Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ihmisten epäkiitollisuus, turhan moni ihminen on sellainen että apu kyllä aina kelpaa, aivankuin olisin aina valmis auttamaan tai käyttämään aikaa heidän juttuihinsa. Näissä tapauksissa on myös tavallista että kun joskus kieltäydyt, niin sitä seuraavasta vastauksesta ja äänensävystä on aistittavissa marttyyriasenne ja pienoinen syyllistäminen. Nämä samat ihmiset eivät ikinä muista niitä lukemattomia kertoja kun olen uhrannut aikaani ja jopa järkkäillyt menojani heidän mieleisikseen, mutta jokainen kieltäytyminen vaikka mistä syystä muistetaan aina. Plus näiltä ihmisiltä ei saa omiin tarpeisiinsa apua ei niin kirveelläkään jos joskus sattuu pyytämään.

edit. tämä näkyy varsinkin nyt kun olen työtön, joka pirun juttuun pitäisi olla valmis "kun eihän sulla mitään esteitä ole", vitut sanon minä, nyt on mitta täys ja meikä keksii menoja vaikka ihan vaan vittuillakseni, ja toivon että joku alkaa avautumaan suoraan minulle niin pääsen kertomaan miten asiat oikein ovatkaan. Silloin kun olin töissä ja tein usein lauantaisinkin töitä niin usein kuuli että voihan ne ylityöt jättää väliin yms. jos teen ylitöitä, teen niitä syystä, enkä ala muuttamaan haaveitani jotta toisilla on helppoa apua tarjolla.

Tuli liitosta lappuja postissa. "Suomen porvarihallitus sitä" "Suomen porvarihallitus tätä". Mihin vitun vasemmistoliitto fan-clubiin mä olen liittynyt. Oikein korostetaan että oikeisto eli ns. porvarit on hallituksessa ja että kaikki on taas heidän syytään. Mua vittu ei kiinnosta toi vasemmisto propaganda. Takkaan menee laput.

Onneksi syksyllä kouluun, muuten vaihtaisin liittoa.

lidl.gif

Vittu, että vituttaa Lidli. En edes tiedä mistä aloittaisin koska vitutus alkaa jo niiden pihalta ja tarkemmin sanottuna parkkipaikoista. Saatana sentään, kuka vitun juutalainen nekin on suunnitellut, ihan perseestä.

Sitten, palauttappas sinne pulloja...aina on se toinen niistä kahdesta vitun koneesta rikki ja huutaa siinä kuolemaa, eikä henkilökuntaa näy eikä kuulu. No, siinähän odottelet sitten pullokassin kanssa kun joku spede palauttaa 369 kappaletta niitä vitun euron bissetölkkejään. Ok, tästä vielä juuri ja juuri selviää kun oikein sinnittelee.

Sitten kauppaan... Ensinnäkin sisällä vituttaa se, ettei hyllyissä - saati siinä koko layoutissa ylipäätään - ole pienintäkään järkeä. Kamat on missä sattuu ja ihan sekaisin ympäri puljua. Esimerkiksi kahvien seasta saattaa ihan hyvin löytää tennismailan hintaan €5,90.

Entäpä siellä asioivat ihmiset. Huoh, ne voisi oikeastaan jakaa kolmeen osaan: a) köyhät b) mamut c) ryssät. Eikä siinä mitään, tuon lisäksi vielä kassahenkilökunta on jotain avutonta vähemmistöä jotka eivät a) osaa suomea b) osaa käyttää niitä vehkeitään. Kassoista puheenollen; ne kassat vasta vituttaakin, eritoten ne liukuhihnat jotka ovat väärinpäin. Selvästikin paska ratkaisu, koska LIIDELISSÄ on AINA, POIKKEUKSETTA helvetin pitkät jonot. Lisää kassoista...miksi Lidlissä ylipäätään on kassoja keskimäärin 8 kappaletta, vaikka niistä on käytössä useimmiten max. 2?

Miksi sitten käyn ko. kaupassa kun niin paljon vituttaa? No vain yhdestä, maksimissaan kahdesta syystä: 1) haen vitamiinit sieltä 2) ostan joskus kokista. Tosin olen paristakin syystä ajatellut nyt luopua koko ajatuksesta. Miksi? No ensinnäkin siksi, että noiden vitamiinien hintaa tunnutaan hilattavan melkein viikko viikolta ylöspäin. Nyt ne maksavat jo €1,29/tuubi. Ei ole nimittäin kauaa aikaa kun ne maksoivat €0,99/tube. Näin ollen vitutuksen ja noiden hinnan vuoksi tuolla ei enää kannata kovin kauaa käydä itseään kiusaamassa, sillä kokista ja vitamiineja saa kyllä muualtakin.

Unohdin varmaan vitutuksessa jotain, mutta eiköhän tuossa ollut taas kerrakseen...

^^Lidlin kassojen liukuhihnat on kyllä jonkun amatöörin käsialaa selvästikin. Safkat jää siihen kassatädin syliin ja täytyy hirveellä kiireellä kasata ne siitä kasseihin ettei muut joudu viikkokausia odottelemaan siinä. Kaikissa muissa kaupoissa on onneks Suomessa sellanen jaettu liukuhihnahomma, johon menee kahden ostokset.

Vituttaa kun puraisin eilisaamuna unissani kieleen niin lujaa että se purukohta on vieläkin ihan turvonnut ja todella kipeä. Ei voi mitään kylmää syödä kun alkaa sellainen särky että oksat pois...

Että osaa vituttaa. Viime vuonna kuvitteli että olis nyt löytämässä täksi kesäksi jotain kesätöitä jossa olis voinu jatkaa sitten uraa, mutta kun ei. On hakenut moneen paikkaan mutta kun ei. Opiskelut yliopistossa rupee olemaan loppusuoral mutta mitään ei löydy. Motivaatio hukassa gradun tekoon ja rahat lopussa. Raha-asiat on valvottanut monta yötä kun tulevaisuuskin näyttää nyt niin mustalta. Mitä vittua mä teen jos en opiskelujen jälkeen löydä töitä? Opintolainaakin vähän on. Sitten vielä toitotetaan että pitäis opiskellä nopeasti, no niinhän mä olenkin tehnyt ja lopputulos on tää. Voi helvetti sentää olis pitänyt mennä amikseen niin olis jo viis vuotta työskennelly. Vituttaa ja masentaa enemmän kuin koskaan ennen. :(

Vittu ku kaikki kaatuu nykyään päälle kaikissa asioissa. Mun pitäis tehdä himassa sitä ja tätä ja jos mä en oo sitä tehnyt, niin hirvee mäkätys siitä sitten alkaa. Ei sillä, että olisin laiska jossain kotitöissä, mutta isäukko väittää antaneensa mulle sellasia hommia, joita se ei oo mulle ees oikeasti sanonut ja sit mäkättää siitä, että niitä ei oo tehty. Nytkin kun porukat osti uuden auton ja vanha on myynnissä lehdessä, niin viikonloppuna tulee kait joku sitä hakemaan ja piti laittaa se myyntikuntoon. Yhtenä päivänä pesin ja vahasin sen Autoglymin pun. + kulta ja siinä menikin koko päivä, kun kunnolla teki. Toisena päivänä vaihdoin renkaat ja pesin kaikki vitun 12 aluvannetta sen takia, että niitä ei oltu viittitty syksyllä pestä ja ne oli nyt vitunmoisessa soosissa ja siinä meni aikaa sit 17 ->21.30 eikä sen jälkeen enää tehnyt mieli oikein imuroida sitä koslaa keskellä yötä vaikka oma-alotteisesti ajattelin sen impparoida. Nyt sit isäukko piti kunnon porinan tossa ku auto olis pitänyt olla imuroituna ja puunattuna ostajaa varten, mutta vitullako sitä imuroit ku se on tallissa 10km päässä niin ei oo ihan nopee nakki se homma, koska omaa autoahan en vielä omista. Ei se paha rasti fillarilla oo sinne sotkee, mutta ei sitäkään joka päivä viittis tehdä. Töissäkin oon käynyt vielä kaiken lisäks, niin aika meinaa välillä olla hitusen kortilla. Huomenna onkin sit vissiin lähdettävä 8 aamulla sotkeen fillarilla imuroimaan sitä kotiloo ja peseen siitä ikkunat sisältä niin saa päivässä jotain aikaseks.

Kuulostaa varmaan 12-vuotiaan teinin jutuilta, mutta tällä hetkellä en taida itsekään olla ihan varma omasta henkisestä iästä. Alkais jo kohta se intti niin pääsis edes viikoiks pois täältä himasta. Intin jälkeen voi sentään muuttaa toiselle paikkakunnalle opiskeleen.

^^Lidlin kassojen liukuhihnat on kyllä jonkun amatöörin käsialaa selvästikin. Safkat jää siihen kassatädin syliin ja täytyy hirveellä kiireellä kasata ne siitä kasseihin ettei muut joudu viikkokausia odottelemaan siinä. Kaikissa muissa kaupoissa on onneks Suomessa sellanen jaettu liukuhihnahomma, johon menee kahden ostokset.

Noissa on periaatteena kasata ostokset kärryyn ja sitten kassan takana "pöydällä" heittää ostoskasseihin.

Sen siitä saa saatana kun yhen kerran menee elämässään selvinpäin baariin, kuskina. No yhen bissen otin ja istuin kavereiden seuraan. Kohta vaihdettiin paikkaa missä voitiin istua kaikki vastakkain. Täs vaihees huomasin et lompakko on pöllitty, mä pidin sitä siinä pöydällä missä ensin istuttiin. Pöydän vaihdon aikana siinä huseeras joku apina kännis ja tais huomata et täs tehdään muuttoa ja vei lompakon. Valvontakamerat on aika hyvin asetettu siihen vissiinkin. Sinne meni kaikki sitten, kaikki kortit ja kaikki maholliset liput ja laput. Mä annan sille joka vei sen kukkaron vielä mahdollisuuden, jos rahaa on niin saa olla rauhassa. Jos ei ole, mä otan heti vaikka tuomion tästä mut tällänen taskuvarkailu loppu tähän. Oon mäkin tyhmä ollu mutten varastele kenen tahansa kukkaroja tai jotain omaisuutta mikä näkyy pöydällä ohimennen. Järki käteen. Jos järkeä ei ole, mä taon sen sinne.
Toivottovasti valvontakamerakuvat paljastaa tekijän, poliisi saa hoitaa mahd. tunnistamisen.
Pieni sakko näpistyksestä ei ole riittävä rangaistus, pieni reissu takakontissa tekee halutumman vaikutuksen.

Ja joo, vituttaa ankarasti. Tod. ankarasti.

Noissa on periaatteena kasata ostokset kärryyn ja sitten kassan takana "pöydällä" heittää ostoskasseihin.

Idea siitä, että kasataan ostokset kärrystä/korista kassalle ja siitä taas takaisin koriin/kärryyn on naurettava imo :rolleyes:

Itsehän haen satunnaisesti vihanneksia, vitamiineja ja kanelia, mutta joka kerta asioidessa tulee kyllä metrinen jölli ottaan.

Idea siitä, että kasataan ostokset kärrystä/korista kassalle ja siitä taas takaisin koriin/kärryyn on naurettava imo :rolleyes:
Niinhän se vähän on. Monessa Lidlissä onkin vaihdettu kassat erilaisiin, koska suomalaiset eivät todennäköisesti osanneet toimia oikein niillä vanhoilla kassoilla.

Nukuin pommiin. Piti tulla 6:17 junalla, niin just ja just kerkesin 7:17 junaan. Olen ihan vitun hidas heräämään ja vihaan sitä, kun pitää suunnilleen suoraan sängystä ryykätä ulos. Ekstrabonuksena huomasin lähtöä tehdessä, että kissa oli puklannut yöllä kunnon karvapalloyrjöt sohvalle. Kiitos rakas pikku kisuliini, ajan sut vielä joku päivä kaljuks. Olisko ollut liikaa vaivaa siirtyä lattialle pykäämään niitä karvapalloja? :curs:

Back
Ylös Bottom