Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tuli nähtyä kun joku teki maastavetoa penkkipaikalla. Seisoi siis penkillä ja otti painot aina telineistä, siinä kun kätevästi edessä ovat, jos penkin päällä tosiaan seisoo.

Pari kertaa moista näkynyt. Ovat kai liian laiskoja hakeakseen korokkeita, joten veto boksilta korvataan tuolla. Toivottavasti eivät tipahda.

Ööö.. niin, entä sitten? Minäkin olen monesti tehnyt noin, jos on jäänyt leimaamatta sisään tullessa. Ajattelitko nyt ihan loppuun saakka? :lol2:

Joo siis respa oli vähän aikaa sit mennyt kiinni, ja sen ohi ei pääse sisään leimaamatta.. Voi tietty olla et se oli tehny ~vartin pikatreenin.

Noh, saunaankin sitten tämä tyyppi seurasi. Kyseessä ei ole mikään pieni sauna. Istuin takasuoralle keskelle laudetta, yksi tyyppi oli lisäksi saunassa. Eikös tämä jamppa tule niin lähelle viereen istumaan etten pysty kättä liikuttamaan ilman full range contactia. Selitti siinä sitten kaikenlaista naama melkein kiinni omassani.

Olisit vain lappaissut kerralla puoli sangollista kiukaalle, niin tyypin turpa olisi varmaan mennyt ainakin hetkeksi umpeen ja hyvällä tuurilla olisi häipynyt kokonaan :whip:.

Olin niin hämmentynyt että oli pakko poistua nopeasti. Vaikka kyseessä ei varmaan ollut mikään gay innuendo, olen silti sitä mieltä että jotain ääneen sanomattomia proseduureja on ja niitä tulisi noudattaa.

Lol, mulla tuli tästä mieleen elävästi kerran paikallisen uimahallin saunassa salitreenin jälkeen, kun joku ulkomaalaisperäinen nuori kundi liimautui tyhjässä saunassa kylkeen ja alkoi jotain kyselemään tyttökaverista ja selittämään että "eiks oo kiva ku saa pistää munan suuhun".

En tiedä oliko kyseessä ihan läpänheitto vai iskuyritys, mutta katsoin parhaaksi poistua aika nopeasti suihkun kautta pukeutumistiloihin. Sen jälkeen en enää mennyt kys. saunaan hiljaiseen aikaan :lol2:

Mitäköhän vittua sitä tekis?

Kirjoitusten jälkeen koulua ei tietenkään ole ja talven osa-aikaduunikin päättyi juuri, koska luonnollisestikaan talviurheilu ei kesälle hirveästi työtä tarjoa. Päivät menee tässä koneella istuessa ja nenää kaivaessa ja tuntuu jo nyt ihan hiton tylsältä vaikka vasta maanantaina loppu työt ja sillon olin ihan fiiliksissä, ku oli ollu 4 päivää putkeen 10h/pv. Salilla ku käy niin siitä ei moneksi tunniksi riemua repee ja tänään vedin sitten tossa heti aamutuimaan hienossa auringonpaisteessa 8km juoksulenkin, mutta ei se aika tahdo mun luonteella kulua kiviä potkiskellessa, vaan aina täytyis olla jotain oikeeta tekemistä. Taidan omata vähän työnarkomaanin luonnettakin. Piru kun täytyis keksiä tähän nyt jotain duunia mut ei oo kaikista helpoin rasti tässä taloustilanteessa. Pakko kai tästä on lähteä raivaamaan isäukon metsiä niin jotain hyödyllistä tulee tehtyä.

Tuli nähtyä kun joku teki maastavetoa penkkipaikalla. Seisoi siis penkillä ja otti painot aina telineistä, siinä kun kätevästi edessä ovat, jos penkin päällä tosiaan seisoo.

Yritin kovasti miettiä että miksi, kun salilta löytyy kaksi ihan oikeaa maastavetopaikkaakin, kumilaattoineen ja telineineen. En keksinyt.
Tätä on nähty tapauksissa, jossa tehdään sjmv:a penkiltä jos ei koroketta löydy tarvittavaan venytykseen.

Tätä on nähty tapauksissa, jossa tehdään sjmv:a penkiltä jos ei koroketta löydy tarvittavaan venytykseen.
Ei riitä koroketta venytykseen :eek: Jos alat "tanko varpaille" -menetelmällä venyttämää, ni eikö moisessa jo mee nikamat? :wtf: Ellei sitten satu olemaan jalat/muu kroppa suhde tyyliä 1/2..

Ei riitä koroketta venytykseen :eek: Jos alat "tanko varpaille" -menetelmällä venyttämää, ni eikö moisessa jo mee nikamat? :wtf: Ellei sitten satu olemaan jalat/muu kroppa suhde tyyliä 1/2..
Jos kroppa taipuu vyötäröstä riittävästi (itsellä ei), silloin se on ihan ok. Naiset näyttää usein olevan jostain syystä paljon liikkuvampia selästä, ja pystyy tekemään sjmv:n ihan pohjaan asti. Arskasta on myös kuvia, joissa se tekee nätisti sjmv:tä / kulmasoutua korokkeelta varpaisiin asti.

Jatketaan off topicilla. Paljon riippuu myös tekniikasta. Jos tekee enempi romanialaisella tyylillä, tankoa ei saada kovin alas, sillä selän ja takareisien kulma on reilusti pienempi kuin normi sjvm:ssa. Sjmavessa ongelma onkin usein just se, että tarvii korokkeen, että saa kunnon venytyksen.

Tuli seurattua oman treenin sivussa jonkun äijän penkkaamista. 130kg tangossa, törkeän pitkä meditaatiohetki ennen suoritusta ja sitten nostamaan niin, että perse on puolmetriä ilmassa. En oo ikinä edes kuvitellu, että niinkin lihava jätkä sais sellasen kaaren tehtyä selällään. Suorituksen jälkeen kävellään vähän ympärilleen ja varmistetaan, että kaikki muut salilla olijat varmasti näkivät tämän testosteronia uhkuvan voimannäytteen. Ainakin mulla oli hauskaa =).

Tuli seurattua oman treenin sivussa jonkun äijän penkkaamista. 130kg tangossa, törkeän pitkä meditaatiohetki ennen suoritusta ja sitten nostamaan niin, että perse on puolmetriä ilmassa. En oo ikinä edes kuvitellu, että niinkin lihava jätkä sais sellasen kaaren tehtyä selällään. Suorituksen jälkeen kävellään vähän ympärilleen ja varmistetaan, että kaikki muut salilla olijat varmasti näkivät tämän testosteronia uhkuvan voimannäytteen. Ainakin mulla oli hauskaa =).

Missä tapahtu? :D 130kg ja toi jälkipeli herätti

Miks tuo kävely aina liittyy siihen, että muut näki suorituksen :(

Itse kävelen ku juntti edestakas lehmänkatse kasvoilla hyvinkin usein vehkeen edessä millä pitäisi tehä. Mutta hyvähän se vaa on varmasti jos olen tahattomasti iloa tuonut jonku reeneihin ehkä :D

Miks tuo kävely aina liittyy siihen, että muut näki suorituksen :(

Itse kävelen ku juntti edestakas lehmänkatse kasvoilla hyvinkin usein vehkeen edessä millä pitäisi tehä. Mutta hyvähän se vaa on varmasti jos olen tahattomasti iloa tuonut jonku reeneihin ehkä :D

Itselläkin usein juuri penkkisarjan jälkeen tulee noustua penkiltä ja käveltyä muutamat kerrat edestakasin ja monien mielestä varmasti suht murhaava ilme päällä. Kieltämättä mukava tietää, että tuotetaan iloa muille salitreenaajille :D

Ylihuomenna pääsykokeen tynkää ja alkaa tuntua siltä että kipeeks tulen. Nuhaa, heikko ja kuumeinen olo(en ole uskalanut mitata) ja niskat jumissa. Mulla menee aina paikat jumiin ennen kunnon sairastelua, jes! Meneekö vuoden työt ihan hukkaan? Töissä joku flunssa kuume häsmäkkä liikkeellä, ei parempaa ajankohtaa voinu valita, tulis ny vaikka ensviikolla mutta ei NYT!!!! :itku: :curs:

Back
Ylös Bottom