Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Uusimmassa Kameraläpyskässä nyt meitsin haastis.

photo-25.jpg

Hyvä haastis.

Perjantaina joo varmaan pitäis kuvaa. Kyllä sinne pari varmaan pääsee, pitää selvittää.

Mä oon paikalla perjantaina kuin peräpukama, joten jos tarttet laihaa luikkua statistia niin ota mua niskasta kiinni ja raahaa niska-perse-otteella mukaan.

Olin just muuten päikkäreillä. Näin erikoista unta.

Ajoin fillarilla ihan vitun lujaa autotiellä ja etin reittiä Nyyssölän himaan. Ajoin aivan mielettömän tunnelin läpitte ja tunsin, että olen ajanut ennenkin tästä ja silloin ajoin väärin.

No sitten takaisinpäin ja yhtäkkiä meitsin takaa ajoi toinen tyyppi vitun lujaa figellä ohitse. Siinä sitten koitin kisaa sen kanssa kun ajettiin kohti Espoota. Jonkun ostarin kohdalla tää kaveri pysäytti liinat kii ja meitsi ei sitä nähnyt sitten enää. Espoo oli semmoinen pieni vitun kylä ja ajelin hitaasti fillarilla ylämäkeen etsien Alepaa(en tiedä miksi). Tulin jollekin aukeamalle ja siellä joku tummahiuksinen hujoppi potki koiraa, jota piti nätti tyttö. Ajoin lähemmäksi ja siinä vaiheessa se hujoppi potki koiran sijaan sitä mimmiä. Ajatelin, että soitan perkele poliisit nurkan takaa ajaessani. Nurkan takana oli kuitenkin toinen kähy, samannäköinen tummalettinen hujoppi haastoi riitaa jokun kaverin kanssa. En uskaltanut mennä väliin, vaan jatkoin ajamistani syrjemmälle. Nurkan takaa kuulin, miten se samannäköinen hujoppi lämpeni kunnolla ja huus, että vittu ammun kohta. Aloin sotkeen ihan vitusti, mutta vaihteet oli liian isolla kokoajan vaikka kuin veivasin sitä zygee. Pian se hujoppi juoksikin meitsin takana ja ajoi takaa sitä jolle uhitteli, veti aseen ja huusi "nyt lähtee". Meitsi ihan paiseessa kaartaa toiseen suuntaan kun tämä sekopää ampuu sitä toista. Odotin kokoajan vain laukausta selkään ja sitten heräsin.

Aika häröä unta, nukahdin muuten kun kuuntelin Propaanin antamaa linkkiä http://www.myspace.com/threatsignal

Herättikö tuo linkki meitsissä jotain unituntemuksia ja oliko se vitun hullu Propain? :D

Mä varmaan, kaikkihan tällaista mörköä pelkää ja näkee painajaisia :lol2: .

Muistatko mikä biisi sulla soi tuolla portfoliossa vielä taannoin, silloin kun leiskakin oli vielä erilainen?

Ellen täysin hakoteillä ole, niin oli Before The Dawn:n biisi, mutta biisin nimeä en kirveelläkään muista. Tai sitten olen aivan ulapalla, enkä muista bändiäkään.

Muistatko mikä biisi sulla soi tuolla portfoliossa vielä taannoin, silloin kun leiskakin oli vielä erilainen?

Ellen täysin hakoteillä ole, niin oli Before The Dawn:n biisi, mutta biisin nimeä en kirveelläkään muista. Tai sitten olen aivan ulapalla, enkä muista bändiäkään.
Deadlightin viimeinen biisi, jolla ei muistaakseni ole nimeä.

Uusimmassa Kameraläpyskässä nyt meitsin haastis.

photo-25.jpg

Loistava juttu. :)

Jotenkin noita kuvia on siistimpi katsoa tommosesta lehdestä, kuin koneelta. (tämä tietty henk.koht. mielipide)

Ja hienoa, että noissa oli kuvatekstinä tuo valaistuksen koostumus.

Ok.
En kyllä minäkään ole koskaan muuten käynyt, mutta niitä vanhempia keskusteluja oli vaan hauska lukea kun aika paljon järkeviäkin juttuja oli tullut :)

Back
Ylös Bottom