Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Saatana sönkkö pisti ranttaliksi oikein kunnolla! Kyllähän mä uskon että Paulan kaatuminen ei hetkauta ollenkaa vaan sönkkö jatkaa ja pistelee turpiin Lassea oikein huolella!

Mitenkäs helvetissä Sampo-Setä oli muuten saanu sen Miron mopon sinne oven eteen?

Sampsan on täytyny purkaa pyörä osiin, viedä hissillä ylös ja kasata sitten uudestaan. Vai ajoko se kentien Peppi kyydissä traijalia portaat ylös?
Eikös se sinne kellariin vienyt sen;)

Vähän :offtopic: mutta mä olen sitä mieltä että Jennin olisi jo aika lähteä sarjasta. Jotenkin täysin turha hahmo, eikä sitä enää jaksa katella. Vois vaikka mennä sen lääkärin kanssa yhteen ja muutaa Turkuun, niin päästäis siitä vihdoinkin eroon. Jatkakaa.

Eero kävi sit ihan kunnolla kiinni. :D Ylläri et taas tuli keskenmeno. Miks se pentu ei vaan vois ees joskus syntyy eikä tarviis aina tulla jotain keskenmenoo. Harmi kun tuo kesätauko taas häämöttää aika lähellä, just kun alkaa tulee hyvii jaksoja ja tapahtuukin jotain.
Mistä sä tiedät, että Paula saa keskenmenon? Mun mielestä tossa ei ainakaan vielä mitään keskenmenoa näytetty vai roiskahtiko se sikiö sieltä pitkin rappukäytävää?

Mistä sä tiedät, että Paula saa keskenmenon? Mun mielestä tossa ei ainakaan vielä mitään keskenmenoa näytetty vai roiskahtiko se sikiö sieltä pitkin rappukäytävää?
Jos raskaana oleva nainen kaatuu portaissa, niin siitä väistämättä ja täysin sataprosenttisella varmuudella seuraa keskenmeno. Luulis nyt tämmöset perusasiat olevan sullakin hei hallussa.

Mitä mä sanoin! Ei näistä Salkkariraskauksista ikinä tule lasta eikä paskaa.

Ei vittu että repesin:lol2::lol2::lol2:

Jos raskaana oleva nainen kaatuu portaissa, niin siitä väistämättä ja täysin sataprosenttisella varmuudella seuraa keskenmeno. Luulis nyt tämmöset perusasiat olevan sullakin hei hallussa.

Ei Salkkarit kuitenkaan mikään järjettömän realistinen sarja ole hei ;)

Huomaa muuten selkeästi näistä jaksoista kuinka maikkari meni sotkemaan sen esitysjärjestyksen jättämällä yhden perjantain jakson väliin. Nyt kaikista jännimpään kohtaan jää maanantain jaksot jotka on tarkoitettu perjantain jaksoiksi ja sitten taas perjantaina yleensä jäädään ihan merkityksettömään kohtaan. Sinänsä hieman vituttaa, mutta periaatteessa parempi kun ei tarvitse koko viikonlopun yli odotella jännimpien kohtausten selviämistä.

Mitä sä Zorro oikein selität?!

Kyllähän se katto on viimeistään siinä kohassa, missä ylemmän kämpän lattia.:jahas:

Just hyvä että on menny esitysajankohdat sekaisin, en ois millään malttanut oottaa viikonlopun yli nähdäkseni tän päivän jakson.
Ihan oikein Paulalle kun meni sekaantumaan Lassen ja Eeron myllyyn. Ihmetyttää että miten se pääs tipahtamaan rappusista, kun onhan hissiltä kuiteskin jonkun verran matkaa niille rappusille? Voiko tässä olla nyt niin, että Eero on muuttumassa Aaroksi, ja viskasi Paulan tahallaan menemään ja nyt yrittää kääntää syytä Lassen niskoille? Oli miten oli, tässä ei ole kun yksi voittaja, ja se on Lasse!

Oli sillä se myös siellä rappukäytävässä niiden oven edessä, ja sieltä se roudas se kellariin.

Siinä ovessa luki SAUNA ja jotain muutakin tekstiä tais olla ;)

Vai olisikohan tässä se mahis, että Paula ja vauva joutuvat sairaalaan, missä sitten todetaankin että lapsi on Lassen. Sitten Eero saa raivokohtauksen ja muuttuu aaroksi ja kylvää kauhua ympärilleen :)

Vai olisikohan tässä se mahis, että Paula ja vauva joutuvat sairaalaan, missä sitten todetaankin että lapsi on Lassen. Sitten Eero saa raivokohtauksen ja muuttuu aaroksi ja kylvää kauhua ympärilleen :)

Kyllä tässä vaiheessa tulisi Iiro kehiin, joka on siis kaikista katalin tästä veljeskatraasta :lol2:

Back
Ylös Bottom