Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikös se sinne kellariin vienyt sen;)Mitenkäs helvetissä Sampo-Setä oli muuten saanu sen Miron mopon sinne oven eteen?
Sampsan on täytyny purkaa pyörä osiin, viedä hissillä ylös ja kasata sitten uudestaan. Vai ajoko se kentien Peppi kyydissä traijalia portaat ylös?
Paula ainakin lähti alas ja rytinäl :DEikös se sinne kellariin vienyt sen;)
mutta mä olen sitä mieltä että Jennin olisi jo aika lähteä sarjasta. Jotenkin täysin turha hahmo, eikä sitä enää jaksa katella. Vois vaikka mennä sen lääkärin kanssa yhteen ja muutaa Turkuun, niin päästäis siitä vihdoinkin eroon. Jatkakaa.Mistä sä tiedät, että Paula saa keskenmenon? Mun mielestä tossa ei ainakaan vielä mitään keskenmenoa näytetty vai roiskahtiko se sikiö sieltä pitkin rappukäytävää?Eero kävi sit ihan kunnolla kiinni. :D Ylläri et taas tuli keskenmeno. Miks se pentu ei vaan vois ees joskus syntyy eikä tarviis aina tulla jotain keskenmenoo. Harmi kun tuo kesätauko taas häämöttää aika lähellä, just kun alkaa tulee hyvii jaksoja ja tapahtuukin jotain.
Jos raskaana oleva nainen kaatuu portaissa, niin siitä väistämättä ja täysin sataprosenttisella varmuudella seuraa keskenmeno. Luulis nyt tämmöset perusasiat olevan sullakin hei hallussa.Mistä sä tiedät, että Paula saa keskenmenon? Mun mielestä tossa ei ainakaan vielä mitään keskenmenoa näytetty vai roiskahtiko se sikiö sieltä pitkin rappukäytävää?
Sahaaja 4.12.2008 sanoi:Kyllä se raskaus vielä kesken menee.
Oli sillä se myös siellä rappukäytävässä niiden oven edessä, ja sieltä se roudas se kellariin.Eikös se sinne kellariin vienyt sen;)
Mitä mä sanoin! Ei näistä Salkkariraskauksista ikinä tule lasta eikä paskaa.
Jos raskaana oleva nainen kaatuu portaissa, niin siitä väistämättä ja täysin sataprosenttisella varmuudella seuraa keskenmeno. Luulis nyt tämmöset perusasiat olevan sullakin hei hallussa.
okei, tiesittekö että missäään salkkareitten asunnoissa ei ole kattoa? eräs kaveri on käynyt salkkareitten studiossaOli sillä se myös siellä rappukäytävässä niiden oven edessä, ja sieltä se roudas se kellariin.

Pyh. Niissä on vaan tavallista korkeempi huonekorkeus.okei, tiesittekö että missäään salkkareitten asunnoissa ei ole kattoa? eräs kaveri on käynyt salkkareitten studiossa![]()
Oli sillä se myös siellä rappukäytävässä niiden oven edessä, ja sieltä se roudas se kellariin.
Ei Salkkarit kuitenkaan mikään järjettömän realistinen sarja ole hei ;)

Vai olisikohan tässä se mahis, että Paula ja vauva joutuvat sairaalaan, missä sitten todetaankin että lapsi on Lassen. Sitten Eero saa raivokohtauksen ja muuttuu aaroksi ja kylvää kauhua ympärilleen![]()