Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Hahhah! Seuraavalla kerralla kun käytte Tukholmassa, kiertäkää nuo kaikki läpi ja raportoikaa, kävikö ulkomaalaiset päälle. On se ihme, jos Kistaan joku IBM tai Sony Ericsson tai jokin muu iso kansainvälisen tason teknologiayritys uskaltaa perustaa Ruotsin päämajansa, mutta poliisi ja palokunta ei uskalla sinne mennä. Voi vittu, oikeesti... :hyvä:

EDIT: Lisätään tuohon Kistan listaan vielä Nokia, Microsoft ja SAAB. Menkää käymään noissa kaupunginosissa ja todetkaa asia itse, älkääkä uskoko jonkun xenofoobikon skitsoilua.

http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli...+tullut+pysyvä+ongelma+Malmössä/1135245578155

Ruotsalaisia tuskin naurattaa. Sytyttelevät tulipaloja ja hyökkäävät paloautojen kimppuun. Herrgårdenin lähimmän paloaseman esimies lopetti työnsä ja palomiehet anovat siirtoa rauhallisemmille seuduille.

Tehdäänpä Dave sillätteellälailla, että SINÄ menet kiertämään noi kaikki paikat sanotaan vaikka viikon sisällä ja me pakkislaiset maksamme sinun matkasi.
Mä voin kustantaa Davelle päähän juutalaimyssy Kipan. Ja sinkkiarkun takaisin suomeen.

Hahhah! Seuraavalla kerralla kun käytte Tukholmassa, kiertäkää nuo kaikki läpi ja raportoikaa, kävikö ulkomaalaiset päälle. On se ihme, jos Kistaan joku IBM tai Sony Ericsson tai jokin muu iso kansainvälisen tason teknologiayritys uskaltaa perustaa Ruotsin päämajansa, mutta poliisi ja palokunta ei uskalla sinne mennä. Voi vittu, oikeesti... :hyvä:

EDIT: Lisätään tuohon Kistan listaan vielä Nokia, Microsoft ja SAAB. Menkää käymään noissa kaupunginosissa ja todetkaa asia itse, älkääkä uskoko jonkun xenofoobikon skitsoilua.

http://www.ts.fi/sunnuntai/?ts=1,3:1012:0:0,4:12:0:1:2009-05-10,104:12:609804,1:0:0:0:0:0

Roskalavat palavat joka yö. Palomiehet ja heitä tukevat poliisit saavat vastaansa kiviä, raakoja kananmunia, polttopulloja ja sanallisia uhkauksia.

Tilanne on kuitenkin riistäytynyt niin pahaksi, etteivät pelastuslaitoksen palomiehet enää lähde sammutustöihin Rosengårdiin, ennenkuin palopäällystö ja poliisi ovat tarkistaneet hälytykset.

Rauhallista sielä näyttäis olevan.

Miten ehkäiset näitä tilanteita? Millään haja-asutuksella ei ole ollut mainittavaa tulosta, kun kerran mamut muuttavat joka tapauksessa samaan paikkaan. Tätä yhteen nippuun muuttamista taas ei voi estää. Ainoa varmasti toimiva keino on hillitä elintasopakolaisten määrää.
No aikalaillahan se taitaa näin mennä. Luulisin, että jos niitä pakolaisia ensinnäkin on riittävän vähän, ja sitten toisekseen niiden sopeuttamiseen sijoituspaikkakunnalle panostetaan riittävästi, niin voidaan saada ihan hyviä tuloksia. Järjestetään niille koulutusta/työtä sinne sijoituspaikkakunnalle, niin ehkä ne eivät tahdo muuttaa sieltä pois. Tämä tietysti vaatii resursseja, mutta jos vaikka otetaan viis kertaa vähemmän heppuja ku nyt, ja käytetään sitten viis kertaa enemmän rahaa per sälli tuohon sopeuttamiseen, niin varmasti toimii paremmin samoilla kustannuksilla. Itse asiassa vähemmillä kustannuksilla, koska jos ne tänne kunnolla sopeutuu, niin ne pääsee pois valtion elätettävän asemasta ja alkaa tuottaa niin kuin muutkin kansalaiset. Tärkeintä nimen omaan on se, että tuo määrä pysyy kontrollissa. Eli ei oteta enempää kuin mitä voidaan resurssien puitteissa järkevällä tavalla käsitellä.

No aikalaillahan se taitaa näin mennä. Luulisin, että jos niitä pakolaisia ensinnäkin on riittävän vähän, ja sitten toisekseen niiden sopeuttamiseen sijoituspaikkakunnalle panostetaan riittävästi, niin voidaan saada ihan hyviä tuloksia. Järjestetään niille koulutusta/työtä sinne sijoituspaikkakunnalle, niin ehkä ne eivät tahdo muuttaa sieltä pois. Tämä tietysti vaatii resursseja, mutta jos vaikka otetaan viis kertaa vähemmän heppuja ku nyt, ja käytetään sitten viis kertaa enemmän rahaa/sälli tuohos sopeuttamiseen, niin varmasti toimii paremmin samoilla kustannuksilla. Itse asiassa vähemmillä kustannuksilla, koska jos ne tänne kunnolla sopeutuu, niin ne pääsee pois valtion elätettävän asemasta ja alkaa tuottaa niin kuin muutkin kansalaiset. Tärkeintä nimen omaan on se, että tuo määrä pysyy kontrollissa. Eli ei oteta enempää kuin mitä voidaan resurssien puitteissa järkevällä tavalla käsitellä.

Aika vaikeaa taitaa olla, jos on esim. lukutaidoton. Mutta hyvää tuossa ajatuksessa on ainakin se viidennekseen pudotettu tulijamäärä.

On se ihme, jos Kistaan joku IBM tai Sony Ericsson tai jokin muu iso kansainvälisen tason teknologiayritys uskaltaa perustaa Ruotsin päämajansa.

Niin no löytyyhän maailman luokan firmoja jopa ''oikeasti'' levottomilta alueilta.

Väitätkö että kaikki nuo malmön ongelmat ovat vain lehdistön liioittelua ?

Fakta taitaa olla se että palokunta ei vain lähde musliminuorten kivitettäväksi.

Tehdäänpä Dave sillätteellälailla, että SINÄ menet kiertämään noi kaikki paikat sanotaan vaikka viikon sisällä ja me pakkislaiset maksamme sinun matkasi.
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli...+tullut+pysyvä+ongelma+Malmössä/1135245578155

Ruotsalaisia tuskin naurattaa. Sytyttelevät tulipaloja ja hyökkäävät paloautojen kimppuun. Herrgårdenin lähimmän paloaseman esimies lopetti työnsä ja palomiehet anovat siirtoa rauhallisemmille seuduille.
Mä voin kustantaa Davelle päähän juutalaimyssy Kipan. Ja sinkkiarkun takaisin suomeen.
http://www.ts.fi/sunnuntai/?ts=1,3:1012:0:0,4:12:0:1:2009-05-10,104:12:609804,1:0:0:0:0:0

Roskalavat palavat joka yö. Palomiehet ja heitä tukevat poliisit saavat vastaansa kiviä, raakoja kananmunia, polttopulloja ja sanallisia uhkauksia.
Tilanne on kuitenkin riistäytynyt niin pahaksi, etteivät pelastuslaitoksen palomiehet enää lähde sammutustöihin Rosengårdiin, ennenkuin palopäällystö ja poliisi ovat tarkistaneet hälytykset.

Rauhallista sielä näyttäis olevan.
Niin no löytyyhän maailman luokan firmoja jopa ''oikeasti'' levottomilta alueilta.

Väitätkö että kaikki nuo malmön ongelmat ovat vain lehdistön liioittelua ?

Fakta taitaa olla se että palokunta ei vain lähde musliminuorten kivitettäväksi.
Mitäs me xenofoobikot, kyllä Dave on oikeassa!

http://zufi.net/documents/Somalierocharbetsmarknad_HE_2008.pdf

Några slutsatser

-Somalier kommer även fortsättningsvis vara en stor invandringsgrupp till Sverige - som asylsökande eller familjeinvandrare.
-Somalier är den grupp som har det svårast att etablera sig på arbetsmarknader i alla studerade länder - inklusive Storbritannien.
-Utanförskapet för somalier är inget unikt för Sverige.
-Utanförskapet sprider sig till somaliernas barn, med kriminalitet och dåliga skolresultat som resultat.

Dave kosmopoliittina varmaan ymmärtää kääntämättä homman^^^

Tehdään näin. Järjestetään Tukholman kiertoajelu minulle. Voin viettää siellä vaikka viikon. Kistan olen jo tarkistanut ja hienoksi kaupunginosaksi todennut ja voin varmasti käydä siellä uudellen erittäin mielelläni. Samoin kuin noissa kaikissa muissakin paikoissa. Miten tämä järjestetään käytännössä? Lupaan tehdä kattavan raportin kaikista noista kaupunginosista, jos maksatte matkat. Tulen raportoimaan kaikki kokemukseni Tukholman "extreme-lomalta" kustakin kaupunginosasta. Mitään tosiasioita säästämättä tai salaamatta.

Tässä hyvä pätkä Malmön menosta.

http://www.youtube.com/watch?v=HaPz7p-1-bk

Tollastako me halutaan suomeen!?

Väkivaltaa, kuolemaa, juutalaisvainoa sunmuuta jo nyt. Tuon pätkän mukaan Ruotsissa on muslimienemmistö vuonna 2049. Mikähän meno siellä on siinä vaiheessa? Hurjalta tuntuu.

Sanokaas, mitä tuossa vaiheessa on enää tehtävissä? Mahdollisuus estää moinen annetaan näköjään yhden kerran.

Nonii Dave suostui. Minä voin ostaa risteilymatkan edes ja takasin ruotsiin.

Aivan varmasti. Puolueettomuus ja loogisuus on täälläkin todistettu sun vahvuuksiksi.

Kyllä näin on. Jos oikeasti maksatte minulle matkan Ruotsiin ja Tuhkolmaan ja noihin lähiöihin, olen mukana 100% varmuudella. Tulen tekemään raportin omalla nimellä ja omalla naamalla varustettuna tälle palstalle. Tehkää te matkasuunnitelma ja minä etenen sen mukaan. Ottakaa myös huomioon se, että te maksatte kaikki kustannukset (laiva- ja junalippu, metrolippu, asuminen, ruoka yms.). Kistan matka nyt tulee olemaan extreme-tasolta sama kuin extreme-matka Munkkiniemeen, mutta muita matkakohteita odotan innolla.

Kyllä näin on. Jos oikeasti maksatte minulle matkan Ruotsiin ja Tuhkolmaan ja noihin lähiöihin, olen mukana 100% varmuudella. Tulen tekemään raportin omalla nimellä ja omalla naamalla varustettuna tälle palstalle. Tehkää te matkasuunnitelma ja minä etenen sen mukaan. Ottakaa myös huomioon se, että te maksatte kaikki kustannukset (laiva- ja junalippu, metrolippu, asuminen, ruoka yms.). Kistan matka nyt tulee olemaan extreme-tasolta sama kuin extreme-matka Munkkiniemeen, mutta muita matkakohteita odotan innolla.
Saletisti saat juutalaishatun täältä! Ja hoidan sun raadon takas suomeen jos niin onnellisesti sattuis käymään.:lol2:

Lue niitä viestejä. Sen minkä lupasin sulle sinne muslimilähiöihin.

Lupaan pitää myös juutalaishattua päässä kussakin kohteessa. Onko kyseessä nyt tämä "yamulke" tai "kippah" vai mikä hattu? En nyt jaksa kahlata läpi noita juttuja. Perustakaa tili, jolla pääsen Tukholmaan extreme-matkalle. Tulen tekemään sen jossain vaiheessa, jos vain rahat löytyy ja aika antaa myöden. Videoin myös oman matkani teille ihmeteltäväksi.

Lupaan pitää myös juutalaishattua päässä kussakin kohteessa. Onko kyseessä nyt tämä "yamulke" tai "kippah" vai mikä hattu? En nyt jaksa kahlata läpi noita juttuja. Perustakaa tili, jolla pääsen Tukholmaan extreme-matkalle. Tulen tekemään sen jossain vaiheessa, jos vain rahat löytyy ja aika antaa myöden. Videoin myös oman matkani teille ihmeteltäväksi.
Tossa pari vaihtoehtoa, joista voit valita :lol2:

Na-nach-nachma-yarmulke.jpg

Kippa.jpg

Ai shaatana, kyllä olis kova näky ku Dave kikkailis tommonen päässä Rosengårdissa iltasella :lol2:

Back
Ylös Bottom