Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

fuufaa, Vo2 max meinaa maksimaalista hapenottokykyä. Ja nousee se max syke kun treenaat.
Pitää vaan treenata yli aerobisen kynnyksen, ja maksimaalista suoritusta kehittävällä alueella.

duunipaikan jauhesammuttimet ovat 2,5kk sitten tarkastettu (tarran mukaan) mutta painemittarin viisari on vihreän ja punaisen alueen rajalla (painetta siis liikaa, ei liian vähän). onko tämä normaalia uusissa ja vasta huolletuissa jauhesammuttimissa? onko sammutinhuoltaja laittanut reilulla kädellä painetta mahdollisesti siksi että paineet 2 vuoden tarkastusvälin aikana laskee kuitenkin hieman vai mitä hä?

fuufaa, Vo2 max meinaa maksimaalista hapenottokykyä. Ja nousee se max syke kun treenaat.
Pitää vaan treenata yli aerobisen kynnyksen, ja maksimaalista suoritusta kehittävällä alueella.

Ei treeni mun muistaakseni maksimisykkeesseen vaikuta.

Jos puhutaan absoluuttisesta maksimisykkeestä niin sitten ei yleisesti ottaen kasva.

Ja sit kyssäri; jos kenossa(veikkaus oyab) on 10-tasolla 5 numeroa oikein niin miten voittosumma määräytyy/paljonko voittaa? Vai voittaako mitään?

Jos puhutaan absoluuttisesta maksimisykkeestä niin sitten ei yleisesti ottaen kasva.

Ja sit kyssäri; jos kenossa(veikkaus oyab) on 10-tasolla 5 numeroa oikein niin miten voittosumma määräytyy/paljonko voittaa? Vai voittaako mitään?

Eikös sillä saa vain omansa takaisin? Eli "voitto"kerroin on 1.

Mitenkä saa kappaleet mp3 muotoisiksi (vai mikähän se oli) cd:tä polttaessa Nero expressillä. Eli yleensä levylle mahtuu se ~22 biisiä, mutta kun tallettaa tässä muodossa mahtuu vähintään tuplat. Ja muoto pitäisi olla myös sellainen, että pyörii auton normi popeissa. Ja tämä on mahdollista, koska kaveri saanut tutun tutulta tälläisen levyn, mutta osaisiko joku selittää mitenkä sen pystyy Nero expressillä tekemään?

Teksi vähän sekavaa, mutta todella suuret rispectit, jos joku minulle tähän saa jotain järkevää vastattua :dance::hyvä:

Mitenkä saa kappaleet mp3 muotoisiksi (vai mikähän se oli) cd:tä polttaessa Nero expressillä. Eli yleensä levylle mahtuu se ~22 biisiä, mutta kun tallettaa tässä muodossa mahtuu vähintään tuplat. Ja muoto pitäisi olla myös sellainen, että pyörii auton normi popeissa. Ja tämä on mahdollista, koska kaveri saanut tutun tutulta tälläisen levyn, mutta osaisiko joku selittää mitenkä sen pystyy Nero expressillä tekemään?

Teksi vähän sekavaa, mutta todella suuret rispectit, jos joku minulle tähän saa jotain järkevää vastattua :dance::hyvä:
et ole kokeillut sitä musiikki kuvaketta ja luo mp3 levy, toki sulla pitää olla musiikki valmiiksi mp3 muodossa. tai polttaa mp3:set suoraan datana levylle.
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=34221&highlight=mp3

Minkä niminen se Nivean tuubi oli mikä auttaa noihin silmäpusseihinki?

Muistan vaan sen mainoksen missä se naikkonen irvistää yhelle miehelle sen kurkkunaamion takaa.. :D

Kun nyt ilmoittaudun yliopistoon vuodeksi poissaolevaksi intin takia, niin riittääkö, että laitan siihen ilmoittautumislappuun, että poissaoleva asevelvollisuuden vuoksi vai pitääkö mun vielä toimittaa palvelukseenastumismääräys sinne, jotta en menetä poissaolovuotta siinä? Tiedän, että tää on saivartelua, mutta niin on opintotuet ja muutkin. Siis jos olen oikein ymmärtänyt, niin 2 lukuvuotta saa olla yliopistossa poissaolevana, niin menetänkö nyt niistä toisen, ellen postita palvelukseenastumismääräystä? Noissa vihkosissa ei siitä mainittu mitään.

Biisikyssärinä vielä sen verran, että mikä jumputus Radio Rockilla soi taustalla siinä Onnelan kisan mainoksessa? Siinä mainostetaan, että voi voittaa illan valitsemassasi Onnelassa kaveriporukan kanssa tms..

ja tarkalleen sanottuna olen kuullut, että emmentalia.

Ostaisin uudet pölykapselit autoon netistä, mutta miten/mistä kohtaa selvitän/mittaan sopivan tuumakoon?
Katsot sen renkaan kyljestä. Jos renkaassa lukee esim. 205/55R16, niin kyseessä on 16-tuumainen vanne ja 16-tuumaiselle vanteelle sopiva rengas, kuten olettaa sopii. Numeroista siis ensimmäinen leveys, toinen profiili ja kolmas vannekoko.

Back
Ylös Bottom