Hyviä nettisivuja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja remain
  • Aloitettu Aloitettu
Tänne varmaan vois lisätä vihreille vaikka uutissivustot jne myös. Oon duunissa ni en nyt jaksa ruveta linkittää. ;D

Laittakaa myös linkin perään mihin sivusto keskittyy esim. mma, jujutsu, judo niin hakijan on helpompi löytää haluamansa. Muu lisä informaatio on aina plussaa ;)

Pakko muuten sanoa, että mma tycoon on melkosen koukuttava. Ainaki näin alkuun. ;P Saa tehä neljä omaa ottelijaa ilman maksuja ja sitten niitä manageroidaan. Ottelijasta voi tehdä minkälaisen vaan ja kaikki lajin aspektit on otettu hyvin huomioon ihan niistä treenikamoista ja palkkareista lähtien. Kannattaa tsekata jos on turhaa aikaa käsillä.

Varsin mainio peli tosiaan tuo mma tycoon. Kärsivällisyyttä tosin vaatii opetella mistä tapahtuu mitäkin (ohjeet auttoivat), mutta kun systeemin ymmärtää niin varsin koukuttavaa kamaa.

Jos oot alotteleva ottelija ja ei ole vielä kontrahtia mihinkään organisaatioon ni mene my fighters -> ja paina siitä QFC logosta ja sitten sieltä "book". Se matsi ei pakosti heti toteudu, mutta jätä siihen odottelemaan ni kyllä sieltä joku paisti sulle lykätään. ;D

Vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta : D Tein kolme ottelijaa: ensimmäisellä painotuksena muay thai ja bjj, toisella nyrkkeily ja paini ja viimeinen onkin sitten vain bjj-mies. Pitää lueskella vielä noita ohjeita ja sitten laittaa taktiikat matseihin.

Joo ihan mielenkiintoinen peli kun ei tarvitse tunteja roikkua päivässä tuolla. Käy kerran kaksi päivässä katsomassa mikä meininki ja vastaa posteihin. Menee korkeintaan 15-30 min päivässä niin sen vielä jaksaa pelata,kun ulkonakin on nätti keli ja treenata pitäis itsekkin.
Laitoin ukoille treeni ohjelman uusiksi salin vaihdon jälkeen ja homma toimii paremmin. Nyt kuntoa ylös ja sitten myöhemmin se kestää kovaa treenaamisen.

Mulla lähti toi jäätävän hyvin käyntiin. Mun ottelijoiden recordi on 7-1 ja oon jo melkeen sadan parhaan managerin kahinoissa. Hieno peli!! Nyt on sitte puol joukkuetta loukkaantuneena, mutta ei tossa kauaa ota ku jätkät on taas kehässä nujuamassa.

Mulla lähti toi jäätävän hyvin käyntiin. Mun ottelijoiden recordi on 7-1 ja oon jo melkeen sadan parhaan managerin kahinoissa. Hieno peli!! Nyt on sitte puol joukkuetta loukkaantuneena, mutta ei tossa kauaa ota ku jätkät on taas kehässä nujuamassa.

Missäs kylässä nujuat ja missä organisaatiossa äijät on?? Vao vedätkö vielä QFC:ssä??

Mulla taitaa olla ottelija joka kaupungissa. Tää rekordi on otettu QFC otteluista, mutta voittojen jälkeen on tullu kontrahteja eri organisaatioihin. Saas nähä miten äijän käy jatkossa.

@ MMATycoon

Perustin tokion alueelle salin "Tokyo Shooto". Kaikki jotka tota vääntää ja joilla on ottelijoita tokion alueella on enemmän kun tervetulleita treenaa mun uudelle hienolle salille. ;D

Back
Ylös Bottom