Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kaveri tappoi itsensä tuossa 2viikkoa sitten. Jotenkin hommaa ei oikein ymmärtänyt vasta kuin tänään kun luki lehdestä kuolinilmoituksen. Ei vaan osaa ymmärtää että MIKSI? EI vittu, miten pirussa voi näin tapahtua????

Vituttaa lähes kaikki :dance:

Kaveri tappoi itsensä tuossa 2viikkoa sitten. Jotenkin hommaa ei oikein ymmärtänyt vasta kuin tänään kun luki lehdestä kuolinilmoituksen. Ei vaan osaa ymmärtää että MIKSI? EI vittu, miten pirussa voi näin tapahtua????

Ihmiset tuppaa kuolemaan... astetta vituttavampaa on tosin se ku ne kuolee ennen aikojaan... :rolleyes:

Kokemusta on... minkäs teet, elämä on tällasta..

Koki elämässään olevat esteet ylitsepääsemättömäksi. Mahdollisesti pitkäaikainen masennus ja ahdistus(on muuten aika sietämätöntä se jos ahdistuneisuus menee siihen pisteeseen, että tuntee fyysistä kipua päivästä toiseen) johti sitten siihen, että henkilökohtainen valinta oli ottaa se helpompi tie.

Mua vituttaa vaan yks asia. Raha. Vittukun sitä ei ole tarpeeks. prkl.

Vituttaa kun on kurkku kipeä ja nenä ihan tukossa perkele! Just kun sai treenit taas luistamaan hyvin niin eiköhän iske joku helvetin kesäflunssa päälle saatana...

kun kesäloma loppui ja tänään pitäis palata töihin :curs:

Vittu tämä suomalaisten juomakulttuuri on kyllä ihan perseestä. Kaikki kaverit taas kännissä.

Toinen asia mikä vituttaa on tämä oma "kiltteys". En osaa sanoa ei silloin kun pitäisi ja ajattelen ihan liikaa muita. Kohta olen lähdössä hakemaan 50 kilometrin päästä muutamaa luokkakaveria joilla ei ole maksaa edes bensoja. Ei niitä vaan sinne kehtaa jättää kun kerran veinkin, maksoivat huimat 20€. Koko taksioperaatiosta ei siis loppupeleissä jää mitään itselle käteen, mutta mielellänihän minä tuhlaan koko päivän känniläisten kuskailuun:curs:
Ota bisseä tai sano että otit. Pääset pälkähästä helposti ja vastapuolella ei ole mitään narisemista.

Hammaskeijun ja vauvahaikaran ilkeä serkku Paskis -keiju on vienyt maailmasta kaikki istuttavat reidenkoukistuslaitteet. Jäljellä on enää maattavia versioita jotka vääntävät polvet nurinpäin eivätkä rasita kuin niveliä. Joko mä olen tullut hulluksi ja vain kuvitellut nytkineeni ko. laitteella vaikka oikeasti olenkin vain ähkinyt ja sätkinyt lattialla tai sitten kaikkia salivastaavia on lyöty dementialla, sillä kukaan ei muista istuttavia koukistajia edes koskaan olleenkaan... Näin on käynyt jo kahdessa paikassa.

Mä olen aivan varma että ne oli täällä jossain! Tämän täytyy olla salaliitto.

Tänään oli ilmeisesti joku kesälomalainen(en ole ennen nähnyt) treenailemassa...

Kun salille saavuin tämä kyseinen n.40w mies teki haiskääntöä ilman tankoa, piti normaalisti kyynärpäät kyljissä ja nosteli pelkkiä käsiään. Tätä jatkui ehkä n.10min, en tiedä sitten kuinka kauan oli kerennyt tuota liikettä tehdä ennenkuin itse tulin paikalle :D :D. Tämän jälkeen tulivat viparit vuoroon kahdella hauistangolla!, teki ehkä 10 toistoa ja poistui paikalta :D :D :D

Vittu kissa taitaa olla paksuna:(. Pillereitä ollaan kyllä syötetty, mutta välillä on jäänyt joku viikko välistä syöttämättä kun on katti ollu karkuteillä. Kyllähän sen arvaa kuka ne pikku rääpäleet joutuu sitten listimään. Ei oo mikään älyttömän kiva tehtävä:(

Napsahti sitten vatsatauti tuossa klo 5 aikaan.... no nyt sitten on hyvä aloittaa vaikka dietti.... jos kohta ei ala vatsa rauhoittua niin aloitan unicum kuurin...

Vituttaa tää pitkä lomautus, kun joutuu jossain vitun työkkärissä käymään ekaa elämässää.

Niin ja lisäks oon ihan varma, että kusen noiden lappujen lähetyksen jotenki sinne TK:hon ja oon sit vittu ilman rahaa

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom