Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Hantalla on patoutumia ja suomalaisen perinteen mukaan, kun joku asia "ketuttaa" paljon, sen olemusta lisätään voimasanoilla.. Ihan normaalia..:D

P.S. Aivan samaa mieltä Veerasta, Iiriksestä ja kaksosista.. Tukasta kiinni ja kauas..:curs:
:offtopic:!!!!!!!!!!!! En mä patoutumista tiiä, mä satun olee tällanen ikiteini, joka oppi just kiroilee. Isot pojat sano et kovat jätkät kiroilee ja sillee. Mähän olen sellanen hiirulainen joka ei normielämäs uskalla ees ääneen puhuu, mut nou hätä, läppäri auki ja anonyymina nettiin meuhkaamaan:puntti:

Kyl miro on kova paneen, veikkaisin. Se kukkakeppiys ja metrolook vaan hämää. Pojalla on takuulla kymmenen tuuman sausage jolla se rankasee.

Haha, ei helvetissä ole mirosta yhtään mihinkään ja sen pikkuliero on ihan maukka perusjätkän mitoissa.

Talonmies_Ismo.gif

"Joo nää talkkarihommat vastaa joskus punttisalitreeniä."

Aika hienoa kun joku jakso loppuu mielenkiintoisesti Karin osalta sit seuraavassa jaksossa jatkuu samasta kohtaa, Kari vaan maagisesti muuttuu erinäköiseks :D

Voi oikeelta Karilta mennä sukset ristiin tuotannon kanssa jos tää sijainen saa Isabellalta, en tosin usko muutakuin että Isabella saattaa jopa jättää ton feikki-Karin niin sit menee taas sukset ristiin..

Eiköhän siihen joku hyvä tekosyy keksitä. "Kari oot ollu bulkilla, paljonko kreaa vedit?"-Stubastian... ei hyvä luoja mitä paskaa. :D Oisivat olleet näyttämättä sit sen kohtauksen tai sit keksineet jonkun "Kari ei vastaa puhelimeen" jutun...

Back
Ylös Bottom