Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ponnistuspäänsärky iski hack-kyykkyä tehdessä. Kyllähän taas vähän säikäytti. Nyt ei varmaan uskalla enää ko. liikettä tehdä aikoihin. Kerran aikaisemmin sama vaiva iski etukyykkyä tehdessä ja sitä liikettä en uskaltanu tehä varmaan vuoteen kunnolla.
Itsellä nuo on olleet aina vain yksittäisiä tapauksia, jotka ovat johtuneet huonosta hengitystekniikasta tai sen puuttumisesta. IMO rohkeasti takaisin hack-kyykyn kimppuun!

Mikä helvetti tän maan terveydenhuoltoo vaivaa? Nytkin tyttöystävä(ehdokkaalla?)llä todella kova flunssa ja kylkikipuja niin paljon että hengittäminen sattuu paljon. Ekalla lääkärikäynnillä käskettiin vaan tulla uudelleen jos ei parane. Olis nyt voinu edes keuhkot kuunnella. Nyt sitten paheni ja lääkäri käski tulla uudelleen jos ei parane. Voi vittu! lähes samanlaista toimintaa on eräälle tuttavalle sattunut ja vielä toisella puolella maata, ettei saman sairaalan lääkärit kyseessä.

Mikä helvetti tän maan terveydenhuoltoo vaivaa? Nytkin tyttöystävä(ehdokkaalla?)llä todella kova flunssa ja kylkikipuja niin paljon että hengittäminen sattuu paljon. Ekalla lääkärikäynnillä käskettiin vaan tulla uudelleen jos ei parane. Olis nyt voinu edes keuhkot kuunnella. Nyt sitten paheni ja lääkäri käski tulla uudelleen jos ei parane. Voi vittu! lähes samanlaista toimintaa on eräälle tuttavalle sattunut ja vielä toisella puolella maata, ettei saman sairaalan lääkärit kyseessä.

Voisin ihmetellä samaa. Just tossa aiemmin valittelin päänsärkyä, noh pääsin jollekin kivalle venäläislääkärille päivystykseen jonka puheesta en ymmärtänyt mitään. Eikä sitten edes mitään lääkereseptiä kirjoittanut, otti verenpaineen ja hemoglobiinin ja passitti kotiin. Sanoi että syö panadolia, vaikka kerroin aiemmin ettei käsikauppalääkkeet auta päänsärkyyn lainkaan vaikka kuinka popsisi. :puntti:

Noh, nyt sitten varamaan aikaa oikealle lääkärille, ellen kuole ennen kuin pääsen sinne. :rock:

Näitä kuulee kyllä nykyään liikaa, omalla tuttavalla oli umpisuoli leikattu ja kotiin päästyä ei kaikki oikein tuntunut olevan kohdallaan. Oli soittanut ambulanssin, mutta ambulanssimiehistö ei ollut suostunut viemään tuttua sairaalaan. No leikkaus ei alunperin ollut onnistunut ja nuo tikit ilmeiseti olivat avautumassa, kaukana ei ollut isompi hasardi. Onneksi tutun mies oli sitten ajanu sata lasissa sairaalaan ja henki oli sentään saatua pelastettua. Vittu mitä paskaa! Mihin ne verorahat menee.

Ei oo ikinä ollu näin kipeet niskat! AUAU

vituttaa, kun joka toinen päivä tuntuu ettei tässä oo mitään järkee, mikään ei etene mihinkään, eikä mikään kiinnosta. Seuraavana päivänä taas jaksaa tehdä paskimmatkin pikkuhommat hymy naamalla ja olla tyytyväinen kun on aikaa juoda aamukahvi rauhassa...

vituttaa, kun joka toinen päivä tuntuu ettei tässä oo mitään järkee, mikään ei etene mihinkään, eikä mikään kiinnosta. Seuraavana päivänä taas jaksaa tehdä paskimmatkin pikkuhommat hymy naamalla ja olla tyytyväinen kun on aikaa juoda aamukahvi rauhassa...

Kappas, sama ikä ja täysin samat fiilarit täällä :D

Minkälaisia ne pro_tyypit käyttää? :jahas: Ne on vissii huippu modernit silkistä tehdyt, ed hardyn logolla tms. varustettuna?

Tosiaan itse olen käynyt salilla reilut 10 vuotta ja hanskat näyttää just tuolta. Jotkut tämän ketjun viesteistä menee kyllä kirjoittajansa osalta komedia puolelle. Etenkin nämä 4ever heavymetaleivoikuunnellamuutamusiikka jannut, jotka pitävät komediana kaikkea muuta kuin mitä itse tekevät.

Kyllä se olisi paljon spedempää pistää liikaa rautaa tankoon kuin tehdä vaan 8kg:lla toistoja. Tällä viittaa petzkun viestiin kamalasta räp-teinistä.

Heh, kaveri vinkkas foorumille, jossa käsiteltiin galleriapissisten tissejä tmv.
Oli mun kuva linkitetty sinne sitten... :jahas:

^Tosta sun viestistä jäi nyt puuttumaan jotain todella olennaista.. ;)

edit. Joo sitä on tälleen keväisin jotenkin herkässä tällaisille asioille:D

Täytyy syyttää itteään, ku laittaa kuvia nettiin. Mutta pissikseks en kyllä itteäni oo enää moneen vuoteen mieltänyt..?
Plaah, sit ku pääsen töistä, niin meen laittaa esille vaan naamakuvia :D

Täytyy syyttää itteään, ku laittaa kuvia nettiin. Mutta pissikseks en kyllä itteäni oo enää moneen vuoteen mieltänyt..?
Plaah, sit ku pääsen töistä, niin meen laittaa esille vaan naamakuvia :D

Joo, mutta uskallan varmaan puhua muidenkin puolesta, että meitä kiinnostaisi se foorumi jolta ko. ketju löytyy.

Tuli aiheutettua itse salikomediaa eilen tehdessäni vinopenkkiä smithissä kun 3 x 8 tein ja viimeinen toisto jäi rinnalle tai no puoliksi rinnalle. Ei muuta ku rullaamaan vatsan kautta matokarkin päältä smithin toisenpuolen telineisiin kiinni. Onneksi ei ollu ketään muita salilla.

Tosiaan itse olen käynyt salilla reilut 10 vuotta ja hanskat näyttää just tuolta. Jotkut tämän ketjun viesteistä menee kyllä kirjoittajansa osalta komedia puolelle. Etenkin nämä 4ever heavymetaleivoikuunnellamuutamusiikka jannut, jotka pitävät komediana kaikkea muuta kuin mitä itse tekevät.

Kyllä se olisi paljon spedempää pistää liikaa rautaa tankoon kuin tehdä vaan 8kg:lla toistoja. Tällä viittaa petzkun viestiin kamalasta räp-teinistä.

Jeah. Samaa mieltä. Kyllä se on tuplasti typerämmän näköistä tehdä liian isoilla painoilla surkealla tekniikalla ja äheltää samalla kovalla ääneen. Kyllähän sen nyt kaikki näkee, ettei ihan taida voimat riittää.

Polvi taittui brassitreeneissä, ja siitäkin saan syyttää vaan itseäni. Nyt mennään kinkaten pari päivää katellaa miten alkaa pelaamaan. :(

Niin, ja ketjun viestien perusteella on ihan turha käydä näyttämässä polvea arvauskeskuksessa. Kaiken maailman kaksoisleuat ja muut pullasankarit kyllä pääsevät uusimaan verenpainereseptinsä, mutta yritäpä käydä kerran viidessä vuodessa näyttämässä urheiluvammaa niin jopa menee vaikeaksi.

Meinasin jo laittaa aikaisemminkin lisäystä tuohon ekaan viestiin, kun ilmeisesti oli liian kova pala sulatettavaksi joillekin. Älkää nyt oikeasti noin kovia pultteja siitä vetäkö. Tuossa viestissäkin oli tarkoituksella jonkin verran provoa ja kärjistystä mukana. Treenatkoon kukin kuin haluaa.:piis:

Myönnetään, että itse olen se pahin :david:

Ps. Tähän ketjuun on ilmeisesti melko turha laittaa mitään asioita toisten treenaamisesta, koska ainakaan itse en saa kirjoitustaidoillani komediaa välitettyä tarpeeksi hyvin muiden lukijoiden mieliin. Jos joku kirjoittaa jostain omituisesta treenitavasta, niin aina tulee kuittailua siitä, että se on erikoistekniikka johonkin lajiin x ja aivan normaalia. Olkoot näin minun puolestani. Hyvänä esimerkkinä tuosta kuittailusta vaikkapa se, että kun joskus ehkä vuosi sitten kirjoitin, että salilla eräs vanha nainen ei osannut ottaa jalkaprässistä varmistusrautoja pois ja teki vain parin sentin nypytystä toppareiden päällä, niin joku tuli kertomaan, että rouvashenkilö treenasi pohkeita. Sovitaan sitten vaikka niin, koska ilmeisesti viestin lukenut tiesi asian paremmin vaikkei tapausta edes nähnyt. Seuraavalla kerralla nainen kuitenkin pyysi erästä toista henkilöä neuvomaan laitteen käytössä niin ei tarvinnut enää sen jälkeen "pohkeita" treenata.

Ilmeisesti näitä erikoistekniikoita on myös runkkupenkki sotilastyylillä, koska eräs salilla käyvä omasta mielestään erittäin kova jätkä tekee sitä. Tässä erikoistekniikassa jalat ovat aivan koukussa lähes perseen alla ja perse puoli metriä ilmassa. Taidanpa itsekin joskus kokeilla.

Lupaan olla kirjoittamatta omia :david: -juttujani tähän ketjuun ainakin pari kuukautta.

Back
Ylös Bottom