Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

Oli kyllä vitun kova penkki. Ja ihan sama miten nostaa kun ei kuitenkaan mihinkään kisoihin ole menossa.
Olihan tuo ruma tekniikka mutta so not, hyvin nous silti.

Oli kyllä vitun kova penkki. Ja ihan sama miten nostaa kun ei kuitenkaan mihinkään kisoihin ole menossa.
Olihan tuo ruma tekniikka mutta so not, hyvin nous silti.

:offtopic:
Nimenomaan luulis huippu-urheilijan kiinnittävän siihen tekniikkaan nyt sen verran huomiota ettei paikat hajois.

Siis kyllä siinä täytyy olla aika lahjakas ja vahva tyyppi että saa 170 kiloa penkistä nostettua millään tyylillä.
Jokainen voi kyllä mennä koittamaan eikä varmasti kovin moni saa liikahtamaankaan tuota määrää rautaa.

E: Tekniikkaahan tuossa ei ollut ollenkaan, ja tuolla tyylillä nostamisessa varmast paikat hajoaa pitemmän päälle, eikä tuommoinen nostaminen järkevää ole.

Morgan Freemanilla on vastaus rasismiin (ja hän on täysin oikeassa!)
http://www.youtube.com/watch?v=FO214IFRW1M
Hitto toi Freeman on hyvä. Pisti aika pahan takaisin juontajalle. Btw. En oo koskaan kuullutkaan jostain black history kuukaudesta.

-"How can we get a rid of rasism?"
-"Stop talking about it!" "I'm gonna stop calling you a white man and I'm gonna ask you stop calling me a black man"

Morgan RULES!:rock:

:offtopic:
Nimenomaan luulis huippu-urheilijan kiinnittävän siihen tekniikkaan nyt sen verran huomiota ettei paikat hajois.
No jos kyse olisi jostain Colemanista tms. bodarista niin puhuttais vain erikoistekniikasta ja siitä, että noin pitää treenata jos meinaa kasvaa isoksi mutta kun kyseessä on keihäänheittäjä niin kyseessä on pelle. Katsokaan huviksenne niitä Colemanien ja muiden huippujen treenivideoita, ei nekään mitään puhtaimpia toistoja tee...

Itse kylläkin nostan penkistä sellaisella "lahna"-tekniikalla, että eipähän kukaan ainakaan pääse syyttämään huijaamisesta ja tosiaan tulee välillä naureskeltua näille sankareille salilla mutta toinpahan huvikseni tuon Coleman-näkemyksen esille.

No jos kyse olisi jostain Colemanista tms. bodarista niin puhuttais vain erikoistekniikasta ja siitä, että noin pitää treenata jos meinaa kasvaa isoksi mutta kun kyseessä on keihäänheittäjä niin kyseessä on pelle. Katsokaan huviksenne niitä Colemanien ja muiden huippujen treenivideoita, ei nekään mitään puhtaimpia toistoja tee...

Itse kylläkin nostan penkistä sellaisella "lahna"-tekniikalla, että eipähän kukaan ainakaan pääse syyttämään huijaamisesta ja tosiaan tulee välillä naureskeltua näille sankareille salilla mutta toinpahan huvikseni tuon Coleman-näkemyksen esille.

En väittänyt Pitkämäkeä tämän videon takia pelleksi enkä tee sitä vieläkään. Yritin vaan sanoa että luulisi olevan huippu-urheilijalle se ehjänä pysyminen aika korkeella prioriteettilistalla ja sitä ei varmaan kannattais vaarantaa tällasilla "repemisillä". No se on vaan mun mielipide. Mun puolesta voidaan jättää offtopic tähän. :piis:

Pakko taas tähän väliin sanoa, että vajaat toistot ovat lähes ainoa tapa päästä noin suureksi. Cutler ei olisi ilman vajaita toistoja koskaan voittanut Colemania, eikä Colemankaan olisi noissa massoissaan. Mutta vajaat toistot toimivat vain jos on jo valmiiksi tarpeeksi lihasta.

Back
Ylös Bottom