Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Grip, :D Onneks ei käyn mulle noin, oisin varmaan tossa tapauksessa motannu sitä. Mä ajattelin sillo et se meni ihan perseelleen, mut mun ilme ois ollu näkemisen arvonen ku se rupes kirjottaa sitä paperia mulle. Toivottavasti c menee yhtä kivasti. Ainaki teoria koe meni kans heti läpi

Siistii olla vaihteeks tähän aikaan hereillä. Ja huomen pitäis virkeenä eka käydä stadissa seiskan aikaan ja sit lekuriin kymmeneks. Varmaan terävällä tuulella siellä :D

:D Mä veinasin missata mun b:n teoriakokeen, oli tullu vietettyy yö muualla sit ku heräsin myöhässä niin piti äkkiä kysellä reittiä et miten pääsen sinne. Hirvee kiire oli, mutta olin just sillon ku pitiki siellä siitä huolimatta et oli 13.3. klo 13 :rolleyes:

Mä oon joskus tehny niin, että piti kesätyöt aloittaa seuraavana päivänä eikä tietoa monelta. Sitten vähän iltaa taas viettämään ja puhelu tuli illalla, että kuuden seiskan aikaan aamulla alkais mansikkamaalla hommat ja päivät about 8h ja omantunnon mukaan. Huomenna normipäivä siis! No siinä sitten "vähän" hapanta naamariin ja taas siihen neljään saakka ilolientä. Tunti pari unta naamariin ja kukkuluuruu olis aika taas töihin lähteä. Kyyti tuli ja huoltsikalla patonkia ja kahvia naamariin. Vähän siinä aamusta oloa ahdisti. Sitten ku pääs mansikkamaalle, niin eihän siellä ollu ketään muuta ku meikä keskel peltoa. Ihmettelin, että jo on taas meininkiä tämä. Mettää vaan silmänkantamattomiin. Siinä vaihees hyökkäs kunnon aamuahdistus ja piti ottaa lepiä vähän maaten ja psyykata itteä hommiin. Makailin mustien muovisäkkien päällä kattelin taivasta ja laitoin camelin suuhun ja laitoin savuiksi. Voi pojat sanon minä!

vitamiini, kuulostaa hienolta päivältä. Katsella auringon paahtaessa viheriäitä peltoja hiki valuen ja kaivaa flanellipaidan rintataskusta pehmeä camel-savukeaski.

Pitäisköhän bulkata 150kg asti. Vois testaa et saako 2kk 110-150 :D

vitamiini, kuulostaa hienolta päivältä. Katsella auringon paahtaessa viheriäitä peltoja hiki valuen ja kaivaa flanellipaidan rintataskusta pehmeä camel-savukeaski.

Pitäisköhän bulkata 150kg asti. Vois testaa et saako 2kk 110-150 :D
Kuulostaa todellakin. Parhaita muistoja, eikä siinä vielä kaikki, kun noita on lisää vaikka millä mitalla samanmoisia reissuja. Onneks on tullut vähän edes sitä järkeä päähän, vaikka tyhmä pää on edelleen. Ettei samanlaisia enää touhua. Onneks loppu polttelukin aikoja sitten!

Fuhrerilla lihankeruuprojekti. 40 kiloa puhdasta lihasta kahdessa kuukaudessa.

Ötyä...Junnut.. =)

Back
Ylös Bottom