Poliisikouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloitettu Aloitettu
Joku kiltti naishenkilö soitti minulle viime perjantaina valintayksiköltä ja kertoi että olen päässyt lääkäritarkastukseen. Kirje koulusta saapui maanantaina. Ne oli myöhässä. Nyt tuntuu vaan niin epätodellista. Saa nähdä pääsenkö sisään..:)

Joku kiltti naishenkilö soitti minulle viime perjantaina valintayksiköltä ja kertoi että olen päässyt lääkäritarkastukseen. Kirje koulusta saapui maanantaina. Ne oli myöhässä. Nyt tuntuu vaan niin epätodellista. Saa nähdä pääsenkö sisään..:)

Snyggt jobbat Matti, och grattis :hyvä: Jag var också i Vasa 8.5 :kippis1: Om vi klarar hälsokontrollen så syns vi i Tamerfors i höst :rock:

No niin, nyt tämä rumba on ohi :hyper: Eilen tuli käytyä lääkärillä ja hän kirjoitti paperiinsa että "pidän sopivana" :dance: Fiilis on mahtava mutta jotenkin epätodellinen :wtf:

No niin, nyt tämä rumba on ohi :hyper: Eilen tuli käytyä lääkärillä ja hän kirjoitti paperiinsa että "pidän sopivana" :dance: Fiilis on mahtava mutta jotenkin epätodellinen :wtf:
Onneksi olkoon!

Sinulla on tuoretta tietoa lääkärintarkastuksesta. Mitä siellä vielä tarkastettiin?

Onneksi olkoon!

Sinulla on tuoretta tietoa lääkärintarkastuksesta. Mitä siellä vielä tarkastettiin?

Kiitos kiitos :)

Lääkäri tarkisti; verenpaine, sydän, keuhkot, nivelet, selkäranka, kuullo, "ryhti" ym. Tunnelma oli vähän niin kuin olisi ollut katsastamassa auto, mutta auton sijaan oliki ihminen :wtf: "Katsastuksen" lisäksi lääkäri kyseli kaikkea mahdollista, esim. onko joskus leikattu/ollut yötä sairaalassa, onko allergi tai ihosairauksia ym. Periaatessa hän kyseli kaikki sellaista joka koskee teveyttä/sairauksia. Lopuksi piti sitten kustaa mukiin huumetestausta varteen. Koko sessio kesti noin 20 minuuttia.

No niin. Tulin just kotiin Turusta. Paperista lukee "pidän sopivana" :) Yiiihaa!! Kaikki meni niin sanotusti ihan jees. Onko teillä tietoa jos vielä lääkäritarkastuksen jälkeen voi tippua pois pelistä vaikka lääkäri on "antanut leima"?

No niin. Tulin just kotiin Turusta. Paperista lukee "pidän sopivana" :) Yiiihaa!! Kaikki meni niin sanotusti ihan jees. Onko teillä tietoa jos vielä lääkäritarkastuksen jälkeen voi tippua pois pelistä vaikka lääkäri on "antanut leima"?

Moikka!

Lääkärin antama "leiman" on kyllä sama kuin opiskelupaikka :rock: Varsinkin kuin meidän kurrsi miten ilmeisemmin ei tule täyteen.
Ite kyllä korkkasin kuohuviinipullon eilen :dance2: Nähdään syksyllä Hervannassa :kippis1:

Pääkallokelien aikaan juostaan radalla sisätiloissa, muuten "maastossa" eli koulun alueella. Alusta on kova, mutta jonkin verran on korkeuseroja.

Siellähän se kirje odotteli :D Elokuussa alkaa koulu. Mahtava fiilis! :dance2: Paljon onnea muillekin kouluun päässeille!

Sama juttu :dance: kutsu tuli :dance2: Tai oikeasti kutsu ei tänään tullut, mutta soitin kouluun ja siellä virkailija sanoi että olen hyväksytty kouluun :rock: Posti on ilmeisesti myöhässä, mutta ei se mitään haittaa, fiilis on MAHTAVAAAA :dance:

Ja oikein paljon onnea muillekin kouluun päässeille! JA niille joilla on hakuprosessi päälle. Tsemppiä vaan, kyllä se siitä :thumbs:

Back
Ylös Bottom