Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Heh, kertoo jotain harrastuksistani, kun ensimmäisiä viestejä tänne rustaan (tämä kun sattui minulle)...

Toivottavasti ei mene OT:ksi, mutta oli tänne muutamat muutkin noita uimahallikokemuksiaan näköjään jakaneet.

Eli olin uimahallilla uimassa. Uiskentelin ihan omissa maailmoissani kroolia ja koska en mikään oikea uimari ole, niin käännyn altaan päässä vain potkaisemalla vauhtia altaan seinästä. No, siinä sitten päätin ottaa oikein kovan 100 metrin vedon kroolia ja lähdin kauhomaan. 50 metrin altaan päätyseinä häämötti ja päätin koittaa ihan ihkaoikeaa kuperkeikkakäännöstä, josta sitten pyyhältää loput 50 metriä. Katseeni pysyi tiukasti altaan pohjassa ja aloin suorittamaan kuperkeikkaa, kun havaitsin altaan pohjamerkistä seinän lähestyvän. Kuperkeikka, luja ponnistus - jalkapohjien alla tuntuikin jotain pehmeän muhkuraista ja tunsin jonkun käsien huitovan jalkapohjieni ympärillä. Nostin pään pintaan ja katsoin, kun muuan mies katsoi erittäin vihaisena minua ja tokaisi, ettei sitä sentään tarvitse munille potkia. Olin niin nolona, että hyvä, kun sain anteeksipyyntöä soperrettua. Oli kyllä pakko lähteä altaasta ja äkkiä!

Voi vittu :lol2:

Sain tietää että akka pettäny minuu ainaki kolmen eri tyypin kans n. 1,5v aikana. Voi jumalauta, ei voi muuta sanoa, meikä elelly epätietoseen mistää.

Takas ei tarvi tulla ja anteeks on turha pyyellä.
Vituttaa jo pelkästään lukea tuollaista, miten niin voi moni olla noin kaksnaamanen että nussii muita selän takana ja sitte ollaan taas niin kuin ei mitään :curs:

Lisätään omaakin vitusta:
Pitäs puskea noin kuukauteen pihalle lopputyö, labraselostuksia ja pari kolme koetta. Ei kiinnosta paskaakaan tehdä, kun käteen jää huonot inssin paperit, joilla ei näinä aikoina ole edes vessapaperin arvoa. On oikeastaan koko ajan olo, että ei kiinnosta yhtään mikään saatanan pakkosuorittaminen. Tarpeeksi oli suorittamista järjestää äkkiä kuolleen isän hautajaiset veljen ja äidin kans vajaa ½ vuotta sitten, sekä edelleen hoitaa asiaan liittyviä käytännön juttuja. Pakko olisi silti suorittaa että pääsisi edes kortistoon, opintotuenkin viimeinen erä on sopivasti jo tullut. Sairaslomankaan hakeminen ei kiinnosta, roikkuisin silloin vain edelleen samassa paskakoulussa. Keskenkään ei viitsis enää jättää, kait 15k€ opintolainoille pitäis jonkinlainen vastine saada. Vituttaa tämä pakko sitä, pakko tätä, jos pääsis edes vuoden taaksepäin, niin monta asiaa muuttaisin :curs:

Aika sosiopaatti touhua, kun ensin nussii vieraan kanssa ja sitten tulee kotiin silmät kirkkaina: "Moi kulta, töissä meni vähän pidempään".

Jääkaappi pikkuhiljaa sanonut itseään irti tässä tän viikon aikana, hurissu ja haissu kummalta (ilmeisesti palanut rauta). Kun sitten perjantaina soitettiin huoltoyhtiöön ilmoittavat he että vasta maanantaina saadaan joku katsomaan sitä jääkaappia. Jo tässä vaiheessa vitutti hieman, mutta koska jääkaappi edelleen toimi, en osannut olla kamalan vittuuntunut.

No lauantaina sitten minä huomasin että juomani eivät ole lämmenneet kovinkaan nopeasti, hmm? Illalla tiedossa illanistujaiset meillä, joten olisi kiva jos jääkaappi toimisi. No sitten huomaan että pakkanen on sulanut. HHhahahah, ihana yllätys oli. Varsinkin kun siellä oli ruokaa illanistujaisia varten. Lauantailoppuillasta oli niin lämmin jääkaappi että laitoin pois päältä sen kuluttamasta sähköä (tähän mennessä olin siirtänyt tärkeimmät tavarat parvekkeelle kylmään).

Tänään aamulla herään ja alkaessani syömään aamupalaa huomaan että kappas, juustot leikkeleet voit ja KAIKKI avatut tuotteet maistuvat nyt siltä hurmaavalta löyhkältä :haart: Ruokaa menee nyt siis roskiin about satasen edestä.

Kysymys kuuluukin että KAI meille korvataan nämä? Joko huoltoyhtiö tai kotivakuutus? On vitutuksen aste nyt kyllä kohtuukorkea. PRKL.

Nyt ketuttaa vähän, akillesjänne taisi revetä irti lihaksesta tai siten lihas repesi matkalta. Jänne taitaa olla onneksi ehjä. Komee ääni siitä tuli.

Naiset...ota nyt selvää sitten?
Kuin minun suustani. Aivan käsittämätöntä toimintaa erään naisihmisen suunnalta täälläpäin. :curs:

\usepackage[ansinew]{inputenc}
\usepackage[finnish]{babel}

Oletko kokeillut noilla?

Kokeilin juu mutta ei oikee toiminu. Lopulta luovuin ajatuksesta että saisin sen toimimaan jollain pienemmällä paketilla ja latasin koko mactex liven koneelle. Nyt toimii ainakin texshop mutta texmakeriä en saanu toimimaan. Ehkei sillä niin merkitystä, ois vaan toi texmaker ollu sama millä ollaan yliopistolla opeteltu ni ois voinu mennä käyttö selkeemmin..

lumbago sanoi:
Sain tietää että akka pettäny minuu ainaki kolmen eri tyypin kans n. 1,5v aikana. Voi jumalauta, ei voi muuta sanoa, meikä elelly epätietoseen mistää.

Takas ei tarvi tulla ja anteeks on turha pyyellä.

Huora, toivottavasti joskus kolahtaa omaan nilkkaan ja lujaa tuollaiselle.... Tuo pettäminen on kyllä niin vitun raivostuttavaa.. ähh.. itsekkin tunnen henkilöitä jotka ovat pettäneet ja olen yrittänyt hiukan puhuakkin asiasta heille että mitä järkeä tuossa on ja että heittäisivät helvettiin tuollasen touhun.. Jos ollaan parisuhteessa, niin sitte ollaan siinä ja piste, eikä aleta värkkäämään tuollaista paskaa.. En arvosta tuollasta hommaa ollenkaan..

Vituttaa lumbagon ja kaikkien muidenkin pettämisen kohteeksi joutuneiden puolesta.. Piste nam :curs:

Kuin minun suustani. Aivan käsittämätöntä toimintaa erään naisihmisen suunnalta täälläpäin. :curs:

Näin juuri, 1 neito yrittänyt saada mun kiinnostusta heräämään jo muutaman viikon nyt sitten annoin itse ensimmäisen kinnostuksen merkin niin kyseinen neito vaan sano suht kylmästi että on muuttamassa 200km päähän :)

ei sinänsä edes harmita yhtään ihmetyttää vaan toi ajatusmailma mikä silläkin neidolla on..

Eilen joku ääliö tuli vittuilemaan mulle baarissa. Kavereiden kanssa yritettiin ehdottaa sille, että sen olisi ehkä parempi lähteä vaan kotiin kasvamaan aikuiseksi. Se ei oikein uskonut vaan jatkoi suunsa aukomista. Siinä vaiheessa mulla rupesi oikeasti menemään hermot ja käskin sen tulla vähän lähemmäs sanomaan sanottavansa. Mutta se ei perkele uskaltanut. Nousin sitten ylös ja lähdin laahustamaan sen luokse. Sitten se luikki karkuun. 10 minuuttia saatiin olla rauhassa, kunnes se taas luikahti jostain paikalle kahden poikaystävänsä kanssa. Nousin taas ylös ja menin juttelemaan sille, että sun on parasta häipyä heti ettei vaan käy huonosti. Sitten portsari tupsahti siihen jostain. Se ihan pokkana ohjas mut ulos sieltä ja jätti sen nulikan sinne sisälle.

Jos viellä joskus näen sen kaverin jossain, niin lupaan ja vannon, että tulen opettamaan sille kunnioitusta vanhempia ihmisiä kohtaan. Oikeasti mulle ei mitkään 20v nulikat auo päätään ilman seuraamuksia.

Ilmeisesti tää mun sukupolvi ei ole pitänyt kunnollista kuria lapsilleen, kun tuollaisia lapsia tapaa aina välillä. Kyllä on huonoon suuntaan menty. Oikein hävettää tuollaisten puolesta :jahas: .

Sitten pienempi vitutus polttava DVD asema sanoi sopimuksen irti. Ei enää suostu heräämään henkiin vaikka jänniteruuveista miten säätelisi.

Eilen joku ääliö tuli vittuilemaan mulle baarissa.
Onhan tuo perseestä, mutta ensimmäinen virhe sun osalta oli se, ettet itse mennyt välittömästi kutsumaan pokea paikalle. Ei noille kusipäille kannata ruveta itse mitään moraalisaarnaa pitää, koska mä olen huomannut monen monta kertaa, ettei edes vanhemman portsarin sana paina paskaakaan kloppien edessä. Mutta onpahan sitten järkkäreiden tiedossa nuo mulkut, jotta osaavat ehkä pitää silmällä niitä tai mahdollisten jatkokonfliktien sattuessa tietävät todennäköiset syylliset.

Ja ikävää, että itse lensit pihalle. Valitettavan usein käy näinkin.

Tuli sitten rekan pyörästä kivi volkkarin maskiin, ja perkeleenmoinen reikä, ja miehen mittaiset halkeamathan siihen tuli :@:@ noh, onneksi ei tullu tuulilasiin..

Tuli sitten rekan pyörästä kivi volkkarin maskiin, ja perkeleenmoinen reikä, ja miehen mittaiset halkeamathan siihen tuli :@:@ noh, onneksi ei tullu tuulilasiin..
Mä oon sentää ottannu mittaa rekan renkaalla ja ooppelilla...opeliksi kyl hävis ja puskuri paskaks.

täällä käy salilla yks semmonen treeni intoilija,joka varaa itselleen lähes jokaisen salin laitteen ja pomppii ympäri salia jonku sortin kuntopiiriä tekemässä.

no satuin olemaan salilla samaan aikaan tämän kyseisen henkilön kans ja oli penkkipäivä ohjelmassa,noh tämä kyseinen henkilö teki "kyykkyä" kovalla puhinalla ja itse menin penkille alottamaan lämmittelysarjaa puhinan joukosta kuuluu ääni "älä mene siihen penkkiin mulla on sarja kesken" minä tähän että selvä.noh "esko" tekee kyykyn jälkeen penkkisarjan ja siirtyy seuraavalle laitteelle,minä sillä välin menen takaisin penkille aloittamaan lämppärisarjaa,taas kuulu sama valitus.

menen istumaan ja odottamaan josko tämä kyseinen henkilö pian lopettaisi treeninsä no kyllä lopettikin,mutta välissä kysyi että mitäs se tuommonen treenaaminen on kun salille tullaan vaan istuskelemaan. sanoin sille että alan treenaamaan sitte ku saat ihtesi eestä,johon tämä "ei tuommosella voimalla tee yhtää mitää" en kyllä tajunnu oikeen tota jälkimmäistä mut iha sama.

Ennen kuin se lopetti treeninsä sanoi vielä ettei tuo penkki ole loppupeleissä ollenkaan tärkeä liike ja kehotti mulle etten tekis sitä ollenkaan vaan siirtyisin apuliikkeisiin.siihen minä että se on yksi kolmesta voimannosto liikkeestä.tämän jälkeen tyyppi ei sanonu enää mitää

Ei saa mistään töitä. Alkaa oikeasti ihmetyttämään. Hyvä CV ja hyvät hakemukset. Ei mitään. Ei edes ilmoiteta onko hakemus tullut perille tai mitä on päätetty. Pitää itse päätellä. Mietityttää, että kuka ne paikat oikeasti saa ja millaisilla papereilla? Tuntuu että ne jaetaan salaisesti kuitenkin joillekkin firman työntekijöiden muksuille, mutta pakko pistää julkiseen hakuun paikka silti.

Nyt jos haluaa päästä edes esim stockkalle myyjäksi, ei mitään mahdollisuuksia. Kaupat palkkaa säästömielessä tettiläisiä yms teinejä jotka ei tiedä mistään mitään, mutta ei tartte maksaa palkkaa. Tietysti jos olisin nainen, myyjäksi nyt pääsisi 95% varmuudella lähes mihin vain.

Toissa yönä tuli taas kurkku kipeäks. Jää taas tänki viikon treenailut heikommalla...

Back
Ylös Bottom