Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Yks jätkä teki takaviparilaitetta jossain kummallisessa spiderman-asennossa. Asiaa voisi kuvailla lähinnä niin, että jätkä oli laitteessa lähes rinta lattiaa kohti, vaikka penkissä kuuluisi istua suorassa.

Kun pojat pääsi sitten ylätaljan kimppuun niin se lihavampi asettui penkille tummine housuineen kiskomaan tankoa. Kaverinsa tuli sitten sitä touhua ihmettelemään ja kyseli että "mihin se ottaa?" Vastaus oli että "JOKA paikkaan!!!" Ja kaikki tämä suureen ääneen mannesoinnilla. Pokeri petti.Pakko oli poistua paikalta.:D
Saattoi Mertsi olla ihan oikeassakin siinä määrin, että koko kropan voimalla vedetty ylätalja ottaa todellakin "joka paikkaan".

Itselle ei oikeastaan muuta ole käynyt, kun että kun kyykkäsin, ja sitten laitoin tangon liikkeen tehtyäni telineeseen, katsoin vain äkkiä, että kyl se sinne meni, mutta kohta takana kuuluu kunnon rysäys, olin aika fiiliksissä sen jälkeen. :D

Laitetaas nyt itsekin jotain vaihteeksi...

Eli, tästä on jo aikaa jonkin verran, mutta mun salilla käy eräs voimakaksikko, joista toisesta tulee mieleen lähinnä Jari Tervon Tuulikaappimaan Kauko ja toisesta...noh, lähes vastaava tapaus. Pojilla kyllä rauta nousee ihan kohtalaisesti, mutta hissi jää menemättä ylös puheesta ja käytöksestä tehtävien johtopäätösten tuloksena. Eräänkin kerran kuuntelin jälkimmäisen kaiffarin juttuja hänen löntystäessään juoksumatolla käsipainot kourissa kuulokkeet korvilla ja huudellessaan ympärillä liikuskeleville kanssatreenaajille itse omaa äänenvoimakkuuttaan huomioimatta:

- "Hei, tiietsää Äli niit fitness-muroja. Mä syön niitä, kun nee o hyvijä"
- "Nyt kyllä rasva tirisee, PERKELE!"

Käsipainot hetken kuluttua metristä maahan ja sitten jatketaan lisäpainoitta vielä jonkin matkaa. "Vielä menee"-huudot kannustavat aina Kajaanissa asti.

Kauko on sitten se kiltimmän oloinen ressukka, joka ilmeisesti luulee että miehekkäällä hien hajulla saa naista. Siksipä ei kannata suinkaan pestä vetimiä koskaan. Kaukon letti on mallia Neuvostoliitto vna. -68. Kauko tykkää myös ihailla peilistä muka "salaa" ihania palleroisia muhkukäsiään, koska isot pojatkin tekee niin. Sinä päivänä kun Kauko tempaisee reisiposet peilin edessä, Stander vaihtaa mustikan poimintaan.

vitun vittu, menin sitten eilen järvelle ilman paitaa veneilemään ja selkä paloi aika hyvin. Silmiäkin jumalauta kirvelee syystä tai toisesta (mut kai sitä ehtii olla varjossa sitten marraskuussakin).

Onko sun lehti tullu jo?
Mun ei oo tullu vieläkään, koitin soitella sinne, mutta siellä ollaan kesälomalla ja palataan joskus heinäkuussa! Pistin myös mailia, muttei siihenkään oo tullu vastausta. :pano:

Asiakaspalvelua parhaimmillaan. Rok rok.

Tuli alkuviikosta, kun ennen juhannusta mailasin että on taas hukassa. Itellaan otin myös yhteyttä. Tilanne on tosiaan se, että alkuperäiskappaleeni häviävät johonkin, mutta kun lähettävät uutta tilalle, se tulee perille ihan no problemo.

Ihan helvetin outoa ja vaadin kyllä päitä vadille kohta :D

Vituttaa kun rakas vaimoni on ollut joka viikonloppu bilettämässä pääsiäisestä lähtien ja juhannuksen jälkeen lupasi että tulee pieni tauko...Ja eiköhän se helvetti soittanut ku töistä pääsin että jää vähän istuskelee kaverin kanssa terassille kele!

Nii ja huomenna on vielä aamuvuoro, herätys 5:45 ja kämpässä ihan vitullisen kuuma!

Vituttaa kun olen niin vittuuntunut Johanna Tukiaiseen. Pitäisi olla vain välittämättä ja niin pitäisi muunkin suomen. Miksi sitä keikkaa kalajoella piti mennä katsomaan keskisormet pystyssä? Miksi ei voinut vaan olla poissa yleisöstä jos ahdisti. Tukiainen sai taas lisää huomiota eikä se niitä keskisormia tai buuauksia ikinä edes tajunnut. Nyt sitten suunnittelee tribuuttia Jacksonille..emmä kestä enään.. Häiriintyneen henkilön ei pitäisi saada näin paljon media huomiota ja nauttia siitä. :jahas:

Mua ärsyttää se, et lähiaikoina on tuntunu siltä, et ihmiset on yhteydessä muhun vaan sillo ku NE haluu jotain multa:curs:. Eivät viitti edes kysyä mitä mulle kuuluu tai muuta vastaavaa, vaan heti ollaan vaatimassa jotain. Joo ja oon kyllä kieltäytynykki ja sanonu ei nyt käy. Sit saan kyll olla rauhassa, mut se sitte tarkottaa sitä, että muhun ei olla yhteydessä ollenkaan ja sepäs tuntuu mukavalta. :jahas:

Toinen vitutuksen aihe on se et ihmiset ei ihan oikeesti haluu ymmärtää sitä, että käyn salilla ja mull on ihan tavotteita vaan rupee heti halveksimaan, vähättelemään ja esittää muita asiattomia kommentteja. En mäkään arvostele muitten elämää niin vois hekin pitää naamansa ummessa ja antaa olla.

No mikäs tässä, jos en kelpaa niin antaa olla! Kyllä mä pärjään yksinki... (toivottavasti) Saapahan ainaki keskittyy töihin ja :puntti:

Istuin lysyssä auringossa ja mahaan jäi valkonen rusketusraja kun iho ollu rytyssä? Tai siis mahamakkaroiden väliin. Ihan törkeen tyylikäs!!

Kolmesti tullu nettipokerissa AA tänää, enkä oo yhestäkää saanu penniäkää.
Yhellä kertaa kädessä AA, kaveri lyö all-in. Sen käsi paljastuu ja sillä K7. Floppiin tulee 773 ja se olikin sit siinä.
Noh, oma vika, ei pitäis pelata NL4-pöydissä.

broidi ei tuntenu ees kuskia kunnolla. Kerran aikasemmin nähny. Omaa hölmöyttä mut kuitenki. Perna poistettii ja tarkkailus lääkärissä.
Tänää otettuu letkui pois ja pysty puhumaa jo.

Back
Ylös Bottom