Maailman nopein kansa -peli

1.14.92 noilla easy-drive säädöillä. Nyt olisi tavoitteena päästä bahrainin gp:ssä alkueristä jatkoon

Nyt olisi tavoitteena päästä bahrainin gp:ssä alkueristä jatkoon

Vituiksihan tuo meni. Taas vaihteeksi kolarointia ensimmäisellä kierroksella. Vaihteeksi olin syytön osapuoli :D. Ei muutenkaan ollut vauhti kohdillaan.

Edit: Alkaa muuten menemään minun yksinpuheluksi :D

Eipä täälläkään vahvasti mennyt, 1/4 finaaleihin, itse ryssin aika-ajot kisassa kolmannelta sijalta kone sanoo jälleen tilt, eikä auttanut kuin ajaa sivuun.
Nyt on tallipäällikkö hyvin hyvin vihainen :D.

Pistää vituttamaan tuo maikkarin toiminta. Ensimmäistä kertaa pääsin semifinaaleihin, jolloin maikkari päättää julkistaa seuraavat 8 klubikisaa kerralla. Nyt ei sitten listassa näy muita kuin harjoittelu, torstain avoin 2:n ja 8 klubikisaa. Jäi sitten tuo torstain avoin 1:n ajamatta. Vituttaa

Miten minä saisin aikoja pienemmiksi?
Parhaimmillaan on menny jotain 1:19.100 mutta yleensä menee jotain 1:20-1:22 välillä.
Mitkä säädöt ois hyvät? Vai tarviiko niitä vielä?
Ratilla ajan. Kannattaako käyttää manuaalivaihteita vai automaattia?
Enkä kyllä vielä oikein osaa hyviä ajolinjojakaan, miten oppisin ne?

Miten minä saisin aikoja pienemmiksi?
Parhaimmillaan on menny jotain 1:19.100 mutta yleensä menee jotain 1:20-1:22 välillä.
Mitkä säädöt ois hyvät? Vai tarviiko niitä vielä?
Ratilla ajan. Kannattaako käyttää manuaalivaihteita vai automaattia?
Enkä kyllä vielä oikein osaa hyviä ajolinjojakaan, miten oppisin ne?

Aja vaan niillä race blackwood -säädöillä. Pysyy paremmin hanskassa mutkissa. Noilla pitäisi päästä tuonne 1.14-1.15 hujakoille ennen kuin kannattaa säätöjä rukata.

Viestissä #74 on ihan hyvät ajo-ohjeet. Pääsääntönä vain että rohkeasti kanttareiden ylitys, ja keskity ulostuloon. Mieluummin hitaammin mutkaan ja kaasu aiemmin pohjaan kuin että tajutonta kyytiä mutkaan ja sitten kaasua säästellen seuraavalle suoralle.

Täältä löytyy valmiita säätöjä. Kannattaa jättää nuo nopeimmat väliin ja keskittyä noihin jossa lukee Easy Drive. Esimerkiksi tuo vincperin 1.12.990 säädöt ovat ihan hyvät.

Edit: eilen parani kierrosaika 1.14.57

Nostetaanpas tämäkin. Kai tätä vielä muutkin pelailee.

Oma ennätys hilattu 1.14.41:een. Vauhtia olisi enemmänkin, mutta en ole saanut vielä kokonaista kierrosta onnistumaan. Veikkaisin että kierroksen onnistuessa mennään alle 1.14.

Onko muita osallistumassa huomiseen Espanjan GP:hen. Huono homma että ovat tuplanneet osallistujamäärän. Nyt sinne pääsee suunnilleen kaikki halukkaat.

Joo, täältäkin tullaan Espanjan GP:hen.

Ennätys nyt jo 1:15.690, jos saan koko kierroksen onnistumaan niin menee siihen 1:14.500 paikkeille.

Kun katsoin noiden 1:14 miehien ajotyyliä, niin he käänsivät melko myöhään sisään...

Kun katsoin noiden 1:14 miehien ajotyyliä, niin he käänsivät melko myöhään sisään...

Minä ajan täsmälleen päinvastoin. Eli aikainen jarrutus, mutkaan aikaisin sisään ja aikaisin kaasu auki. Jos kääntää myöhään sisään, niin ulosmenonopeus on hieman huonompi.

Sektoriaikoja mihin oon pystyny:
1. sektori 24.0
2. sektori 29.6
3. sektori 20.3

Pari kymmenystä pitäisi nipistää ensimmäiseltä ja toiselta sektorilta. Kolmas on jo ihan hyvin hallussa.

Minä ajan täsmälleen päinvastoin. Eli aikainen jarrutus, mutkaan aikaisin sisään ja aikaisin kaasu auki. Jos kääntää myöhään sisään, niin ulosmenonopeus on hieman huonompi.

Sektoriaikoja mihin oon pystyny:
1. sektori 24.0
2. sektori 29.6
3. sektori 20.3

Pari kymmenystä pitäisi nipistää ensimmäiseltä ja toiselta sektorilta. Kolmas on jo ihan hyvin hallussa.

Itse ajan myös näin Ennätys 1.14.70.

Parhaat sektorit
1.Sektori=24.13 ei oo koskaan menny alle 24,
2.Sektori=54.18

En tajua miten edes pystyy jarruttamaan Von Sakun ohjeitten mukaan esim eka mutkassa myöhään eli 50 lätkän kohalla oon koittanu monta kertaa ja aina on menny pitkäksi. Jarrutan aina vähän ennen kanttaria ja kiihytän sitten mutkaan nopeus n 85-95.. Sama pitkän suoran lopussa vähän ennen kanttaria kiihyttäen mutkaan nopeus 135-140...

Kohta alkaisi Espanjan MNK. Kävin äsken vetämässä karsintarajat. 1.14.12 tuli, kaipa pitää olla tyytyväinen. Oma PB 1.13.75. Kyllä meinaa tosiaan itku päästä, kun miettii, mitä pitäisikään tehdä että voisi päästä alle 1.13 saati sitten lähelle 1.12.

No huvin vuoksihan tätä ajetaan.

Ei se 12 tuntuis tulevan itelläkään, viimeinen väliaika jo viittas siihen mutta puskaan meni. Vähän kohmeinen olo kun ei ole pariin viikkoon pelannut.
Voi sen jarrun ensimmäiseen kurviin tehä aiemminkin, aika siitä ei tosin tykkää, semmonen 23.8 tulee parhaimmillaan jos jarruttelee kanttarin alussa ja loppu osa menee nappiin.

Miten helvetissä te saatte sen auton edes hidastumaan ajoissa jos jarruttaa vasta 50 metrin kohdalla? Ei ainakaan itellä onnistu.

Huono homma ettei voi ohjata ja jarruttaa samaan aikaan.

Edit: ennätys nyt 1.14.20. Alle 1.14 aikaa olin ajamassa, mutta viimeiseen mutkaan käännyttäessä lipsahti rengas nurmelle.

Jarrut pohjaan 50 merkillä, sitten sen verran nostaa poljinta että auto kääntyy sisäkurviin silti painaen jarrua, sen jälkeen sitten kaasua niin ettei sladitella mutta kiihdytään maksimit. Mulla ei toi eka osuus ole kovin vahva muutenkaan, aika olisi 12.8 jos saisi sen onnistumaan niin kuin nopeimmilla.

Ei tullut Espanjan GP:stä mun osalta mitään, ajoin joitan kämäsiä 1:17+ aikoja. Oli jäänyt väärät säädöt, näiden huippunopeus oli todella alhainen.

Ei tuu onnistumaan näppäimistöllä.. Minkänimisillä säädöillä juho998 ajeloo??

Käytössä hieman muokattuna tuo vincperin easy to drive. Lähinnä vain jarruja muokannut itselle sopivaksi.

Kisa jatkuu. Tähän mennessä voittanut kaikki erät.

Pöh. Olisin päässyt finaaliin jos en olisi joutunut blokatuksi toisessa mutkassa. Nyt jäin semifinaalin kolmanneksi. Mielenkiintoinen semifinaali kerta ylivoimaisella ykkösellä loppuu puolikierrosta ennen maalia bensa ja sen hetken kakkonen pyörähtää viimeisen kierroksen toisella sektorilla.

Back
Ylös Bottom