UFC 2009 Undisputed

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tepe83
  • Aloitettu Aloitettu
Itse luulen että nappien hakkaaminen tarkoittaa lukon vääntämistä voimalla, ja tatin pyöritys tekniikalla. Itsellä onnistuu paremmin nappien hakkaaminen, tattia pyörittämällä saan vain ihmisvastustajia lukotettua. Itse naputan etusormilla niitä kahta lyöntinappia.

Joo ainakin escapessahan se on juurikin noin eli napeista voimalla ja pyörittämällä tekniikalla jolloin päätyy parempaan positioon. Täytyy kyllä kokeilla uusia sormitekniikoita :)

Mulla on kyllä armottomia ongelmia ton lukotuksen suhteen, pystyssä dominoin vahvasti ja matossakin homma hoituu komiasti painin/positioiden haun suhteen mutta lukottaa en vaan osaa. Olen pelannut joku parisataa matsia ja lieneekö 15 häviöö tähän mennessä livessä tai konetta vastaan ( ei kuitenkaan expert-tasolla vaan helepommilla) Kerran olen kimuran saanut vedettyä Mirillä jotakuta nettivastustajaa vastaan ja silloin hakkasin napit ohjaimesta likipitäen irti.

Joten;

Vedättekö te ketkä sen osaavat subit loppuun hakkaamalla vaan nappeja vai millä ihmeen tekniikalla te sen teette? Oikeaa tattia pyörittämällä tuskin kukaan siitä selviytyy?

Kai tiesit, että lukottaminen vaatii vastustajalta alhaisen staminan? Jos vihun staminat on täynnä, ei sitä saa lukotettua vaikka kuinka yrittäis hakata nappeja. Eli väsytä vastustaja ensin ground'n'poundilla ja/tai transitioneilla, ja sitten vasta lukkoa.

Voi helvetti että menin laittamaan rahani tähän peliin. Jotenkin arvattavissa oli että rahastusta pelin suhteen samanlailla kun itse "lajin" suhteen...

Voi helvetti että menin laittamaan rahani tähän peliin. Jotenkin arvattavissa oli että rahastusta pelin suhteen samanlailla kun itse "lajin" suhteen...
Suurena mma:n ystävänä pettymys oli kyllä suuri. Itsellä ei kyllä riittänyt mielenkiintoa opetella ziljoonaa nappi/tatti yhdistelmää, että olisi pystynyt täysipainoisesti peliä pelaamaan. Nopeasti muuttui tylsäksi ja pistin pelin kiertoon viikon jälkeen.

Suurena mma:n ystävänä pettymys oli kyllä suuri. Itsellä ei kyllä riittänyt mielenkiintoa opetella ziljoonaa nappi/tatti yhdistelmää, että olisi pystynyt täysipainoisesti peliä pelaamaan. Nopeasti muuttui tylsäksi ja pistin pelin kiertoon viikon jälkeen.

Juurikin näin.

Jep, sen tämä kyllä vaatii että jaksaa hinkata ne nappi/tatti/liipasin yhdistelmät takaraivoon, mutta sitten tämä on minun makuuni kyllä ihan parasta viihdettä. Livessä ainoa mikä ottaa päähän on tytöt jotka hyppii kyydistä tyrmäyksen hetkellä:jahas:

Tietenkin voisi tuo Livepuoli monipuolisempi olla, mutta näinkin menee oikein hyvin. Tietenkin säästävät ensi vuodelle monipuolisemman Liven, niin on taas jotain millä markkinoida.

Viimeksi on tullut NHL:ää hinkattua yhtä innoissaan :)

Niin, P.S. http://www.Play.com löytyy hintaan 29.90 €, ilmainen toimitus.

aivan uskomattomn hyvä peli. sehän pelistä tekeekin mielenkiintoisen että nappeja ja kombo yhdistelmiä on paljon. liikkeet on sulavia ja hienoja. loistava!

Ou jee, pääsin Hall of Fameen omalla welterweight ottelijallani careerissa, rekordi 32-0 joista 30 KO/TKO & 2 sub. Nyt pitäs sitten kokeilla samaa kaikkein kovimmalla vaikeustasolla...

Hyviä päivityksiä tulossa:

1. We recognize premature match quitting as the biggest online issue and have taken steps to fix it. The Patch will have integrated code that detects who pulls the cable and will assign a Loss as well as a Did Not Finish to that player. The DNF is only counted for the player who executes the disconnection. The DNF rate will be displayed on the fighter selection screen of the Online Ranked Match. When disconnected the Winning Streak is also reset to 0.
2. We’ve adjusted Ranked Matches to match up players with better connections, which will improve lag issues we’ve seen to date.
3. We’ve adjusted the difficulty of performing submissions against AI opponents to improve the balance of subs vs. striking when playing against the AI.
4. We’ve adjusted the Flash KO rate so that they are less frequent.
5. We’ve increased maximum number of points awarded in online play from 99,999 to 999,999 and we’ve increased the Max Level from 100 to 200.
6. We’ve lowered the Winning Streak Bonus Max from 5 to 3.
7. We’ve removed the decimal places on the Leaderboard Winning Percentage so we only show whole percentages.
8. We’ve addressed the CAF cheat so the skill levels in CAF cannot be cheated and increased. Also any CAF with unfair point values will no longer be able to be used Online.
9. For PS3 users we’ve also fixed a bug that causes a freeze during auto-save; whichever controller was used to Press Start on the Title Screen will be identified as the main controller.

Hahha ei saatana tuli äsken kyllä quittereiden huippu vastaan. Pelasin PLAYER matsia, sain kimuran kiinni ja tuli connection error :D ei näin. Sais tulla jo päivitys..

Eilen pelasin ekaa kertaa kaverilla demoa ja kyllähän tämä on aivan helvetin kova peli. Hauskaa oli suurissa määrin ja nyt harmittaa etten itse omista PS3:sta ja että kyseinen peli ei ole PC:lle rantautumassa. Noh, odotellaan että posti tuo sen varsinaisen pelinkin kaverille, niin joutuu taas kyläilemään :rock:

Eilen pelasin ekaa kertaa kaverilla demoa ja kyllähän tämä on aivan helvetin kova peli. Hauskaa oli suurissa määrin ja nyt harmittaa etten itse omista PS3:sta ja että kyseinen peli ei ole PC:lle rantautumassa. Noh, odotellaan että posti tuo sen varsinaisen pelinkin kaverille, niin joutuu taas kyläilemään :rock:

Ei kuule auta. PS3 tai XO tilaukseen. Kaveris mättää sua muuten turpaan... :D

Ensi viikolla olisi tarkoitus ostaa PS3:n tai Xbox:n ja tuo peli. Olisi muutama kysymys..

Mikä kannattaisi hankkia PS3:n vai Xbox:n? Xbox olisi aika paljon halvempi ainakin..
Kannattaako nyt ostaa vai odottaa vähäsen, miten nopeasti hinnat vielä tippuvat?
Tippuuko tuon UFC-pelin hinta lähiaikoina vai pysyykö siinä 59.90:ssä?

En itse ole tekniikassa niin hyvä niin en tiedä pystyykö noihin kysymyksiin vastaamaan mutta esitinpä kuiteskin:kippis1:

Ensi viikolla olisi tarkoitus ostaa PS3:n tai Xbox:n ja tuo peli. Olisi muutama kysymys..

Mikä kannattaisi hankkia PS3:n vai Xbox:n? Xbox olisi aika paljon halvempi ainakin..
Kannattaako nyt ostaa vai odottaa vähäsen, miten nopeasti hinnat vielä tippuvat?

En itse ole tekniikassa niin hyvä niin en tiedä pystyykö noihin kysymyksiin vastaamaan mutta esitinpä kuiteskin:kippis1:
:offtopic: menee, mutta jos omistat HD-ready / FullHD television ja haluat katsoa teräväpiirtoelokuvia, niin sitten ostat PS3. Jos et omista em televisiota tai leffat ei oel tärkein pointti, niin sit X360. Pelitarjonta on koneilla suht sama, lukuunottamatta muutamia yksinoikeustapauksia.

Esimerkiksi play.com:sta pelin saa jo alle 40€ ja postimaksut sisältyy hintaan.

Itselläni on Xbox ja olen kyllä ollut tyytyväinen siihen. Mielestäni ohjain on parempi kuin Sonyn vastaava sekä huomattavasti alhaisempi hinta myös puhuu Xboxin puolesta.

:offtopic: menee, mutta jos omistat HD-ready / FullHD television ja haluat katsoa teräväpiirtoelokuvia, niin sitten ostat PS3. Jos et omista em televisiota tai leffat ei oel tärkein pointti, niin sit X360. Pelitarjonta on koneilla suht sama, lukuunottamatta muutamia yksinoikeustapauksia.

Pleikkarin hinnalla taitaa kuitenkin jo saada xboxin sekä BD-soittimen, tai ainakin melkein.

Dana Whiten saaminen peliin enää St-Pierren lukottamisesta kiinni. Ei vaan onnistu sitten millään tuon kaverin lukkoon vääntäminen.

Back
Ylös Bottom