Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Kohta humalassa.

kyllä tässä aletaan olla aika valmiita jo nukkumaan. kännissä ollaan ja rahat meni baariin. se on jänää miten aina sopivassa humalassa baarissa on rahaa tarjota muille juomia ja sitten aamulla vituttaa. nyt aion kuitenkin syventyä nhl:n pariin. saa nähdä kauan selviän hereillä ja millainen on darra huomenna. ei varmaan kummoinen kun ei kerran kirjoitusvirheitäkään ole kai vielä tullut. harmi vain ettei ole minkäänlaista brenkkua himassa säilössä. :(

join eilen, join tänäänki, ja vieläki juon! vaikka onki kello jotain tyyliin pian 6 aamulla. olen vaan vitun kova jätkä :hyvä:

ei mut huomenna sitten muutamat tasoittavat että pääsee arkeen kiinni taas, helvetti arkeen paluu vituttaa... joka helvetin viikonlopun jälkeen sama homma!

Juon nyt kolmatta kertaa tänä vuonna, vaikka viime vuonna tuli juotua melkein joka vkloppu. Ei vaan pysty meneen tommosella kelillä nukkuuun, joten juon sit yksin...:dance:

Niin ihanaa olla minä :)
Eilen mötkötin sohvalla riisikakkujen ja sarjojen parissa, kunnes päätin lähteä extempore-pusarille Kaisikseen miehen ja kaverien kanssa. Aika railakkaasti meni, ja kykenen silti heräämään seitsemältä ilman krapulaa :D

Kännissähän tässä ollaan ja kello näyttää jo kahdeksaa. Aurinkoa ottamaan terassille, jos vaikka nukahtais siihen, ja sais pienehköt unet, että voisi mennä illemalla sitten ajoissa nukkumaan notta pääsin maanantai aamuna salille.

Huh. Ei oikeastaan ollenkaan krapulaa, mutta erittäin heikot muistikuvat eiliseltä... Sen muistan, että yritin kai iskeä yhtä mun koululaista, koska en tunnistanut sitä :D Ei me onneks oltukaan kuin vuosi samassa ranskan ryhmässä...

Nyt cola zeroa ja auringonottoa, alkoholiin en kyllä koske vähään aikaan.

Ylioppilaita ollaan, ja se tuntuu ja muistuttaa itsestään jyskytyksenä päässä. Klo 2 jo luovutin, eli liian aikaisin, mutta minkäs teet kun väsytti niin helvetisti.

Ja komea päivä näyttää tulevan. Saa nähdä mitä sitä keksii...:D

Ei mikään kaatokänni eilen, mutta hyi vittu, että meinasi laatta lentää Ginlemon-sprite-ed -kombosta.

Nesteet ihan pois kropasta ja 4-pack paistaa masussa ainakin vielä pari tuntia. :whip:

ei tullu ees krapulaa, vaik tuli juotua kyl sen verta paljo et tasapainos pysyminen oli vaikeaa, näköjään sopivuuden rajalla olin:rolleyes:

Valkolakki päässä tuli juhlittua kuuteen asti aamulla, känni oli kova, toivon mukaan huomenna pääsisi jo lähtemään salille.

Sixpäkki lonkeroa ja Gambina lähti eilen Alkosta mukaan. Kyllä, Gambina ja ginit blandattiin keskenään. NAM!

Tänään pitää sitten vetää keppanan voimalla, miksi Alko ei voi olla auki sunnuntaina&helluntaina? :( Myös Gambinan siirtäminen R-kioskille voisi toimia.

Krapula ei oo vieläkään hellittänyt. Ajatukset ei toimi yhtään mutta illan saldo oli hyvä näin parit tissit ja olin viimeisenä pystyssä aamu yhdeksältä

Back
Ylös Bottom