Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Naapurin koirankasvatustapa (tai pikemminkin rangaistustapa) nostattaa verenpainetta. Miten tapahtuu tuo ilmoitus koiran pahoinpitelystä? Soitto paikalliseen eläinsuojeluyhdistykseen? Mä en kerta kaikkiaan kestä enää kuunnella sitä pennun kiljumista.
Jos se oli hävinny vedon ni aika huolella jaksaa vetää tai sit se häviää vetoja kovin usein, nähny saman herrasmiehen useampana vuotena häröilemässä keskustan maastossa itsekin. Usein vielä semmonen söpö pikkureppu edellämainittujen varusteiden lisäksi peesissä.
Selvästi saa naisten huomion, kohta niitä varmaan näkyy enemmänkin. :D
Naapurin koirankasvatustapa (tai pikemminkin rangaistustapa) nostattaa verenpainetta. Miten tapahtuu tuo ilmoitus koiran pahoinpitelystä? Soitto paikalliseen eläinsuojeluyhdistykseen? Mä en kerta kaikkiaan kestä enää kuunnella sitä pennun kiljumista.
emmä kyl usko, kuulostaa suht homolta
Mitä se sitten tekee sille ? :(Naapurin koirankasvatustapa (tai pikemminkin rangaistustapa) nostattaa verenpainetta. Miten tapahtuu tuo ilmoitus koiran pahoinpitelystä? Soitto paikalliseen eläinsuojeluyhdistykseen? Mä en kerta kaikkiaan kestä enää kuunnella sitä pennun kiljumista.
Mitä se sitten tekee sille ? :(
Mee toiseen AMK:iin ja sitten siirrät ittes Tamkkiin.Joo ei tullu opiskelupaikkaa ei. Tamkkiin sähkötekniikalle oli ensisijasia hakijoita yli neljäsataa. Ja oon 150. jonotuspaikalla. :D SATTTTTAAANAAAAAAAHHHH
Mee toiseen AMK:iin ja sitten siirrät ittes Tamkkiin.
Soitettu ja ilmoitus jätetty.
Helvetti kun kuullostaa pahalta.Itsellä kun koira kasvettuaan rupesi koittelemaan rajojaan niin hellästi pistin selälleen ja asetin hampaat kurkulle samalla muristen...heti turre alistui eikä ole tarvinnut sen jälkeen kouluttaa.Ottaa pentua korvasta kiinni, vääntää / pyöräyttää korvaa ympäri ja samalla vetää korvasta koiraa maahan, joka on siis hyvin kivuliasta koiralle tuskanhuudoista päätellen. Mitä kovemmin pentu laittaa hanttiin, niin sitä kovemmin korvasta myös väännetään. Tänään pennun kiljuminen oli jotain aivan järkyttävää, tuli ihan itku itselle :(.
Helvetti kun kuullostaa pahalta.Itsellä kun koira kasvettuaan rupesi koittelemaan rajojaan niin hellästi pistin selälleen ja asetin hampaat kurkulle samalla muristen...heti turre alistui eikä ole tarvinnut sen jälkeen kouluttaa.