Hyviä nettisivuja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja remain
  • Aloitettu Aloitettu
Hmm meikä taitaa tehä seuraavan ukon lontooseen niin osuis noi treenit ja muut ees vähä samoihi aikoihi ku oikeeki elämä :D Joo tosiaan lähti mullaki iha hyvin käyntii toi... Tein tosin vaan kaks ukkoa, toine boxaaja ja toine bjj/painiäijä.. recordi 2-0 :)

Hmm meikä taitaa tehä seuraavan ukon lontooseen niin osuis noi treenit ja muut ees vähä samoihi aikoihi ku oikeeki elämä :D Joo tosiaan lähti mullaki iha hyvin käyntii toi... Tein tosin vaan kaks ukkoa, toine boxaaja ja toine bjj/painiäijä.. recordi 2-0 :)
Sähä voit tehä niitä viel pari lisää (tokioon). ;D Ei noilla ajoilla mun mielestä ole niin väliä ku treenit voi suunnitella viikon eteenpäin ja muutella niin paljon ku pää kestää.

Mun tapporecordi jatkuu nyt 10-1 (10 ottelijaa). Manager Rank: 66 of 2569!! :dance:

siis hä, tein ite yhen äijän lontoossa asustelen niin nyt sil on ollu 2 matsia ja molemmat voittanu ja sit tuli sopimus, mitäs nyt? ja miten noita treenejä voi suunnitella hä tä tä?

siis hä, tein ite yhen äijän lontoossa asustelen niin nyt sil on ollu 2 matsia ja molemmat voittanu ja sit tuli sopimus, mitäs nyt? ja miten noita treenejä voi suunnitella hä tä tä?
No sopimuksen kun oot saanut ni jäät odottelemaan vastusta, joka sulle tarjotaan jossain vaiheessa. Sillä aikaa voit treenata ottelijaa. Valitse sille eka sopiva sali ja sen jälkeen pystyt päiväkohtaisesti määrittämään mitä treenaat. Pystyt myös ostamaan paitoja ja treenishortseja jotka nostavat ottelijan mieltä ja palautusjuomia ymsyms...

just etin tässä mistä sitä salia saa vaihettua? ja mistä voi ostaa kaikkee krääsää? (paitoja ja shortseja)

Ota etusivulta highstreet, valitse oikea kaupunki ja sieltä sitten paras sali. Kun painat salin tiedot auki ni näät sieltä gym ID:n salin nimen vierestä (numerot). Sen jälkeen vaan ottelijan tietoihin ja training kohdasta move gym laatikkoon laitat sen ID:n ja painat "Join gym". ;D

Sitte ottelijan sivulta painat training kohdasta sitä gymin nimeä ja saat salin sivun auki. Alhaalta voi valita mitä haluat treenata. Itse lopetan treenit (riippuen ottelijan energiatasosta) n. kolme päivää ennen matsia. Jos muutat "training intensity" kohdasta full time/part time/no training niin se menee sitte sillä seuraavaan sunnuntaihin asti. Noilla siis voi kerätä energiaa takas ja kun et treenaa ni saat myös rahaa (duuneista). Tosin sillon se intensity pitää olla part time tai no training tietenkin.

Saleilla on yleensä sparrausaikataulut jos haluaa sellasta tehdä. Sitten on trainerit ja yksinki voi cardioo/punttia yms treenailla.

Toivottavasti auttoi. ;D

Joo, itekki tein 4 ukkoo ja kaikil matsi tulossa eikä mitää hajuu noist taktiikoist ja mitä pitää tehä :D vissii lopettaa nyt treenit ainekii ku kaikil matsi 26 tai 27 päivä.

No saa nähä mitä tapahtuu

Meikäläinen väsäs pystyyn Top MMA Nutritionin eli roheiinit saa ostaa sieltä. Laitan aika paljon rahaa kiinni noiden mömmöjen laatuun. Ekat pillerit ja ampullit saapuu perjantaina ;)

Nonii mä haen palkkarit ja vitamiinit sitte Top MMA nutritionilta tästä lähtien. Laitan tonne salille vielä vähän mainosta että muutkin herää. :D

Nonii mä haen palkkarit ja vitamiinit sitte Top MMA nutritionilta tästä lähtien. Laitan tonne salille vielä vähän mainosta että muutkin herää. :D

Kiitos kiitos. Mä laitan mun tokio jannut sun salille vääntämään.

Extreme Quality Nutritions löytyypi myös Tokiosta. Tuotteena quality value 100 ja 150-tuotteita , keskityn muscle massiin niin saapi Top MMA Nutrition touhuta muiden parissa rauhassa!

Energy ja stamina tulee olemaan tän puljun tuotteiden kehityskohde. Siihen rahaa kiinni kunnolla.....hakekaa muscle massit rautakarhulta ja multa sitten noi energia ja stamina mömmöt. Tulevaisuudessa kaikki tulee olemaan 150-tuotteita ja kun ei ole enää velkaa niin halvalla saatte kunhan laitatte viestiä ensin niin sovitaan hinta sopivaksi.

Loistavaa, Pakkotoisto-Team alkaa muodostua :). Joko perustetaan Alliance?

Pitääkin pistää parille ottelijalle tilaukseen staminamömmöjä TOP MMA Nutritionilta ennen seuraavaa matsia!

Itsellä kans sama ajatus että kunhan saan homman käyntiin niin pusken vaan 100 ja 150 tuotetta ulos (Muscle Mass). Toki sopivilla hinnoilla pakkismembereille :).

Mukana ollaan tuos MMAtycoonissa, treenit vedetään tuolla Tokion Shootossa =)

Joku varmaan näppäränä pistää oman aiheen tälle pelille, ettei mene ihan offtopicis tää.
piis

Perustin alliancen ja sinne voi liittyä kaikki kellä vipit. Eli spartan fight team on nimi ja kaikki pakkislaiset on tervetulleita.
ps. Kannattaa odottaa uutta energy maxia joka tulee muutaman päivän päästä ulos top mma nutritionilta....laadultaan parempaa ja hintakaan ei ola paljon korkeampi mitä huomenna ilmestyvässä.

Back
Ylös Bottom