Kyllä se olisi paljon spedempää pistää liikaa rautaa tankoon kuin tehdä vaan 8kg:lla toistoja. Tällä viittaa petzkun viestiin kamalasta räp-teinistä.
Meinasin jo laittaa aikaisemminkin lisäystä tuohon ekaan viestiin, kun ilmeisesti oli liian kova pala sulatettavaksi joillekin. Älkää nyt oikeasti noin kovia pultteja siitä vetäkö. Tuossa viestissäkin oli tarkoituksella jonkin verran provoa ja kärjistystä mukana. Treenatkoon kukin kuin haluaa.:piis:
Myönnetään, että itse olen se pahin
Ps. Tähän ketjuun on ilmeisesti melko turha laittaa mitään asioita toisten treenaamisesta, koska ainakaan itse en saa kirjoitustaidoillani komediaa välitettyä tarpeeksi hyvin muiden lukijoiden mieliin. Jos joku kirjoittaa jostain omituisesta treenitavasta, niin aina tulee kuittailua siitä, että se on erikoistekniikka johonkin lajiin x ja aivan normaalia. Olkoot näin minun puolestani. Hyvänä esimerkkinä tuosta kuittailusta vaikkapa se, että kun joskus ehkä vuosi sitten kirjoitin, että salilla eräs vanha nainen ei osannut ottaa jalkaprässistä varmistusrautoja pois ja teki vain parin sentin nypytystä toppareiden päällä, niin joku tuli kertomaan, että rouvashenkilö treenasi pohkeita. Sovitaan sitten vaikka niin, koska ilmeisesti viestin lukenut tiesi asian paremmin vaikkei tapausta edes nähnyt. Seuraavalla kerralla nainen kuitenkin pyysi erästä toista henkilöä neuvomaan laitteen käytössä niin ei tarvinnut enää sen jälkeen "pohkeita" treenata.
Ilmeisesti näitä erikoistekniikoita on myös runkkupenkki sotilastyylillä, koska eräs salilla käyvä omasta mielestään erittäin kova jätkä tekee sitä. Tässä erikoistekniikassa jalat ovat aivan koukussa lähes perseen alla ja perse puoli metriä ilmassa. Taidanpa itsekin joskus kokeilla.
Lupaan olla kirjoittamatta omia

-juttujani tähän ketjuun ainakin pari kuukautta.