Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

vituttaa kun on hoitanut asioitaan niin päin vittua niin pitkään, että on vaikeaa kaivaa itsensä ylös tästä velkataakasta.

Heh, tänään kävi itselle nolosti. Treenaan sellaisella salilla jossa olen aina yksin. Joskus harvoin viereisessä salissa on jotain aktiviteettiä. Noh, tänään sattui olemaan jotain 15v sählynpelaajia salissa kun menin nostelemaan. Nostin sitten penkkiä ja painot tuntui suht kevyeltä. Ajattelin sitten koittaa penkkimaksimeita pitkästä aikaa. Lisäilin painoja aina 5kg kerrallaan ja katsoin ettei siinä "aulassa" ollut ketään kyyläämässä, kun pelkäsin painojen jäävän varmistinrautoihin.

Noh, nostin vanhaa ennätystä 5kg:llä (ennätyksestä ei enempää) ja ajattelin vielä nostaa painoja 5kg.
Eiköhän tanko jäänyt rautoihin ja puhisin itseni punaisena sieltä alta pois. Ja yllätys, sillon aulassa oli säbäpelaaj(i)a kyyläämässä.. :david:

Heh, tänään kävi itselle nolosti. Treenaan sellaisella salilla jossa olen aina yksin. Joskus harvoin viereisessä salissa on jotain aktiviteettiä. Noh, tänään sattui olemaan jotain 15v sählynpelaajia salissa kun menin nostelemaan. Nostin sitten penkkiä ja painot tuntui suht kevyeltä. Ajattelin sitten koittaa penkkimaksimeita pitkästä aikaa. Lisäilin painoja aina 5kg kerrallaan ja katsoin ettei siinä "aulassa" ollut ketään kyyläämässä, kun pelkäsin painojen jäävän varmistinrautoihin.

Noh, nostin vanhaa ennätystä 5kg:llä (ennätyksestä ei enempää) ja ajattelin vielä nostaa painoja 5kg.
Eiköhän tanko jäänyt rautoihin ja puhisin itseni punaisena sieltä alta pois. Ja yllätys, sillon aulassa oli säbäpelaaj(i)a kyyläämässä.. :david:
No mitäs noloa tossa nyt on? Kyllähän se nyt kuuluu asiaan, että välillä maksimia testatessa tulee myös failure. Ethän sä muuten edes sais selville sun todellista maksimia, jos aina tekis vain onnistuneita nostoja.

no kun tuo powerballin menin ostamaan onneks maksoin vain puolet mitä useimmat. mutta kun en pysy rytmissä ja 6min pyöritin niin kierroksia tuli jopa ! 600. ei hemmetti mitä touhua oonko näin käsi todella.

no kun tuo powerballin menin ostamaan onneks maksoin vain puolet mitä useimmat. mutta kun en pysy rytmissä ja 6min pyöritin niin kierroksia tuli jopa ! 600. ei hemmetti mitä touhua oonko näin käsi todella.

Voi hitto mitkä murheet! :hyper: Kyllä se siitä lähtee pyörimään kun vähän treenaat.

Nyt tulee avautumista.

1. Jouduin tarjoilemaan terassille. Ravasin niitä saatanan portaita ylös alas painavien kamojen kanssa ja koko ajan oli kädet täynnä. Jokainen muu työntekijä näki että mulla oli kiire ja heidän pitäisi ymmärtää se, mutta silti koko ajan tuli jotain vitun valitusta jostain. Hoidin vittu YKSIN yli kymmentä pöytää, joista parhaimmillaan jokainen oli täynnä. Matka keittiöön terassilta on n. 5-kertainen muihin asemiin verrattuna. Lisäksi eräs toinen kesätarjoilija huusi mulle asiasta, minkä olin tehnyt ihan oikein!! (tarkistin pomolta)

2. VITTU SE -20% KUPONKI ANNETAAN ENNEN KUIN TARJOILIJA ON TUONUT LASKUN!!!!! Tämä on jotain käsittämättömän vaikeaa joillekin asiakkaille. Sain siinä sitten korjailla kuitteja minkä ehdin, koska mistä helvetistä minä tiedän onko jollain takataskussa kuponki??! Näistä säätämisistä johtuen mun kassa heitti ihan helvetisti ja joudun huomenna menemään tuntia aikaisemmin konttorille selvittämään asiaa. Sain myös päivän aikana ihan törkeesti tippiä, mutta siinä sotkussa meni kaikki. JEEE.

3. Kämppis oli syönyt pakastimesta mun lihat. Olin jemmannut ne sinne ihan tarkoituksella, koska ne olivat mun äidin tekemiä ja ihan älyttömän hyviä. Äsken tulin kotiin ja olisin halunnut syödä ne, mutta eiiiiii. Kämppis oli vetänyt parempiin suihin. Jääkaappi muutenkin ihan tyhjä ja mä olen ollut koko päivän poissa, joten olisi nyt edes vittu käynyt kaupassa. Olisi ruokalaskukin mennyt kerrankin jonkun muun kuin mun pussista. Ärsyttää tällanen, koska mä jätän kyllä sen nuudelit sun muun paskan rauhaan, mutta sitten se syö mun kerma-sinappikastikkeessa uivat sisäfileet.

Niin ja tosiaan tänään olen syönyt 4 riisikakkua, purkin rahkaa ja 5 pikkunakkia. Duunissa ei ollut aikaa eikä kotona ole ruokaa.

4. Kotona odotti myös tiskivuori. Jokainen mut tunteva tietää, että VIHAAN sotkuista tiskipöytää ja tiskejä. Aloin äsken tiskaamaan, eikä toinen edes kysynyt voiko auttaa tai sanonut muutenkaan mitään. Alkaa oikeasti pikku hiljaa mitta täyttyä, jos tämä jatkuu näin aina kun olen duunissa.

Huh. Helpotti.

Nyt tulee avautumista...

Jos noi sun kämppiskuvaukset on oikeasti reaalimaailmasta, olisi korkea aika antaa monoa perseelle tai lakata valittamasta. Marttyyrina tiskien kimppuun käyminen ei varmasti saa patalaiskaa ihmistä tajuamaan, että hänen tulisi osallistua kotihommiin ja kustannuksiin, vaan tämä on vain tyytyväinen kun sinä teit taas kaiken. Ihan oikeasti, jos et halua olla kynnysmatto, lakkaa käyttäytymästä kuin kynnysmatto.

Jos noi sun kämppiskuvaukset on oikeasti reaalimaailmasta, olisi korkea aika antaa monoa perseelle tai lakata valittamasta. Marttyyrina tiskien kimppuun käyminen ei varmasti saa patalaiskaa ihmistä tajuamaan, että hänen tulisi osallistua kotihommiin ja kustannuksiin, vaan tämä on vain tyytyväinen kun sinä teit taas kaiken. Ihan oikeasti, jos et halua olla kynnysmatto, lakkaa käyttäytymästä kuin kynnysmatto.

Komppaan. Alkaa jo itseäkin vituttaa se sun kämppis vaikken ole sitä koskaan nähnytkään.
Käyt avautumassa SILLE , jos se vaikka auttais asiaa.

Tossa kohtaa jo saattas palaa käämit jos tulee raskaan duunipäivän jälkeen himaan ja tiskivuori venaa (siis jos kämppikses on vaan vetänyt lonkkaa himassa) mutta sit jos toinen on vetässy sun mutsin tekemät lihat kaapista, niin niskasta ja perseestä kiinni ja ulos !! Ei vittu, ei noin vaan tehdä !

Jumalauta, sisäfileet vielä !

Nouskaa ja nostakaa kätenne te olette vahvoja blaa blaa vitun paska biisi soi taas ja tiputin 35kg penkkitangon otsalleni 6 toiston jälkeen -__- jumalauta

Vittu! :curs:
Iho täynnä jotain kutisevia näppyjä, ja lisää tuntuu tulevan. Näyttävät ja tuntuvat ihan ötökänpistoilta, mutta mistä mä nyt niitä revin keskellä päivää toimistotöissä tai illalla kotona?! Ja vielä varsin eriskummallisiin paikkoihin. Menee hermot tähän kutinaan ja raapimiseen!

Feint: Miten sä olet tuossa penkkisankaroinnissa edes onnistunut?!

Hei kaverit, ei tämä juttu oikeasti ole ihan noin yksinkertainen. On sekin jeesannut mua tosi monesti kaikissa jutuissa, eli ei se ihan aina mene niin että mä hoidan kaiken :) Eilen sattui vaan vituttamaan tosi paljon, luultavasti sen takia että olin niin nälkäinen ja mun ruokiin oli koskettu :D

Tänään mua ei vituta oikeastaan mikään. Tai no ehkä se että syön just nyt mäkkisafkaa, missä on ihan pirusti kaikkea paskaa.

Back
Ylös Bottom