Joku eilen "leimasi" kuntosalikortin kortinlukijassa lähtiessään :D.
Hauskinta tässä oli varmaan se, että hän oli unohtanut leimata korttinsa tullessaan salille.
Ei hitto LoL!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei hitto LoL!
Tuli nähtyä kun joku teki maastavetoa penkkipaikalla. Seisoi siis penkillä ja otti painot aina telineistä, siinä kun kätevästi edessä ovat, jos penkin päällä tosiaan seisoo.
Ööö.. niin, entä sitten? Minäkin olen monesti tehnyt noin, jos on jäänyt leimaamatta sisään tullessa. Ajattelitko nyt ihan loppuun saakka? :lol2:
Noh, saunaankin sitten tämä tyyppi seurasi. Kyseessä ei ole mikään pieni sauna. Istuin takasuoralle keskelle laudetta, yksi tyyppi oli lisäksi saunassa. Eikös tämä jamppa tule niin lähelle viereen istumaan etten pysty kättä liikuttamaan ilman full range contactia. Selitti siinä sitten kaikenlaista naama melkein kiinni omassani.
Olin niin hämmentynyt että oli pakko poistua nopeasti. Vaikka kyseessä ei varmaan ollut mikään gay innuendo, olen silti sitä mieltä että jotain ääneen sanomattomia proseduureja on ja niitä tulisi noudattaa.
Tätä on nähty tapauksissa, jossa tehdään sjmv:a penkiltä jos ei koroketta löydy tarvittavaan venytykseen.Tuli nähtyä kun joku teki maastavetoa penkkipaikalla. Seisoi siis penkillä ja otti painot aina telineistä, siinä kun kätevästi edessä ovat, jos penkin päällä tosiaan seisoo.
Yritin kovasti miettiä että miksi, kun salilta löytyy kaksi ihan oikeaa maastavetopaikkaakin, kumilaattoineen ja telineineen. En keksinyt.
Ei riitä koroketta venytykseenTätä on nähty tapauksissa, jossa tehdään sjmv:a penkiltä jos ei koroketta löydy tarvittavaan venytykseen.
Jos alat "tanko varpaille" -menetelmällä venyttämää, ni eikö moisessa jo mee nikamat? :wtf: Ellei sitten satu olemaan jalat/muu kroppa suhde tyyliä 1/2..Jos kroppa taipuu vyötäröstä riittävästi (itsellä ei), silloin se on ihan ok. Naiset näyttää usein olevan jostain syystä paljon liikkuvampia selästä, ja pystyy tekemään sjmv:n ihan pohjaan asti. Arskasta on myös kuvia, joissa se tekee nätisti sjmv:tä / kulmasoutua korokkeelta varpaisiin asti.Ei riitä koroketta venytykseenJos alat "tanko varpaille" -menetelmällä venyttämää, ni eikö moisessa jo mee nikamat? :wtf: Ellei sitten satu olemaan jalat/muu kroppa suhde tyyliä 1/2..
Tuli seurattua oman treenin sivussa jonkun äijän penkkaamista. 130kg tangossa, törkeän pitkä meditaatiohetki ennen suoritusta ja sitten nostamaan niin, että perse on puolmetriä ilmassa. En oo ikinä edes kuvitellu, että niinkin lihava jätkä sais sellasen kaaren tehtyä selällään. Suorituksen jälkeen kävellään vähän ympärilleen ja varmistetaan, että kaikki muut salilla olijat varmasti näkivät tämän testosteronia uhkuvan voimannäytteen. Ainakin mulla oli hauskaa =).
Miks tuo kävely aina liittyy siihen, että muut näki suorituksen :(
Itse kävelen ku juntti edestakas lehmänkatse kasvoilla hyvinkin usein vehkeen edessä millä pitäisi tehä. Mutta hyvähän se vaa on varmasti jos olen tahattomasti iloa tuonut jonku reeneihin ehkä :D