Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Elämä on laiffii!

Tänä yönä nyt ollaan vaan ja hengaillaan Ei mennä nukkumaanAamuun asti me bailataa-aan!
Aivan sama mitä kello on ja mikä on unirytmi, nyt on perkele L.O.M.A!
Ja aina sama juttu ku meikä on lomilla. Aivan helevetin hieno ilma:D
Onneksi olkoon sitten ihan reilulla kädellä! Ei siis käynyt samaa mitä mulla. "Hyvin ajettu Grip.", jota seurasi 10-20s hiljaisuus. "..., mutta en minä voi sinulle korttia antaa". Onnistumisen fiiliksestä äkkipudotus itsehalveksuntaan. Yksi suurimmista vitutuksista koskaan. Varmaan sai mies sadistista tyydytystä, kun näki suupielieni äkillisen muutoksen.:DJuu, kyllähän se meni ja ihan taidolla!viel ois c:n inssi edessäpäin
Kultaiset muistot mopokorttiajoilta. Pari ekaa kertaa siinä tietsikkatestissa vedettiin kunnialla krapulassa/pienessä aamuhutikassa. Kattelivat katsastuskonttorissa, että tämä poikahan tuli selvästi mopokorttia ajamaan, kun kaula syötynä ja letti tärähtänyt ja silmät punaisena. Ei mennyt oikein putkeen ei ollu reagointi oikein terävää. Sitten kolmas kerta toden sano ja piti ottaa iisimmin eikä vetää edellistä iltaa tukka putkella aamuun saakka ja lähteä koittamaan onnea josko se läpi vaikka menis. Ne oli aikoja kultaisia.Onneksi olkoon sitten ihan reilulla kädellä! Ei siis käynyt samaa mitä mulla. "Hyvin ajettu Grip.", jota seurasi 10-20s hiljaisuus. "..., mutta en minä voi sinulle korttia antaa". Onnistumisen fiiliksestä äkkipudotus itsehalveksuntaan. Yksi suurimmista vitutuksista koskaan. Varmaan sai mies sadistista tyydytystä, kun näki suupielieni äkillisen muutoksen.:D