Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Eikös se ollut törkeä pahoinpitely ja kuolemantuottamus eikä tappo?
Itse näen asian niin, että jätkä lyö toista, jonka seurauksena tämä kuolee. Kuulostaa tapolta. Kuolemantuottamuksesta voidaan puhua, kun esim. ajetaan punaisia valoja päin ja tämän seurauksena joku kuolee kolarissa.

Ja toi korvaussumma on oikeesti aika:david: Vähän aikaa sitten jenkkilässä (nojoo usa on eri asia) naapurin koira puraisi ja saatiin muistaakseni 1,8 milj.

Vähän vituttaa tää ÄrräExpress eli ostat netistä jotain ja paketti tulee sitten haluamaamasi R-kioskiin ja siitä tulee tekstarilla ilmoitus kun voi noutaa. Tuli sitten se ilmo ja tunnin päästä menin hakemaan ja kioskin täti sanoo tylyllä äänellä ettei ole vielä tullut tänään lähetyksiä tulee ehkä parin tunnin päästä. Siis mitä vittua!!! Takaa jonosta sanottiin että aina juoksuttavat huvikseen ihmisiä, joka kerta sama juttu.

Itse näen asian niin, että jätkä lyö toista, jonka seurauksena tämä kuolee. Kuulostaa tapolta. Kuolemantuottamuksesta voidaan puhua, kun esim. ajetaan punaisia valoja päin ja tämän seurauksena joku kuolee kolarissa.

Ja toi korvaussumma on oikeesti aika:david: Vähän aikaa sitten jenkkilässä (nojoo usa on eri asia) naapurin koira puraisi ja saatiin muistaakseni 1,8 milj.
Tappo on sitä, että tapetaan tarkoituksella. Murha on sitä, että tappo on suunniteltu etukäteen. Kuolemantuottamus on sitä, että vahingossa toinen kuolee. Näin ainakin itse asian käsitän. Jos joku lyö toista, ja toinen kaatuu maahan ja kuolee, niin se on kyllä vahinko.

Jos joku lyö toista, ja toinen kaatuu maahan ja kuolee, niin se on kyllä vahinko.

Ja siitä pääsee sitten niin kuin koira veräjästä, kun vahinkojahan voi sattua kenelle tahansa? Nimikkeiden puolesta listasi oli sinänsä aivan oikea, mutta tuomion osalta oikeuden päätös ei silti mene jakeluun niin mitenkään.

Hitto joku on varmaa mulle tehny jonku pilan:curs:

Postissa tuli muki, jossa luki Vuosi 2005 ja mitä ne kehitysmaan lapset niin semmosia kuvia oli. Jumalauta se muki oli kääritty joulupaperilla, missä oli joulupukin kuvia ja muuta, ja myös joulupostikortti.

Arvaatkaa oliko vähän wtf olo kun otin postin ja aukasin sen ''lahjan''. Vieläki vähän outo olo siitä, että mitä helvettiä.:hyper:

Hitto joku on varmaa mulle tehny jonku pilan:curs:

Postissa tuli muki, jossa luki Vuosi 2005 ja mitä ne kehitysmaan lapset niin semmosia kuvia oli. Jumalauta se muki oli kääritty joulupaperilla, missä oli joulupukin kuvia ja muuta, ja myös joulupostikortti.

Arvaatkaa oliko vähän wtf olo kun otin postin ja aukasin sen ''lahjan''. Vieläki vähän outo olo siitä, että mitä helvettiä.:hyper:
LOOOL Mitä vittua!? Taitaa jollain sun kaverilla olla melko kieroutunut huumorintaju. Vai ootko tehnyt jotain pahaa vuonna 2005? :hyper:

En ainakaa muista että oisin tehny. No mun kavereilla kyllä on aika outo huumorintaju, saattaa olla joku niistäkin. Mut on kyllä aika helvetin outoa. Vippasin mukin roskiin kun rupes vituttamaan ja ihmetteilin tuota mukia aika pitkää mitä toi oikeen meinaa:S

Hippasen vituttaa, että noita sipsejä ei tunnu enää saavan ku jossain Fat fuck -koossa. Saatana järjestään jotain 6 kg ne pussit. Eikö jumalauta vois vähän pienemmässäkin koossa olla...

Hippasen vituttaa, että noita sipsejä ei tunnu enää saavan ku jossain Fat fuck -koossa. Saatana järjestään jotain 6 kg ne pussit. Eikö jumalauta vois vähän pienemmässäkin koossa olla...
Ja sitten on niitä jotain vitun minibägejä 25g ja hinta suunnilleen sama kun sillä kilon säkillä. Ei vois olla jotain järkevämpää kokoa siinä välissä?

Karkkipusseillehan tapahtui niin, että ensin ne alkoi pikkuhiljaa kasvamaan, ja sitten vuos tai pari sitten tuli niitä 100g "minipusseja". Vaikka joskun muinoin se 100g oli ihan normaali koko.

Ja sitten on niitä jotain vitun minibägejä 25g ja hinta suunnilleen sama kun sillä kilon säkillä. Ei vois olla jotain järkevämpää kokoa siinä välissä?

Karkkipusseillehan tapahtui niin, että ensin ne alkoi pikkuhiljaa kasvamaan, ja sitten vuos tai pari sitten tuli niitä 100g "minipusseja". Vaikka joskun muinoin se 100g oli ihan normaali koko.
Jep, mut mun mielestä ne minipussit on just hyviä. Ite ku en syö oikeestaan koskaan karkkia (koskahan olisin viimeks ite ostanut?) niin joskus harvoin on sitten kiva ostaa joku pikkupussi, kun ei tarvitse mitään jätesäkillistä niitä syödä.

Naisethan ne vituttaa taas niin ankarasti... Yhtä helvetin vuoristorataa, ensiksi annetaan niin paljon toivoa ja sitten tipautetaan rajusti takaisin maanpinnalle.

Sairastellu pari viikkoa enkä ole päässyt salille. :curs:

Tappo on sitä, että tapetaan tarkoituksella. Murha on sitä, että tappo on suunniteltu etukäteen. Kuolemantuottamus on sitä, että vahingossa toinen kuolee. Näin ainakin itse asian käsitän. Jos joku lyö toista, ja toinen kaatuu maahan ja kuolee, niin se on kyllä vahinko.
"Mä vaan ammuin sitä ja se kuoli, ihan oikeesti se oli vahinko, oikeesti".

Selvä vahinko.

Vittu. Mikään ei suju, eikä mikään ainakaan onnistu. Kuu on vissiin väärässä asennossa tai etanalla sarvi ulkona.Jossei mitään muuta, niin olkapäitä vihloo ja kahvi ehti jäähtyä kuppiin. Kumma kun vituttaa, en ole myöskää ehtinyt syödä. Syön.:urjo:

"Mä vaan ammuin sitä ja se kuoli, ihan oikeesti se oli vahinko, oikeesti".

Selvä vahinko.

Kuoleman tuottamus tulee kun esim; kännissä ajat toisen päälle vahingossa

Kun kaiken pitää olla niin hankalaa:(

Naisethan ne vituttaa taas niin ankarasti... Yhtä helvetin vuoristorataa, ensiksi annetaan niin paljon toivoa ja sitten tipautetaan rajusti takaisin maanpinnalle.

Et voisi paremmin kiteyttää myös minun tilannetta! Ei helvetin perkele kun taas annetaan rakentaa vaikka millaisia pilvilinnoja ja sitten tulee jälleen ankara palautus kurjaan totuuteen. Tuntuu lähinnä että muija pelleilee meikän kustannuksella. helvetti

.. ja en ole humalassa vaikka tähän aikaan avaudunkin.

Back
Ylös Bottom