Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huippuosaaja on aina uhri (=tiedostavan vasemmistolaisen eliitiin peruskivi). Huippuosaajaa tulee ymmärtää, sääliä ja hyysätä. Jos tiedostaja ei saa hyysätä avutonta ja tyhmää huippuosaajaa, kuinka tiedostaja sen jälkeen kokisi itsensä "hyväksi" ja "muita paremmaksi" ihmiseksi?
Ollaanhan me kaikki luettu Pravdasta (os. Helsingin Sanomat), kuinka jokaisesta maahanmuuttajasta syntyy valtiolle 300 000 euron säästöt, että tämä on vain yksittäistapaus, jonka seuraukset ovat vain pisara rikkauden meressä, kun katsotaan sitä miljoonien tulvaa, joka maahanmuuttajista seuraa.

Mitähän mä nyt oon vittuillu tai paasannu?Rankkurilla menee kyllä toi paasaus rankasti yli. Itse olen "propellihattu", mutta välillä kyrpii lukea noita Rankkurin tekstejä, koska tuo vaahtoaminen muistuttaa oikeasti jonkun kiihkouskovaisen mantrantoistelua. Pitäisi pystyä keskustelemaan aiheista ilman käsittämätöntä riehumista ja vittuilua, vaikka vastapuoli kuinka kiukuttaisi.
:whip:
Ole hyvä.Ootko muuten koskaan ajatellut, miksi Soini halusi tehdä pesäeron niihin hänen kutsumiinsa "propellihattuihin ja ääriaineksiin" tai ketä nämä propellihatut tai ääriainekset ovat?
Toki. Sen minäkin haluaisin tietää, ketä nämä ääriainekset ovat.
Tai miksi poliitikot (tai yleensä toisinajattelevat) eivät mielellään lähde edes keskusteluun "maahanmuuttokriittisten" kanssa?
Siksi, että tiedostajilla ei ole olemassa perusteluita hallitsemattoman maahanmuuton puolustamiselle.
Tai miten helppoa voi olla rasistin antaminen?
Mitä tämä tarkoittaa?
Oisko ylläolevassa postauksessa esimerkki siitä, miten EI kannata kirjoitella nettiin, jos haluaa ajaa jotain asiaa polittisesti, olit sitten tukija tai ehdokas? Miten pitkälle uskotte pääsevänne tuollaisella tyylillä?
Ei, yhtäältä mä en aja mitään asiaa poliittisesti ja toisaalta, miksi mun pitäis joka ainoa viesti kirjoittaa asiallisesti ja perustellen? Ettehän te tiedostajatkaan niin tee? Siinähän oli esitetty vain tyypilliset puolustuspuheenvuoissa käytetyt asiat. Tiedostajille toki sallitaan tämä uhri-ajattelu, rikkaus/kultamuna-puolustelut, mutta mun sanomana ne eivät olekaan asiallisia?
Ihan rehellinen vastaus, kiinnostais tietää.![]()
Mitähän mä nyt oon vittuillu tai paasannu?
Ja esimerkit valaisevat tällaista yksinkertaista yksilöä huomattavasti. Missä käsittämätön riehuminen? Missä vaahtoaminen?
Oli pakko ottaa sutkin hetkeks pois ignore-listilta. Olen vittuillut ja mulle on vittuiltu. Jotkut sen kestää ja toiset alkaa poraamaan. Kysymykseni koski näitä viimeisiä viestejä. Toki voin kaivaa sultakin vuoden takaisia posteja kysellä, että mikä saa kyyneleet virtaamaan. Sen verran tunteikkaita vuodatuksia sultaki on kuultu "väärin keskustelemisesta".Oletko todella sitä mieltä ettet ole tässä ketjussa vittuillut kertaakaan tai edes harvoin?
Eikä sellaisella asenteella ainakaan hallitukseen ikinä päästä.
Olis mukava tietää, että mikä heillä on edes tavoitteena.
Kaikki tuntuu aina epäilevän kovasti, että Persut ei osaa mitään, eikä saa aikaan mitään. No, äänestäkää niitä niin sittenhän se nähdään.Jotenkin epäilen, että perussuomalaiset edes haluavat hallitukseen. Siellä pitäisi tehdä päätöksiä, josta täytyy ottaa vastuu. Se nyt on vaan päivän selvää, että persujen politiikka perustuu valittujen epäkohtien korostamiseen, ja jos puolue olisi hallituksessa pitäisi asialle tehdä jotakin.
Toivon kovasti että Perussuomalaiset pääsevät seuraavassa eduskuntavaaleissa hallitukseen. Haluan nähdä, kun mitä saavat aikaan, kun pitäisi tehdä. Puhetta on nyt jo ihan riittävästi.
Tony Halme?Mitä sen sijaan tekevät isot puolueet, raahaavat ehdokkaiksi kaiken maailman urheilijoita ja populääritaiteilijoita (tunnetaan myös julkkisehdokkaina), tämä jos mikä on populismia puhtaimmillaan.
Mitä sen sijaan tekevät isot puolueet, raahaavat ehdokkaiksi kaiken maailman urheilijoita ja populääritaiteilijoita (tunnetaan myös julkkisehdokkaina), tämä jos mikä on populismia puhtaimmillaan.
Jaana Pelkonen (kok) ja näyttelijä Sara Paavolainen (SDP).Tony Halme?
Yllä olevan listan valossa Kike ja Reetu on aika pientä populismia.
Jaa on vai, no sit sun pitää ottaa yhteyttä MTV3:een ja pyytää niitä ottamaan lasit pois päästä, koska minä en tuota listaa ole tehnyt. Lista on kuntavaalien julkkisehdokkaista.Tuo lista on kyllä tehty melko vahvojen persu-ei-populoi-ehdokkailla -lasien läpi. Väittäisin, että suurinta osaa tosta listasta ei tunnistaisi keskiverto äänestäjä, ilman noita "julkkisnimikkeitä". Triatlonisti? Ammondt laulaja jyväskylästä => mies laulaa elvistä latinaksi... melkoinen julkkis... hehe. Itse tiesin, kun olen häneen tutustunut vaaleissa, ja on paikallisen yliopiston luennoitsija/tutkija.
Jos otetaan huomioon ehdokkaiden määrä puolueissaan suhteessa julkkisehdokkaisiin, voisi väittää että persuilla on yhtämonta julkkista. Tossa listassa kun on keksimällä keksitty kaikki julkkikset kaikista muista puolueista...
Syrjintäkielto ei estä varaamasta maahanmuuttajanaisille omia uimahallivuoroja, katsoo apulaisoikeusasiamies Jukka Lindstedt. Tosiasiallista yhdenvertaisuutta voidaan edistää positiivisin erityistoimin, kun erityiskohtelulla on hyväksyttävä tarkoitusperä, ja se on oikeassa suhteessa tavoiteltuun päämäärään.
Apulaisoikeusasiamiehen tutkittavana on ollut viisi kantelua, joissa on arvosteltu syrjiväksi Helsingin, Vantaan, Turun ja Tampereen käytäntöä varata maahanmuuttajanaisille omia uimahalliaikoja.
Sekä perustuslaki että yhdenvertaisuuslaki kieltävät syrjinnän sukupuolen, iän, alkuperän, kielen, uskonnon, vakaumuksen, mielipiteen, terveydentilan, vammaisuuden tai muun henkilöön liittyvän syyn perusteella. Syrjintäkielto sisältyy myös useaan Suomea sitovaan kansainväliseen ihmisoikeussopimukseen.
Edistää käytännössä toteutuvaa yhdenvertaisuutta
Kansainvälisten sopimusten ja Suomen lainsäädännön syrjintäkielto ei kuitenkaan estä ns. positiivisia erityistoimia, joilla pyritään edistämään muodollisen yhdenvertaisuuden sijasta myös tosiasiallista ja käytännössä toteutuvaa yhdenvertaisuutta.
Tosiasiallinen yhdenvertaisuus voi edellyttää esimerkiksi sosiaalisesti, taloudellisesti ja muuten heikommassa asemassa olevan ryhmän muita parempaa kohtelua.
Apulaisoikeusasiamiehen saaman selvityksen mukaan maahanmuuttajanaisten omille uintivuoroille on olemassa erityistä tarvetta. Näin turvataan uinnin opetus ja edistetään heidän kotoutumistaan. Varattu uintiaika ei myöskään ole ollut epäsuhteessa käytettävissä oleviin yleisiin uintivuoroihin.
Apulaisoikeusasiamies korostaa, että positiivinen erityiskohtelu on sallittua vain niin kauan kuin se on tarpeellista todennettujen haittojen korjaamiseksi.
Eli niinkauan kunnes islam muuttuu. Eli erityiskohtelu jatkuu maailman loppuun asti. Great!Eristäminen edistää tasa-arvoa.Apulaisoikeusasiamies korostaa, että positiivinen erityiskohtelu on sallittua vain niin kauan kuin se on tarpeellista todennettujen haittojen korjaamiseksi.
Mun mielestä puoluetta, joka on pitänyt koko olemassa olon ajan samat teemat keskeisinä, ei voida kutsua populistipuolueeksi.