BB PRO Phil Heath

uskmattoman paljon näyttää mies parantaneen kaikkea vimevuodesta. tuplat takaa näyttää aivan uskomattoman kovalta... on niin paljon muhkuja että huhhuh!

en tiedä onko kyseessä karsastus, tai joku muu silmän oma dementia, mutta omat silmät eivät kyllä tipahtaneet tuosta guest poussauksen kunnosta. hienossa kunnossahan mies on, siitä nyt ei ole epäilystäkään, mutta ei vaan tule sellaista haavi auki -fiilistä, kuten esimerkiksi flex wheelerin, tai vaikkapa levronen -99 kunnosta (http://www.youtube.com/watch?v=-whpDOlODWU) tuli.

tottakai vertailupohja on täysin erilainen noissa klipeissä koska heath ei ole vielä kisakunnossa, ja kunhan hän vetäisee itsensä kireäksi, niin voihan se olla että samanlaista fiilistä alkaa itselleen tulemaankin. vielä ei kuitenkaan tullut, ja noita offkunnon poseerauksia on nähty vuosien varrella jo aika monta muutakin, jotka ovat olleet enemmän häkellyttäviä.

tyylikäs kaveri silti kaikinpuolin (mikä voikin olla yhtenä syynä siihen etteivät hampaat tippuneet suusta - mies kun on tasavahva jokaisella alueella, eikä mikään alue ole muita selvästi parempi, eikä huonompi).

Tuore kuva Heathista...

n56lpv.jpg

Mistä tää kuva on repästy? On kyllä kovis.

On kapu NPC Coloradosta. :)

Phil on kehittynyt niin hyvin, että mäkin oon alkanut tykkäämään hänen fysiikastaan.

kyllä se ihan kramppi oli.

Luulenpa että toi polvilumpio sillee muljahti sivulle o.o

Et en usko et varsinaisesti mikää lihaskramppi.. itellekki tulee silloi tällöi noita jos vähä vääräs asennossa oon enkä jännitä jalkaa tarpeeks, polvilumpio muljahtaa hetkellisesti paikaltaa ja sattuu helvetisti tyylii puoli minsaa ja sitte on taas iha jees..

Enpä ole ennen nähnyt kramppia joka näyttää siltä kun polvi muljahtaisi/pettäisi alta

toiselta foorumilta luin että heath olisi itse kirjoitellut ja sanonut krampiksi, mutta toisaalta sekin oli vain jonkun kirjoittamaa "tietoa", joten varmaksi en voi sanoa.

"^He had a cramp on stage, but like he said on another board, it's all good now, nothing bad happend."

Kuunnelkaapaa mitä se Heath sanoo siinä videolla. On kramppaillut pitkin päivää ennen esiintymistään. Kuumuuteen vetosi...Ei kai sinne lavalle muuten juotavaa tuotaisiin ensimmäiseksi.

Jumalantähden linkittäkää tuo video uudestaan ,se on yritetty poistaa tuubista mutta mun on pakka saada nähdä se vielä, auttakaa...

Jumalantähden linkittäkää tuo video uudestaan ,se on yritetty poistaa tuubista mutta mun on pakka saada nähdä se vielä, auttakaa...

tossa ainakin yksi youtubesta löytyvä:
http://www.youtube.com/watch?v=PzbHo3UHUzQ&feature=channel_page

Kuunnelkaapaa mitä se Heath sanoo siinä videolla. On kramppaillut pitkin päivää ennen esiintymistään. Kuumuuteen vetosi...Ei kai sinne lavalle muuten juotavaa tuotaisiin ensimmäiseksi.

näin muistelin minäkin ei vaan ole äänikorttia työkoneessa niin en voinut todeta tuota itse 8)

Back
Ylös Bottom