elasto
Mode
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tää thread on kuitenkin aloitettu ennen sitä, vuonna 2004, joten jos nää yhdistäisi niin menisi sitten tämän threadin aloitusposti sen tärkeäksi merkityn ketjun aloituspostiksi, koska se on vanhin posti.Hienosti tehty threadi aiheesta, josta on jo tuossa ylhäällä Tärkeä: etuliitteellä merkitty suht kattava pläjäys.
Varmaankin vois joku mode yhdistää, vaikka nuo asiat on kyllä jo sielläkin käyty läpi.
Tää thread on kuitenkin aloitettu ennen sitä, vuonna 2004, joten jos nää yhdistäisi niin menisi sitten tämän threadin aloitusposti sen tärkeäksi merkityn ketjun aloituspostiksi, koska se on vanhin posti.
En tiedä sitten, onko nämä sellaisia harrastajia, jotka aloittavat salilla käynnin, mutta mitään urheilutaustaa ei ole sen enempää. Eli playstation-sukupolven kasvatteja? Sitten reenataan huonoilla ohjelmilla ilman kummempaa tietoa ja kroppa ei kestä, kun sitä pohjaa ei ole. En oikein muutakaan syytä keksi, koska on jotenkin käsittämätöntä, että kukaan saa kroppansa pilalle punttitreenillä.
Työkseni teen suhteellisen raskasta maanrakennus puolen hommaa.Mieluummin kokeilen tolla 1-jakosella monestakin syystä. Saa repiä lihasryhmät nopeesti läpi vaihtaen laitteita tyyliin lennosta, 2-jakosessa mulla tulee helpommin selkä rikottua Taas (kaksi rappeutumaa ja välilevynpullistuma). 2- jakosessa saattaa "vahingossa" jäädä jotain liikkeitä tekemättä kun ei jaksa repiä samaa lihasryhmää ensimmäistä puolta tuntia jnejne.. Eli olen siis päättänyt pysyä nyt tässä 1-jakoisessa, pitkään harkittu juttu ;)No jos kerran on pakko käydä se 4 kertaa viikossa salilla niin itse ainakin ehdottaisin että treenaisit 2-jakoisella sen neljästi viikossa. Kroppa neljä kertaa viikossa läpi voi olla liikaa, ja vielä jos työsi on suht fyysistä.