Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En ymmärrä miks noita pitää shoppaa. Siitä ei hyödy kukaan mitään.
Ainakin tossa kuvassa sama homma. Tosin vähän nuorempana Dorkku ite:
http://1.bp.blogspot.com/_Yv6EmBE71sA/SYFJwtbn6bI/AAAAAAAABDI/B6m6J4Vn1rg/s320/Dorian+Yates+8.jpg
Varmaan niille jotka noita oikeasti kuolaa ja himoitsee niitä shoppikuvia. Sitten laitetaan vähän muhkua sinne tänne, että jätkät on ku ilmapalloja ja touhutaan omia. Joo ei noista ton tason kavereista tiedä mikä on oikea ja mikä ei. Dorianin sivuilta löytyy varmaa kohtuu varmasti aitoja kuvia. Veikkaisin....
Mitä superin yöhön?
pari senttiä uppos veitsi mahaan? Eikö kannattaisi käydä sentään tikkauttamassa se?
Samaa mitä aina. Yritän valloittaa maailman.;)Sitä samaa kuin aina, eli pakkiksen selausta :D Lenkillä kävin tossa aiemmin ja takasin sitten tietenkin dataamaan, jos sitä kohta eksyis nukkumaankin.
Mitäs sinun?
Samaa mitä aina. Yritän valloittaa maailman.;)
Ei vaan. Veny taas tuo jumppa kohtuu myöhään niin puol kolmelta kotio tommonen parin tunnin kevyt jalkasetti. Pakkista selaillen ja teetä vois keittää ja kuukahtaa jossain vaiheessa petiin.
Mitäs kaikkea treeni sisälsi?Sä et halua kuulla.;)Parin tunnin?!Mitäs kaikkea treeni sisälsi?
Sä et halua kuulla.;)
Ei passaa yöthreadia sotkea pitkällä listalla.:D
Käväisin baarissa. Ensi perjantaina sitten tapellaan saatana!:D Pääsin kotiin polkupyörällä kaatumatta. Yeah! Yleensä aina vähintään housut revenneet. Mulla kyllä keiton otto vähentynyt yli 95%. Mutta katsellan sitten., ilmottelen sitten sulle kun lähen (tod. ens perjantaina) ja sä ilmottele kanssa mulle;) Elä vaan jänistä, otat hyvät pohjat niin rohkasut, niin mäkin teen ;)
Mulla kyllä keiton otto vähentynyt yli 95%. Mutta katsellan sitten.
Joskus olin perussieni. Nyt vähän treenailenkin. Ei huono homma. Tuo oli semmoinen heittoarvio. Pidin joskus deekuannospäiväkirjaa, jossa baarikäynti laskettiin 20 ravintola-annokseksi..Onko huono?:D
Noh.. jos näyttää aamulla vähäänkään pahalta niin sitte lähettiin. Annoin ensiapua niin tällä hetkellä se näyttää jo ihan ok. Ei se siis oikeesti oo kovin syvä, enemmän pituussuuntaa..
Joskus olin perussieni. Nyt vähän treenailenkin. Ei huono homma. Tuo oli semmoinen heittoarvio. Pidin joskus deekuannospäiväkirjaa, jossa baarikäynti laskettiin 20 ravintola-annokseksi..
Jos rehellisiä ollaan. Pahimmillaan niin paljon, että pystyi töissä käymään. Katselin "päiväkirjaa", mutta ei parasta tulosta löytynyt. Muistaakseni joku 230-260 "parhaana kuukautena". Muutamia vuosia sitten. Jossain vaiheessa tulin järkiini ja lopetin koko teinileikittelyn. Alan olla siinä kunnossa, mistä aloitin, eli ei huono homma ryhtyä lähes absolutistiksi.:D Jätän deekuilun sitä tarvitseville. Ei enää edes röökiä.Mikä on perussieni? Joka viikonloppu pari kertaa kännit? Eli noin 20 kaljaa kaljoina...