Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Naapurin koirankasvatustapa (tai pikemminkin rangaistustapa) nostattaa verenpainetta. Miten tapahtuu tuo ilmoitus koiran pahoinpitelystä? Soitto paikalliseen eläinsuojeluyhdistykseen? Mä en kerta kaikkiaan kestä enää kuunnella sitä pennun kiljumista.

Naapurin koirankasvatustapa (tai pikemminkin rangaistustapa) nostattaa verenpainetta. Miten tapahtuu tuo ilmoitus koiran pahoinpitelystä? Soitto paikalliseen eläinsuojeluyhdistykseen? Mä en kerta kaikkiaan kestä enää kuunnella sitä pennun kiljumista.

:( Mua alkoi vituttaa tämä. Eläinsuojeluyhdistykseen tai sit suoraan poliisille, poliisi olisi ehkä hiukan vakuuttavampi.

Päänsärky yrittää tulla takaisin, mikä vituttaa hiukan. Lisäksi harmittaa että eilen unohdin tipata tarjoilijaa, vaikka palvelu oli tosi hyvää. Lähdettiin niin kiireellä etten tajunnut edes jättää kolikoita pöydälle :( Tuli jotenkin tosi juntti olo, varsinkin kun mekin istuttiin siellä tuntitolkulla ja saatiin tosi hyvää palvelua koko ajan.

Jos se oli hävinny vedon ni aika huolella jaksaa vetää tai sit se häviää vetoja kovin usein, nähny saman herrasmiehen useampana vuotena häröilemässä keskustan maastossa itsekin. Usein vielä semmonen söpö pikkureppu edellämainittujen varusteiden lisäksi peesissä.

joo ei kyl tää on just sama tyyppi, sellanen söpö pikkulaukku jossa oli kiinnitettynä ketunhäntiä ja pehmoleluja. suomalainen se oli mun mielestä ja ihan siis elämäntaparullaluistelija, ei mikään polttarityyppi.

Soitettu ja ilmoitus jätetty.

Vituttaa ja turhauttaa aivan helvetisti se, että ei saa mitään asioita hoidettua. Pitäis yrittää soittaa TOASin palvelunumeroon ja TTY:n toimistoon, mutta ei sieltä kummastakaan mitään saa kiinni. TOASin numero on ainakin täysi kuin Turusen pyssy, eikä siellä voi jonottaa, joten mahdollisuudet läpipääsyyn on jotain aivan onnetonta. Sähköpostia sentään sain laitettua, mutta siihenkään ei varmaan tällä viikolla tarvitse vastausta odotella. TTY:llekin täytyi sitten laittaa sähköpostia, koska puhelinvaihde oli suljettuna.

Ei mulla muuta, mutta alkaa olemaan hitusen verran kiire noilla vastauksilla, ku tässä on kolme arkipäivää aikaa hoitaa asiat kuntoon ennen inttiä.

Mitä se sitten tekee sille ? :(

Tänään salilla ihmettelin, että mikähän ukko tossakin istuu keskellä salia penkin päällä ja kattelee muiden tekemisiä. Jonkin ajan kuluttua selvis, että tais olla yhen jätkän isäukko, joka oli kaiketi kuljettajana. En tiiä kuinka kauan oli siinä istunu, mutta ite näin sen olevan siinä ainaki parikyt minuuttia. Sinänsä koomisen näköstä ku äijällä ei sinä aikana liikkunu vissiin mikään muu ku pää, ku katteli mitä muut tekee.

EI VITTU KUN VITUTTAA! Saatanan kesäajat!!!! Menin salille ensimmäistä kertaa koko kesänä treenaamaan kahden jälkeen ja ne vitun kyrvät on laittanut ovet kiinni 1.5h ennen sulkemisaikaa. Koko päivän tankannu ja valmistaunu kovaan mave treenii ja sitte on sali kiinni!! EI VITTU ETTÄ RÄJÄHÄN

Mitä se sitten tekee sille ? :(

Ottaa pentua korvasta kiinni, vääntää / pyöräyttää korvaa ympäri ja samalla vetää korvasta koiraa maahan, joka on siis hyvin kivuliasta koiralle tuskanhuudoista päätellen. Mitä kovemmin pentu laittaa hanttiin, niin sitä kovemmin korvasta myös väännetään. Tänään pennun kiljuminen oli jotain aivan järkyttävää, tuli ihan itku itselle :(.

Viimeksi muokattu:
Sain patongista jonkun vitun pöpön. Onneksi ehtii tässä välillä rivin kirjoittaa... Vessa on tossa 2-metrin päässä sinne taas siis....SAATANA....

Joo ei tullu opiskelupaikkaa ei. Tamkkiin sähkötekniikalle oli ensisijasia hakijoita yli neljäsataa. Ja oon 150. jonotuspaikalla. :D SATTTTTAAANAAAAAAAHHHH
Mee toiseen AMK:iin ja sitten siirrät ittes Tamkkiin.

Mee toiseen AMK:iin ja sitten siirrät ittes Tamkkiin.

Kätevähän sitä nyt on mennä. Yleensä pitää sen vuoden opiskella ja hakea sitä siirtoa vasta sitten.
Ja kotoa on tamkille matkaa about kilometri, niin kyllä aika mieluusti tamkkiin menisin.

Ensi keväänä uudestaan sit. Kyllä vähän taas naksuu päässä kun ei päässy. Toisaalta taitaa naksua muutamalla muullakin jotka tamkkiin haki... Tossa oli vielä yli 150 munkin takana jonossa, jos oletettais että kaikki ensisijaisesti sähkölle hakeneet on saanut sen vaadittavan 10 pojoo pääsykokeesta.

Joku runkku kolhi auton parkkiksella ja pakeni. Vittu että vituttaa. :curs:
Tommoset pitäisi raiskata pesäpallomailalla perseeseen :david:

Jäi yliopistoon pääsy 0,25 pistettä. Ensimmäisellä varasijalla olen. Vittu jippii. Ei voi olla totta, jos en VIELÄKÄÄN pääse. :(

Ottaa pentua korvasta kiinni, vääntää / pyöräyttää korvaa ympäri ja samalla vetää korvasta koiraa maahan, joka on siis hyvin kivuliasta koiralle tuskanhuudoista päätellen. Mitä kovemmin pentu laittaa hanttiin, niin sitä kovemmin korvasta myös väännetään. Tänään pennun kiljuminen oli jotain aivan järkyttävää, tuli ihan itku itselle :(.
Helvetti kun kuullostaa pahalta.Itsellä kun koira kasvettuaan rupesi koittelemaan rajojaan niin hellästi pistin selälleen ja asetin hampaat kurkulle samalla muristen...heti turre alistui eikä ole tarvinnut sen jälkeen kouluttaa.

Helvetti kun kuullostaa pahalta.Itsellä kun koira kasvettuaan rupesi koittelemaan rajojaan niin hellästi pistin selälleen ja asetin hampaat kurkulle samalla muristen...heti turre alistui eikä ole tarvinnut sen jälkeen kouluttaa.

Heititkö vielä kuset sohvanjalalle, että koira varmasti tietäisi kenen reviiriä talo on? :D

Back
Ylös Bottom