylään, en tiiä millon tuun takas. hope, never..
Vituttaa kun haluisin tutustuu erääseen ja se vaan koko ajan peruu sovittuja treffejä. fak.
siispä :kippis1: Mäkin vaihdoin palkkarin olueen. :kakka:

Vetäsin auton nätisti kyljelteen penkkaan, nokka kohta tulosuuntaa. Mitään ei onneks käynyt eikä autostakaan mitään hajonnut, paitsi kylkeä ja vähän nokkaa sisään. Oikeastaan ei kyllä enää vituta, onpahan kokemusta rikkaampi mutta hetki sitten vitutti.

En uskalla!
Otin sit varapyörän aamulla käyttöön, no siitähän oli takarengas puhki, eikä mul ollu aikaa alkaa paikkaamaan. Suhailin sit pelkäl vanteel töihin. Heh. Nyt kyl hermo pian repee.

Viel oikeen seki, että perjantaina ku löysin sellasen kalliin puhelimen kadulta, vein sen kiltisti poliisille. Seuraavana päivänä kiitokseksi hyvästä työstä pyörä varastetaan. Vitsi, ois vaan pitäny myydä se puhelin, oisin saanu ostettuu kivan pyörän sillä rahalla. Oikeesti, miten reiluu tää elämä taas oli?

Tulisin toki tueksi ja turvaksi olympian "hyvin ruskettuneita pyörävarkaita":eek: vastaan, mutta olen valitettavasti parhaillaan matkalla kohti maapallomme toista äärilaitaa.

Ja kiitos puhelimen palauttamisesta, olen oman kakkosluurini, avaimeni, etc saanut hakea Vaasan vallesmanni-asemalta muutamaan otteeseen erinnäisten kostuketäyteisten reissujen jälkeen. :D

Saatanan vitun helvetin Tall ships race perkele!

Ihmiset parkkeeraa autojaan vittu aivan miten sattuu Turun jokirannassa! Meidän parkkihallin eteen on joku vitun vatipää parkkeerannu oman paska yariksensa niin, ettei omaa autoa saa hallista ulos. VITUN IDIOOTIT!

Mies hakattiin Itiksessä jonkun vitun ryssän toimesta viime yönä. Ei, ei oltu edes humalassa. Ensin ne hakkas jonkun toisen (tuntemattoman) ja sit ton, joka ei tee saatana pahaa kärpäsellekään. Meikäläinen heitti syvällistä keskustelua kaverin, jota en oo nähny vuosiin, kanssa, ja eikös joku oo tän kimpussa. Aivotärähdys ja murtunut poskiluu.

Haistakaa kaikki ulkomaalaiset iso paska.

Mies hakattiin Itiksessä jonkun vitun ryssän toimesta viime yönä. Ei, ei oltu edes humalassa. Ensin ne hakkas jonkun toisen (tuntemattoman) ja sit ton, joka ei tee saatana pahaa kärpäsellekään. Meikäläinen heitti syvällistä keskustelua kaverin, jota en oo nähny vuosiin, kanssa, ja eikös joku oo tän kimpussa. Aivotärähdys ja murtunut poskiluu.

Rasisti! Maahanmuutto on rikkaus ja tuo oli selkeästi vain yksittäistapaus. :jahas:

Vituttaa aina lukea tällaisia uutisia, mutta vikahan on tietysti meissä suomalaisissa.

perkele, poljin kotia baarista aika känässä ja siellä oli sota pariskunnan välillä. ukko edellä ja akka perässä, ukko huutaa ku hinaaja akalle.. ajelin hiljakseen ohi ja hiljensin vauhtia ku pääsin ohi. setä otti siitä aika pultit ja alkoi juosta mua kiinni huutaen tappo uhkauksia... eipä saanu , vaikka kovasti kehotti että pitäis odottaa elämäni kyytiä... no, onneksi sillä hermokimpulla loppu kunto ja se jäi sinne akkansa kans selvittään parisuhdetta.... jos sattuu kyseinen herra tornion kivirannalta muistamaan kyseisen tapahtuman niin olen valmis ottamaan matsin salilla! eipähän tarvi ottaa kyllillä turpaan. minun eikä, hänen... nainen pääsi kotia kunnossa. tapahtui muuten n. klo.4.00
p.s. kännissä kirjoitettu... yllättäen..

Vituttaa lähteä sitkuttamaan könkelillä kotia kohti tuossa hernerokka sumussa. Väsyttää ja vituttaa. Oho, työtkin loppunu jo 20min sitten. Ei muuta ku äkkiä kotia kohti.

Vituttaa edelleen tämä. Asialle kun ei voi tehdä yhtään mitään, ja tollaset saatanan aivovammaset dallaa tuolla vapaana. PERKELE!:curs::curs::curs::curs:

Vituttaa edelleen tämä. Asialle kun ei voi tehdä yhtään mitään, ja tollaset saatanan aivovammaset dallaa tuolla vapaana. PERKELE!:curs::curs::curs::curs:

Mulla pistää aina veren kiehumaan tuommoset tyypit, väristä riippumatta. Jos omalle kohalle sattuis niin joutuis kovasti mielensä kans taistelemaan ettei tulis otettua oikeutta omaan käteensä ja lähettyä kostoretkelle.

Back
Ylös Bottom