Mediahan on heitellyt ilmoille perusteettomiakin kirjoituksia. Minusta Halla-aho on saanut mediassa kohtuuttoman paljon huomiota joka on pääasiassa negatiivissävytteistä. Jussin blogi on ymmärtääkseni myös suunnattu hänen kannattajilleen, joita kiinnostaa kuulla myös hänen näkemyksensä asioista. Jos viittaat Radio Rockiin, niin voisin kysyä että kuunteletko Korporaatiota kuinka aktiivisesti?
Missä kohtaa tämä "ihme marttyrius" näkyy kirjoituksissa? Itse näen lähinnä korjauksia asiavirheisiin.
En kuuntele Radio Rockia ollenkaan. Halla-ahon olen nähnyt muutamissa haastatteluissa ylellä ja joskus olen käynyt huvikseni hänen blogiaan vilkaisemassa. Ehkä en sitten seuraa vihervasemmistolaisia tiedotusvälineitä kun en todellakaan ole nähnyt niitä uutisia mitä sitten Jussi blogissaan oikoo. Samoin haastatteluissa on aiheena ollut lähinnä (myönnän että se ei varmasti ole yksin Jussin syytä) saivartelu sillä mikä on raiskaukseen yllytys jne.
Martyyrimäisyyttä on se että väännetään ja käännetään kuka sanoin mitä kun kaikki jahtaa minua -leikkiä joka vaiheessa, vaikka hei kamoon Halla-aho ! Minä en ole nähnyt kyseisestä herrasta negatiivista uutisointia muuta kuin ohjelmissa joissa hän on, vasta tahon esittämänä sekä hänen blogissaan mihin hän on ties mistä vasemmistovihreiden kerho lehdestä lainannut.
Myönnetään että en siis seuraa vasemmistovihreitä tiedotusvälineitä enkä myöskään asu pääkaupunkiseudulla joten olen vain saattanut välttyä ohjelmilta joissa valtaisaa ajojahtia käydään...