Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No vaihda opiskelupaikkaa ja mene töihin, kun sossulla asuminen loppuu. Lääkis + töissä käyminen ei ainakaan ole mikään mahdottomuus.
Ihan kiva runko sul kuitenki näyttäis olevan ;)Tänää on taas sellanen päivä, et ykski väärä sana niin mä räjähdän. :curs:
Eniten ärsyttää oma saamattomuus. Vaikka on suunnitellu kaiken tarkasti niin sit ku on sellanen päivä, ettei oikee jaksais niin sit ei tuu tehtyy yhtään mitään.
Haluaisin muuttaa omaan asuntoon, mutta lähetin hakemuksen eteenpäin ja sillon muutaman kuukauden päästä ne kysyki että pääsenkö kattomaan niit asuntoja. Muutamaa pääsin kattelemaan kun töiltä ja koululta sillon kerkesin. Sillon se kyseli että millasta mä haen, eikä mulla ollu muita kriteereitä ku se ettei maksais paljoo, olis suht hyvien kulkuyhteyksien päässä ja sen näkönen että siinä vois sitte muutaman vuodenki asua eli ei ihan 60-luvun alkuperäiskunnossa olevaa asuntoa missä on kylpyamme (en tosissaan tarvii) No se kirjotteli nää ylös, eikä mun mielestä ollu ainakaan mitään tiukkoja vaatimuksia. Tän jälkee kävi sit niin etten millään päässy seuraavaa asuntoa kattomaan ku mull oli koko viikko ihan täynnä koulua ja töitä, sanoin että seuraavalla viikolla kyllä käy, mutta sitte sielt ei enää kuulunu yhtään mitään. Oon ollu sinne yhteyksissä ja näin pospäin, mutta varmaan käy taas niin että ne rupee tarjoo niitä asuntoja puolen tai vasta vuoden kuluttua, ja mä haluaisin nyt pois täältä.
Yksinkertasesti raha, sitä ei oo tarpeeks vaikka yrittäis tehä kuinka paljon töitä.
Sitte yks alkoholisti, jos mä saisin nyt päättää niin mä en tuntis koko henkilöä!:curs: Rupee niin ärsyttää sen koko olemus. Pahimmillaan sen ei tartte tehä edes mitään erikoista niin mä oon raivon partaalla. Se on ihan ok sillo ku se ei siis juo, mutta ku se on kännissä ja ihan koko ajan! Pelkästään se et se puhelee jotain omaa ääneen tai se et mä vaan haistan sen viinan hajun niin mua rupee ärsyttää, koska tiedän millanen päivä on tulossa. Vähän hankalaa selittää, mut se ei tartte siinä kunnossa ku haukotella "väärin" niin mulla tekis mieli lyödä sitä.
No joo ei oo varmaan suurimmasta päästä nää ongelmat, mut sen verran kuitenki että mua vituttaa.
Ihan kiva runko sul kuitenki näyttäis olevan ;)
Perkele! Ilmankos ei oo flaksi käyny :lol2:VIRHE!
Mä käytin tota kerran kun työkaverit baarissa rupesivat kyselemään mun mielipidettä niiden vartaloista... Saatana ku ottivat lämpöä "miten niin vaan ihan kiva?!!" :lol2:
Kokeilitko ensin painaa virtanappulaa?Vittu!
Telkkarista ei näy mikään kanava!
Kokeilitko ensin painaa virtanappulaa?

Silmän sarveiskalvossa joku haava, joka on voinut tulla siitä, että silmä on ollut kuiva tms. Vittumaista, nyt sit antibioottia ja kapteeninlappu silmäsä. Saa nähä viitikö mennä huomen salille. :D
Lähes kaksi viikkoa eletty rahkalla ja mikroruualla, alkaa maksalaatikot ja pyttipannut tulemaan korvista ulos. Salillekkaan en ole kerennyt ja paino pudonnut 3kg.
Keittiöremontti, ja uuni tulee vasta ens viikolla.:curs:Opiskelijabudjetti?