Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
On veeralla otsaa...syyttää iiristä siitä että lähtee ilmoittamatta kenellekkään mitään ja nyt tekee itse samanlaisen katoamistempun :D noh en mä tällä yritä mitenkään Iiristä puolustella..kuten edellä sanottiinkin niin myös Iiris ja kaksoset painukoon vittuun sarjasta.

On veeralla otsaa...syyttää iiristä siitä että lähtee ilmoittamatta kenellekkään mitään ja nyt tekee itse samanlaisen katoamistempun :D noh en mä tällä yritä mitenkään Iiristä puolustella..kuten edellä sanottiinkin niin myös Iiris ja kaksoset painukoon vittuun sarjasta.

nusnus kerto se pepille ;)

nusnus kerto se pepille ;)

Joo, eikä se nyt varmaa mihinkää helvetin pariisiin katoa. Ei se Peppiä hylkää.

Tänää ois ollu tavallist korkeemmat fiilikset tsiigailla salkkarit, treenaamastaki kerkes just ajoissa sohvalle, mut ei.. telkka auki ja: JUMAALAUTA!

Ilmankos salilla oli porukkaa seitsemän aikaan kun salkkareita ei tullukkaa:D yleensä siellä on hiljasta tohon aikaan kun kaikki menee sinne 4-5 aikaan.

Voi jumalauta! Ei niinku riitä se, että lätkänpelaajat vie salilla tilaa pyllistyskyykyillä ja runkkupenkeillä, vaan pitää vielä näyttää salkkareitten tilalla niitä homoja tositoimissa.

Helmi! Vielä kun saataisiin Iiris ja ne kaksoset pois, kaikki olis hyvin.

Lasse hiukan myöhästy sen Hummerin kanssa.. harmi.
Vitut se mitää myöhästyny. Tai ehkä Veeran osalta joo, mut mulla on jo kauan ollu main targettina just toi Iiris. One down, nyt Lasse ajelulle ja ajele se vitun harakka kylmäks:evil:

Miksi sä kiroilet Hantta aina noin paljon? :(

Hantalla on patoutumia ja suomalaisen perinteen mukaan, kun joku asia "ketuttaa" paljon, sen olemusta lisätään voimasanoilla.. Ihan normaalia..:D

P.S. Aivan samaa mieltä Veerasta, Iiriksestä ja kaksosista.. Tukasta kiinni ja kauas..:curs:

Katselin tänään Metsoloita.
Siellä oli Aaro vuonna 1991 tekemässä ilkeyksiä, viemässä toisen miehen naista. Oletan siis että oli Aaro eikä Eero, koska oli salanimellä, mukamas Turo niminen kaveri. Korvakoru korvassa ja huivi päässä, soitteli bändissä ja oli "paha poika", hässi toisen muijaa ym. Koitti vielä manipuloida sen tytön miestään vastaan...
Helena oli näemmä tuohon aikaan Kainuussa pankinjohtajana. Ei ole muuttunut sitten tippaa niistä päivistä, harvoin näkee naisen säilyneen samanlaisena melkeen 20 vuoden jälkeen.

Kyl miro on kova paneen, veikkaisin. Se kukkakeppiys ja metrolook vaan hämää. Pojalla on takuulla kymmenen tuuman sausage jolla se rankasee.

Back
Ylös Bottom