Olipas mukava ilta![]()
Sama. Kyllä nyt taas viiään ja kovaa :haart:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olipas mukava ilta![]()
Olipas mukava ilta![]()
Se on kevät taas tullut. Täälläkin oli mukava ilta, hyvässä seurassa...Sama. Kyllä nyt taas viiään ja kovaa :haart:

Tänääkin pääsee taas viettää kivan illan hyvässä seurassaSe on kevät taas tullut. Täälläkin oli mukava ilta, hyvässä seurassa...![]()

Onnea :kippis1:18 wee!:kippis1:

Onnea ! sama täällä, tässä jo aloiteltu rinkkiä ottamaan pikkuhiljaa ja kohta suunta kohti baaria. :kippis1:18 wee!:kippis1:
Onnea ! sama täällä, tässä jo aloiteltu rinkkiä ottamaan pikkuhiljaa ja kohta suunta kohti baaria. :kippis1:
ee :D toisaalta putkareissukin ois siisti tänäänJa baarin ovelta takasin? :D Meinaan jos rinkkiä vetää pohjiks.
Kehitys senkun jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja................. 100kg rikki penkissä tietenkin :dance2::dance::thumbs:
Oon tässä vähän pohtinu että mitä jos ryhtyis streittariks.. Satunnainen paja ois ainut asia mitä jäis kaipaamaan.
Straight Edge -elämäntyyli vaatii kuitenkin aika paljon munaa.. Sopis hyvin tähän mun suunnitelmaan kääntyä buddhalaisuuteen.
Jänniä asioita mietin. Teilatkaa nyt joku nää heti alkuunsa.
, 6 viikkoa ilman alkoholia ja dieetti vielä siihen päälle. Voin kertoa että alkaa olemaan pälli hieman kireellä!Onnea, muistahan olla läträämättä alkoholin kanssa. Siitä ei seuraa kuin ongelmia, eikä siinä ole mitään järkeä..Onnea -jesu-lle ja mikko0olle!Tänään on mun vuoro ja illalla on pirskeet tiedossa. :kippis1: