Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Vapaata pe, la ja su. STAM1NA jyrää levylautasella. Lätkän SM-finaali taas kohta alkamassa. Dietin cheettipäivä menossa...Tilasin 2 x Dillinger pizzan ja Kebabin lisälihalla....:nolo::lol2:

wuhuuu ! sukelluskausi avattu. ehkä hieman viileissä merkeissä mut hyvä fiilis jäi!
Merivesi +2 ja jäähileiden joukossa sukeltelin. mukava kokemus.
mahtava fiilis

Eilen illalla huomasin rakkaan kelloni olevan kateissa. Manasin asiaa koko illan, ja vaikka olinkin ovella neljään asti, heräsin jo vähän yli yhdeksän etsimään kelloa.. Armoton, siis mutkin yllättänyt vitutus, häipyi tossa vähän aikaa sitten, kun kello löyty frendin hupparin hupusta.. :D Rakas tiuku löyty.. :haart: :dance2:

Jypin voitto!

- Sain vihdoin valmiiksi koulujutun joka on ollut vaiheessa jo toista kuukautta ja palautuspäiväkin on mennyt ajat sitten.
- Sain kuulla ettei nykyisestä duunipaikasta heru töitä ennen kesää, mutta ennen kuin ehdin asiasta alkaa sen enempää stressaamaan, soitti entinen pomo ja tarjosi duunia
- Olen löytänyt aika ihanan könsikkään rinnalleni. Ja tunne tuntuu olevan jopa molemmin puolinen :haart:
- Viikonloppuna meren rannalle istuskelemaan ja avaamaan terassikausi

18 wee! :) :kippis1:

Ei oo pahemmi tullu syksyn jälkee tullu käytyä salilla, mut nyt kotona päin ollu niin tylsää et kahtena päivänä peräkkäin käyny. Hitto toiha oliki iha loistavaa, ja nyt ootan innolla miten kipeenä jalat o kyykyn jäljiltä. Jospa tästä se motivaatio lähtis taas kunnolla nousuun :puntti:

Oon tässä vähän pohtinu että mitä jos ryhtyis streittariks.. Satunnainen paja ois ainut asia mitä jäis kaipaamaan.

Straight Edge -elämäntyyli vaatii kuitenkin aika paljon munaa.. Sopis hyvin tähän mun suunnitelmaan kääntyä buddhalaisuuteen.

Jänniä asioita mietin. Teilatkaa nyt joku nää heti alkuunsa.

Kehitys senkun jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja................. 100kg rikki penkissä tietenkin :dance2::dance::rock::thumbs:

Kehitys senkun jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja................. 100kg rikki penkissä tietenkin :dance2::dance::rock::thumbs:

Onneksi olkoon, muistan aina tuon päivän. 2.12.2002 oli mulla, eli 7v synttäreitä vietetään vuoden lopulla. :P

Oon tässä vähän pohtinu että mitä jos ryhtyis streittariks.. Satunnainen paja ois ainut asia mitä jäis kaipaamaan.

Straight Edge -elämäntyyli vaatii kuitenkin aika paljon munaa.. Sopis hyvin tähän mun suunnitelmaan kääntyä buddhalaisuuteen.

Jänniä asioita mietin. Teilatkaa nyt joku nää heti alkuunsa.

Mulla on jo hyvä alku, 15 viikkoa ilman tupakkaa, 9 viikkoa ilman seksiä (kiitokset ihanalle avokille :curs:) , 6 viikkoa ilman alkoholia ja dieetti vielä siihen päälle. Voin kertoa että alkaa olemaan pälli hieman kireellä!

Onnea -jesu-lle ja mikko0olle! :) Tänään on mun vuoro ja illalla on pirskeet tiedossa. :kippis1:
Onnea, muistahan olla läträämättä alkoholin kanssa. Siitä ei seuraa kuin ongelmia, eikä siinä ole mitään järkeä..

.....NOT, vitusti onnea ja muistahan tankata kunnolla :kippis1::dance:

Back
Ylös Bottom