Joo eipä tuo paha homma ole kun ei siinä tarvitse johtoja irrotella. Sulakkeet tietysti kannattaa ensin irrottaa kiukaalta.Kytkin ite, ja sähkömiehen mukaan se oli ihan ok.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo eipä tuo paha homma ole kun ei siinä tarvitse johtoja irrotella. Sulakkeet tietysti kannattaa ensin irrottaa kiukaalta.Kytkin ite, ja sähkömiehen mukaan se oli ihan ok.
Miksi lasipurkeista, esim. pilttipurkeista ei anneta panttia?
No kyl mä nyt sen tiesin. :DSiksi, kun ei niistä makseta kaupassakaan sitä panttia :D samanlaisen kierrätysjärjestelmän niillekin voisi kehittää, maksaisit sitten vaan kaupassa joka purkista esim. 10 senttiä enemmän.
Jos sinne kuoren ja munan väliin on päässyt keittovaiheessa vettä niin irtoaa liukkaasti. Eli luultavasti sulla on keittovaiheessa kuori haljennut jne. Itselle tuli sellaisessa munan siivuttaja-laitteessa mukana sellainen "nasta" jonka funktiota vähän aikaa ihmettelin. Sitten hiffasin, että se on tarkoitettu siihen, että ennen munien keittämistä niiden "päähän" napsautetaan neulan kokoinen reikä jotta keittettyä kuori irtoaisi helpommin. Nyt on munan kuoriminenkin helppoa (ei se nyt vaikeata ollut ennenkään).Minkä takia keitetyn kananmunan kuori irtoaa joskus kuin itsestään, ja joskus sitä saa repiä ja nyppiä 20min että saa kaiken irti? Johtuuko tämä siitä miten kananmunan "jäähdyttää" keiton jälkeen vai mistä?
Minkä takia keitetyn kananmunan kuori irtoaa joskus kuin itsestään, ja joskus sitä saa repiä ja nyppiä 20min että saa kaiken irti? Johtuuko tämä siitä miten kananmunan "jäähdyttää" keiton jälkeen vai mistä?
Mistä löytyisi ilmainen videoeditointiohjelma, joka olisi riittävän yksinkertainen idiootillekin (eli mulle)?
Meiltä on kaikki töistä lomilla ja mulle annettiin tehtäväksi koostaa esittelykelpoinen pätkä erinäisistä videoista, aikaa pari päivää. Maksulliset ohjelmat ei ennätä tähän hätään, kun ATK-jannut on lomilla, eikä mulla ole valtuuksia tilata ohjelmia. Käsiteltävät levyt ovat ilmeisesti .VOB (tms) muodossa (VWindows Movie Maker herjaa niitä). :down:
Totuushan on, etten mä osaa edes käyttää normaalia digikameraa, kun mikään aiheeseen liittyvä ei kiinnosta paskaakaan. Yllätys yllätys, tämä ei kiinnostanut pomoa. :curs:
Onko jotain aikaa kauanko menee ennen kuin oston veloitus näkyy luottokortilla/pankkitilillä?
No kyl mä nyt sen tiesin. :D
Sitä vaan mietin että miksi tomosta systeemiä ei ole kehitetty, koska sen toteuttaminen olisi kuitenkin mahdollista ja hemmetin järkevää.
Luulisi elektroniikkaliikkeistä tai rautakaupoista löytyvän. Omani ostin (Seattlen?) lentokentältä.Mistä löydän muuntajan/adapterin, joka muuttaa USAn sähköä Suomen sähköksi? :D Eli pistokeen muoto ja jännite.
16400, sinne vaan laittaa tekstiviestillä rekkarin niin alkaa tietoa tulla...ketä sitä oikee ollaa häirittees? :DMikäs se palvelu on millä rekisterinumerolla saa auton omistajan tiedot?
Onko saatavilla maustettuja raejuustoja?Mietin vaan kun esim. valion purkissa lukee että maustamaton, onhan sillon pakko olla maustettujakin...vai?:D