Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Lompakkoni pöllittiin
jumalauta!!! kauhee vitutus päällämsä, mut kaipa t8ua lähtee votkolla mäkeen. Cheers Pakkis!!!!!!!

Viimeksi muokattu:
Vittu että on morkkis ja hyi saatana eilistä iltaa... Hyi perkele!

Noh noh, kai se oli sentään yli 15 vuotias.:D

Ei tosta Janpasta ikinä tiedä :eek:

Mäkin otin eilen, ylläri. Huijasin taksijonossa joitain miehiä että olen lesbo ja mun kämppis on oikeesti mun rakastajatar ja mun kaveri mun toinen nainen. Meni läpi, herrojen ilmeet olivat aika priceless :D Ei otettu niitä mukaan jatkoille.

Saman ikänen mitä minäkin mutta oli vähän "mörkö". Miten nämä standardit vastakkaiselle sukupuolelle laskee aina niin perkeleesti kun ottaa viunasta?:D Vimonen kerta kun juon väkeviä jossakin juottolassa... Huh huh!

Kaverin veli toi 50€ horna paukkuja baarissa ja piti sit kaverin kans juua ne pois ku sen veljelle maistunu. Ilta oliki sitämyöte selvä niitten jälkee :D. Pitkää aikaa ollu tälläst rapulaa

Nyt kun lukis vähän matkaa näitä kirjoituksia niin aloin miettimään kannattasiko sittenkin pysytellä tänään selvinpäin... Vaihtoehtonahan ei ole mikään tyttömäisesti siiderin lipittäminen vaan ihan kunnon viinanjuonti.

Nyt kun lukis vähän matkaa näitä kirjoituksia niin aloin miettimään kannattasiko sittenkin pysytellä tänään selvinpäin... Vaihtoehtonahan ei ole mikään tyttömäisesti siiderin lipittäminen vaan ihan kunnon viinanjuonti.

Ehdottomasti viinanjuonti!

Nyt menossa kolmas Cuba Libre, ja kohta radalle -->

Oluset kylmässä ja kaverit kohta tulosse ottamaan kevyttä punssia. Nyt on kyllä ansaittua, kun edelliset kunnon kännöset tuli raapastua vappuna. Sen jälkeen keskityin viikonloppuisinkin pääsykokeisiin, mutta ne on nyt ohi. Viimeksi näin pitkä breikki juomisesta varmaan yli 7 vuotta sitten, kylläpä maistuu hyvältä! :kippis1:

Tein itse pizzaa... Tuli ihan :kuola: liian hyvää. Ruokajuomaksi ostin Viento Latino Merlot Malbec punaviiniä. Ihan hyvää laatikkoviiniksi.

Tässä just hiipimässä sellanen iltadarra. Veikkaan et hikoilu ja tärina alkaa siin about 23 aikaan, niinku yleensä. Ei kyl taas juuri ollu mitään rajaa tolla viinan määrällä eilen. En voi kyllä suositella :urjo:

Kaverin veli toi 50€ horna paukkuja baarissa ja piti sit kaverin kans juua ne pois ku sen veljelle maistunu. Ilta oliki sitämyöte selvä niitten jälkee :D. Pitkää aikaa ollu tälläst rapulaa

Ei jumalauta. Annoin velimiehelle viidenkympin setelin et hae hornashotit, niin tää sankari ei muistanu tiskil et kui monta mie halusin ja osti varmuuden vuoksi koko rahalla. Ja shotit makso 2€ kpl.
Huh huh, karmee rapula ja puhelin kateissa...

Jumanperkele, vaihteeksi taas koneisto kohtalaisen seis. Eilinen perjantaipullon puolikas oli kyllä mitä terävintä herkkua, ja kivaa oli tappiin saakka paikallisessa nautintaliikkeessä. Tosin nyt on pakka aika sekaisin, vasta pääsin päikkäreiltä ylös. Kai maar se pitää ottaa toinen siivu eilisestä potusta?

Back
Ylös Bottom