Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mua ihmetyttää suomalaisissa se, että ruoka pitäs tulla samantien pöytään kun se on tilattu.. Kun kattoo hell's kitcheniä, niin joskus joutuvat jopa 1,5h odottamaan sitä ruokaa. Eikä ne sen kummemmin vittuile siitä.
Mä en kyl ihan tajua sitä menoa hell´s kitchenissä...ensimmäiset alkuruoat menee pöytään aina joku 45-90 min. päästä tilauksesta ja annoksena on jotku vitun sipulirenkaat. Mikä siinä voi kestää niin saatanasti? Vai eiks ne vaan osaa....

Sade ja kova tuuli. Ei yhtään kiinnostais pyöräillä :itku:

Mä olen ollut englannissa reilut kuusi vuotta erilaisissa ravintolahommissa. Känniset britit ovat hankalia, mutta eivät mielestäni ainakaan ravintolassa käyttäydy yhtä sikamaisesti, kuin suomalaiset. Hotelliravintoloitten asiakkaat ovat pahimpia.

Nykyään olen kiireisessä keskitason ravintolassa, äärettömän harvoin on mitään ongelmaa, ja juomarahoja saa yhtä paljon kuin palkasta tulisi tuloja. Joissain ravintoloissa tarjoilijat saattavat tienata yli sata puntaa tippejä yhdessä illassa. Asiakaspalvelun taso on niin vaihtelevaa, että jos tekee hommansa kunnolla, niin brittiasiakkaat ovat kyllä erittäin tyytyväisiä pääsääntöisesti.

Nimenomaan tämä. Kotimaassa ei yleensä "kusta omiin muroihin". Auta armias, kun päästään ulkomaille tai hotelliin. Kun tuossa oli yleistystä, niin " keskimääräinen Britti jalkapallohulikaani, joka pääsee ulos karsinastaan perheinensä. " :D Ei usko, mitään asiallista keskustelua. Ainoastaan lihan kieltä...Lihassa on muisti ja kun sattuu. Sitten se vasta loppuu.

Pahin esimerkki Brittien sikailusta, taitavat olla yleiset lomahelvetit. Gran Canaria yms. yms.

Kyllähän me härmäläisetkin tuon sikailun osaamme. Ihan kotimaassa, tulee kyllä pikkujoulukautena todistettua, aika vallattomia suorituksia...:lol2:

Asos. En suosittele.
haha, no vittu ton ko olisin lukenu tunti sitten. Laitoin tilauksen menemään ja ennen vahvistusta kävin läpi vielä mitä ostoskorissa oli. Pari itemia näytti olevan out of stock, mutta ajattelin, että ne on mulle varattu kun ostoskorissa lukee että ostoskorin tavaroita pidetään varattuna 2h. Tilauksen sai kuiten menemään.

vittu solidworksi meinaa kyykkyyntyä juuri sillä hetkellä kun eniten tarvitsisi sitä että mitään softavittuilua ei ilmenisi ja saisi työt valmiiksi ennenkuin on myöhäistä.

vittu solidworksi meinaa kyykkyyntyä juuri sillä hetkellä kun eniten tarvitsisi sitä että mitään softavittuilua ei ilmenisi ja saisi työt valmiiksi ennenkuin on myöhäistä.

Hehee...tuo on kyllä täysin kelvoton ohjelma työelämään! Niin vitun epävakaa, että en toista tiedä.
Ja taas pukkaa uutta 2010-versiota jossa on uusia "hienoja" ominaisuuksia. Eli valikot vähän vähän taas muutunut ja uusia taustakuvia. Hittojako noilla tekee vaan enemmän kiinnostaisi mitä vanhoja bugeja on korjattu??

Viimeinen lomaviikko menossa ja leposyke kerkesi jo laskea alle 100, mutta ossipenan viesti sai jo niskan taas hikoomaan:D

Nimenomaan tämä. Kotimaassa ei yleensä "kusta omiin muroihin". Auta armias, kun päästään ulkomaille tai hotelliin. Kun tuossa oli yleistystä, niin " keskimääräinen Britti jalkapallohulikaani, joka pääsee ulos karsinastaan perheinensä. " :D Ei usko, mitään asiallista keskustelua. Ainoastaan lihan kieltä...Lihassa on muisti ja kun sattuu. Sitten se vasta loppuu.

Pahin esimerkki Brittien sikailusta, taitavat olla yleiset lomahelvetit. Gran Canaria yms. yms.

Kyllähän me härmäläisetkin tuon sikailun osaamme. Ihan kotimaassa, tulee kyllä pikkujoulukautena todistettua, aika vallattomia suorituksia...:lol2:
Eikä tarvi mennä kun hiukan etelämmäs eli Viroon, jos haluaa suomalaisten ulkomaansikailua kattella. Muutaman kerran olen saanut vierestä todistaa, kun sinänsä fiksut ja siististi pukeutuvat NAISET örveltävät kännissä ja ryssittelevät ja huorittelevat kaikkea mikä liikkuu, tarjoilijoista alkaen.

Joo, vituttaa niin maan perkeleesti. En ees muista milloin mua on oikeesti vituttanut tällä tavalla. Ahdistaa ja vituttaa. En edes jaksa alkaa selittämään miksi vituttaa, mutta vihjeenä voin antaa nykyisen työttömyystilanteeni. Kusipääbyrokratia saatana!

Mutsikin on ihan päin perseestä.

Olisin voinut taas tappaa pari asiakasta. Mikä helvetti siinä on niin vaikeaa tajuta, että jos ravintola on ihan piukassa porukkaa (muutama joutui lähtemään tyhjin käsin kun tilaa ei vaan ollut), ruoka ei tule missään 15 minuutissa. Tarjoilija ei myöskään tee ruokia, eli se ei ole hänen vikansa jos ruuassa on jotain vialla.

Toiseksi, ne vitun alennusjutut esitetään silloin kun PYYDETÄÄN laskua. Tänäänkin eräästä seurueesta toinen puoli teki oikein ja antoi alennusjutut ajallaan, kun taas toinen puoli antoi ne laskun jälkeen ??! Eivät sitten voineet tehdä asiaa helpoksi, vaikka pöydän toisella puolella istui elävä esimerkki siitä miten toimia.

Kolmanneksi, saako joku oikeasti itkuiselle tytölle vittuilusta jotain sairasta mielihyvää? Olin tosi, tosi lähellä itkuun purskahtamista, mitä ei todellakaan tapahdu usein. Sit mulle vielä vittuillaan päin naamaa siitä kun mietin jonkun aikaa kun piti miinustaa pari summaa (ei tasasummia vaan sellasia vittumaisia).

Pidin pokan ja hymyilin kauniisti, mutta ihan oikeasti... Olen tullut siihen tulokseen, että suomalaisilla ei vaan ole mitään käytöstapoja.

:( Se on sitä asiakastyön ihanuutta. Yritä kerätä positiivista energiaa niistä ihanista asiakkaista niin jaksat paremmin törkimyksiä. Nälkäiset ihmiset on monesti kiukkuisia.

Vitun gradu. Vittu.

Word.

Näin kännissä varsinkin tuppaa vituttamaan Gradu. Pitäis pikkuhiljaa ryhtyä valmistumaan mutta paskan marjat, työt ja ahneus ajaa valmistumisen yli. Vittu! Nyt syksyllä teen sen!!!!! :curs:

Jos hieman valaisisit enemmän, että mitä sulle sanottiin? Meinaan kyllähän sitä palautetta annetaan sille tarjoilijalle eikä mennä suoraa päätä keittiön puolelle vetää kokkia pleksiin. Mä en sinänsä ihmettele asiakkaidenkaan vittuuntumista ollenkaan, kun itsekin toisinaan todistan ravintolan spedeilyä sekä asiakkaan että duunarin näkökulmasta.

Eri asia tietenkin, mikäli palautteen luonne ja itse tarkoitus on silmitön vittuilu mielihyvän saamiseksi.

En enää ihan tarkkaan muista, mutta yleisesti ottaen jotkut raivoavat ihan silmittömästi esimerkiksi pitsan liian vaaleasta (tai tummasta) pohjasta ja sit haukutaan koko mesta lyttyyn. Tietysti mä ymmärrän olevani se "linkki" siinä asiakkaan ja keittiön välillä, mutta kun sen palautteen voi sanoa ihan asiallisestikin ja syyttää niitä, keiden vika se on. Toisekseen välillä palaute on luokkaa "ruoka oli kamalan tulista enkä pystynyt syömään, minun pitää saada hyvitystä", mikä on aivan naurettavaa silloin kun on nimenomaan tilannut listan tulisimman annoksen.

Eilen ei töissä vituttanut mikään, mikä oli sinänsä ihme.

No tuo kuulostaa kieltämättä junttien puheelta. Valitettavasti asiakkailta ei voi odottaa vähimmässäkään määrin asiallisuutta. Idiootit ovat ehtymätön luonnonvara. :D

En enää ihan tarkkaan muista, mutta yleisesti ottaen jotkut raivoavat ihan silmittömästi esimerkiksi pitsan liian vaaleasta (tai tummasta) pohjasta ja sit haukutaan koko mesta lyttyyn. Tietysti mä ymmärrän olevani se "linkki" siinä asiakkaan ja keittiön välillä, mutta kun sen palautteen voi sanoa ihan asiallisestikin ja syyttää niitä, keiden vika se on. Toisekseen välillä palaute on luokkaa "ruoka oli kamalan tulista enkä pystynyt syömään, minun pitää saada hyvitystä", mikä on aivan naurettavaa silloin kun on nimenomaan tilannut listan tulisimman annoksen.

Eilen ei töissä vituttanut mikään, mikä oli sinänsä ihme.

Osa ihmisistä vaan on sillaisia jotka yrittävät saada ihan mistä tahansa typerästäkin ideasta hyvitystä. Niitä nyt löytyy ravintoloista, kaupoista, hotelleista yms. eikä sille voi mitään. Eihän sitä normaali ihminen tajua, mutta se nyt vaan on kestettävä.

Tuolta löytyy jotain hyviä juttuja:
http://www.aasiakas.net/

Vittu tämä suomalaisten juomakulttuuri on kyllä ihan perseestä. Kaikki kaverit taas kännissä.

Toinen asia mikä vituttaa on tämä oma "kiltteys". En osaa sanoa ei silloin kun pitäisi ja ajattelen ihan liikaa muita. Kohta olen lähdössä hakemaan 50 kilometrin päästä muutamaa luokkakaveria joilla ei ole maksaa edes bensoja. Ei niitä vaan sinne kehtaa jättää kun kerran veinkin, maksoivat huimat 20€. Koko taksioperaatiosta ei siis loppupeleissä jää mitään itselle käteen, mutta mielellänihän minä tuhlaan koko päivän känniläisten kuskailuun:curs:

Pudotin safkalautasen lattialle ja paskaks se meni. Oisin varmaan muuten syöny ne safkat...
Onneks ei ollutkaan nälkä.

joo ei kyl tää on just sama tyyppi, sellanen söpö pikkulaukku jossa oli kiinnitettynä ketunhäntiä ja pehmoleluja. suomalainen se oli mun mielestä ja ihan siis elämäntaparullaluistelija, ei mikään polttarityyppi.

Kyseinen kaiffari bongattu tänään Steissiltä. Tuli ilmeisesti keskustaan samassa junassa:dance:
Söpö ilmestys kyllä.

Back
Ylös Bottom