Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Kellään tietoa, että onko viikkarilla generalin sterkkiä löysänä ja pussina? siljalla ainakin näyttäisi olevan..
Ei ollut viikko sitten ainakaan lue noin kaksi sivua takaisin päin siellä hieman tietoa tamanhetkisista tarjouksista ja myynnisä olevita tuotteista :dance2:

En pistä enää koskaan naista asialle ku haluun biittii laivalle.. Selitin selvästi että haluun ettan löössiä ja näytin vielä miltä se kiekko näyttää ym. Sain sitte General white portionia :curs: Kylhä tääki menee mut pitää olla huulessa 24/7 et tuntuis missään. Onneks oli vaa rahaa yhteen torniin.

Samat käyny :hyper: mut toi o parasta pussi kamaa:rock:

Mites nää löössi kiekot... Miksi jotkin kiekot ovat kokonaan muovia ja joissakin pohja pahvia?
Miksi näin? Vituttaa ku joskus pahvi pohjaisten kiekkojen pahvia irtoo ja menee sit nuuskan sekaan.
silloin ennenvanhaan kun nuuskaamyytiin suomessa niin purkit oli loppuvaiheessa muovisia ja sitä ennen peltikansissa pahvipurkeissa ja silloin ettan oli hyvää nykyään ehkä huonointa.ja silloin oli portionina vaan tre ankarea muovipussissa.

Mites nää löössi kiekot... Miksi jotkin kiekot ovat kokonaan muovia ja joissakin pohja pahvia?
Miksi näin? Vituttaa ku joskus pahvi pohjaisten kiekkojen pahvia irtoo ja menee sit nuuskan sekaan.

Ajattelin että jatkossa vois siirtää esim. ettanin nuuskat granitin kiekkoo, mutta olis se hienompaa jos ostais metallisen kiekon tai tekis sit sellasen itte.

silloin ennenvanhaan kun nuuskaamyytiin suomessa niin purkit oli loppuvaiheessa muovisia ja sitä ennen peltikansissa pahvipurkeissa ja silloin ettan oli hyvää nykyään ehkä huonointa.ja silloin oli portionina vaan tre ankarea muovipussissa.
Olikos se muuten -95, kun nuuska lähti kaupoista Suomessa? Aika jännä ajatella, että nuuskaa olis saanu ihan kaupasta ostettua, kun nykyään tuppaa olemaan niin vaikeeta ton nuuskan hankkiminen.

Mua ottaa iha tajuttomasti päähän noi pahviset purkit. Varsinkin kesällä jos tekee jotai hommaa ja purkit on taskussa. Sitte alkaa hikoon tai sataan iha kaatamalla. Tästä taas seuraa et ne pahvin kuidut kastuu ja pehmenee ja sit onkin kaikki paskat taskunpohjalla.:curs:

Onneksi tosiaan viikonlopuksi tulossa Skrufia muovipurkissa!

Olikos se muuten -95, kun nuuska lähti kaupoista Suomessa? Aika jännä ajatella, että nuuskaa olis saanu ihan kaupasta ostettua, kun nykyään tuppaa olemaan niin vaikeeta ton nuuskan hankkiminen.

Niin, vanhempi väki, miten sen nuuskan kanssa suomessa nyt oli? Mä ainakaan lapsuudesta muista missään sitä kaupoissa nähneeni. Laivalla sitä oli, ja ekaa kertaa kuulin edes moista olevan olemassakaan, kun viking cinderellan tax-freessä olin karkkiostoksilla ehkä 7 vanhana.

Millaisissa kaupoissa myytiin ja mitä merkkejä?

Niin, vanhempi väki, miten sen nuuskan kanssa suomessa nyt oli? Mä ainakaan lapsuudesta muista missään sitä kaupoissa nähneeni. Laivalla sitä oli, ja ekaa kertaa kuulin edes moista olevan olemassakaan, kun viking cinderellan tax-freessä olin karkkiostoksilla ehkä 7 vanhana.

Millaisissa kaupoissa myytiin ja mitä merkkejä?

kaikissa kiskoissa ainakin helsingissä. no valikoimat ei ollut silloin niin suuret ruotsissakaan kuin nyt, myynnissä oli ettan general grov götebor ja suomalaiset puna ja kultakantinen ja joku bull oli loppuaikoina ja pussissa vain tre ankare sellaisessa pikkupussiin pakattu.

Mikäs on tuon nuuskakairan nuuskatukun osoite? Olisi kohta matka pohjoiseen ja ajattelin käydä ruotsin puolella. Onko tuosta Torniosta ylöspäin rajanylityspaikkoja mistä saisi kenties halvemmalla?

Minkä verran nuuskaa pitää käyttää, että siihen jokin addiktio tulisi? Median mukaanhan koukuttuminen on lähes välitöntä ja rappiolle joutuu jo yhdestä purkista.

Toisaalta faija ja faijan faija on aikoinaan polttaneet enemmänkin ja jossain vaiheessa molemmat lopettaneet kerrasta kuulemma ilman suurempi vieroitusoireita, eli kai tuohon niikotiaddiktioon vaikuttaa geenitkin. Ei sen puoleen, että mun lähes olematon käyttö addiktiota tuskin aiheuttaisikaan.

Itse käytän todella vähän, pussinuuskaa, 2-3 pussia päivässä ja välillä useampikin päivä ilman. Menee enemmänkin työpäivän piristyksenä.

Ainoa miinuspuoli, mitä on tähän mennessä tullut on se, että hyvin nopeasti meni nuuskan aiheuttamat huminat päässä ohi, kun nuuskaa otti. Nyt pitää enimmäkseen vain nauttia mausta. Päivän eka nuuska työpöydän ääressä kyllä tuntuu ihan mukavalta yhä.

Minkä verran nuuskaa pitää käyttää, että siihen jokin addiktio tulisi? Median mukaanhan koukuttuminen on lähes välitöntä ja rappiolle joutuu jo yhdestä purkista.

Toisaalta faija ja faijan faija on aikoinaan polttaneet enemmänkin ja jossain vaiheessa molemmat lopettaneet kerrasta kuulemma ilman suurempi vieroitusoireita, eli kai tuohon niikotiaddiktioon vaikuttaa geenitkin. Ei sen puoleen, että mun lähes olematon käyttö addiktiota tuskin aiheuttaisikaan.

Itse käytän todella vähän, pussinuuskaa, 2-3 pussia päivässä ja välillä useampikin päivä ilman. Menee enemmänkin työpäivän piristyksenä.

Ainoa miinuspuoli, mitä on tähän mennessä tullut on se, että hyvin nopeasti meni nuuskan aiheuttamat huminat päässä ohi, kun nuuskaa otti. Nyt pitää enimmäkseen vain nauttia mausta. Päivän eka nuuska työpöydän ääressä kyllä tuntuu ihan mukavalta yhä.

Tunnen pari kaveria jotka käyttää sillon tällön, kun ovat juomassa. Kuulemma boostaa kivasti humalaista olotilaa, kun eivät muuten käytä eikä polta tupakkaa. En tiedä kyllä ketään joka olisi nuuskalla alottanut käytön, mutta varmasti sellaisiakin on ja Ruotsissa varmaan enemmänkin.

Tunnen pari kaveria jotka käyttää sillon tällön, kun ovat juomassa. Kuulemma boostaa kivasti humalaista olotilaa, kun eivät muuten käytä eikä polta tupakkaa. En tiedä kyllä ketään joka olisi nuuskalla alottanut käytön, mutta varmasti sellaisiakin on ja Ruotsissa varmaan enemmänkin.
Siitähän itselläkin tuo nuuska tuli kuvioihin, kun usein ruotslaisten työkavereiden kanssa on ollut baarissa ja kaljan päälle otti vielä tarjottua nuuskaa niin kyllähän känni siitä parani.

Tosin kun viime nuuskakäyttökerrasta oli vuosia niin ihan selvinpäinkin otettu nuuska pisti pään vähän sekaisin.

Nyt saa sitten Viikingiltä nuuskaa myös Ruotsista tullessa! Tietysti niin kauan kun laiva on Ruotsin aluevesillä.

Lähetin tossa maanantaina viikkarille s-postia kysyin, että millon myydään ni vastauksena tuli vain ruotsiin päin matkustavilla aluksilla ruotsin aluevesillä.

Näin oli ainakin Mariellalla. Oliskohan ollu 16.30 - 18.30 tjsp. (vähän tuo muisti pätkii :) )kun oli kaappi auki Ruotsista päin tullessa. Kuukauden ollut voimassa nuo uudet säännökset.

Back
Ylös Bottom