Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sähä voit tehä niitä viel pari lisää (tokioon). ;D Ei noilla ajoilla mun mielestä ole niin väliä ku treenit voi suunnitella viikon eteenpäin ja muutella niin paljon ku pää kestää.Hmm meikä taitaa tehä seuraavan ukon lontooseen niin osuis noi treenit ja muut ees vähä samoihi aikoihi ku oikeeki elämä :D Joo tosiaan lähti mullaki iha hyvin käyntii toi... Tein tosin vaan kaks ukkoa, toine boxaaja ja toine bjj/painiäijä.. recordi 2-0![]()
No sopimuksen kun oot saanut ni jäät odottelemaan vastusta, joka sulle tarjotaan jossain vaiheessa. Sillä aikaa voit treenata ottelijaa. Valitse sille eka sopiva sali ja sen jälkeen pystyt päiväkohtaisesti määrittämään mitä treenaat. Pystyt myös ostamaan paitoja ja treenishortseja jotka nostavat ottelijan mieltä ja palautusjuomia ymsyms...siis hä, tein ite yhen äijän lontoossa asustelen niin nyt sil on ollu 2 matsia ja molemmat voittanu ja sit tuli sopimus, mitäs nyt? ja miten noita treenejä voi suunnitella hä tä tä?
@ MMATycoon
Perustin tokion alueelle salin "Tokyo Shooto". Kaikki jotka tota vääntää ja joilla on ottelijoita tokion alueella on enemmän kun tervetulleita treenaa mun uudelle hienolle salille. ;D

Nonii mä haen palkkarit ja vitamiinit sitte Top MMA nutritionilta tästä lähtien. Laitan tonne salille vielä vähän mainosta että muutkin herää. :D
. Joko perustetaan Alliance?
.