Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

- Sain tänään kutsun työhaastatteluun :) Olivat kuulemma pitäneet tosi paljon mun hakemuksesta ja muutenkin aika vahvalta näyttää (työaikojenkin suhteen, olin määritellyt hakemuksessa aika tarkkaan miten paljon ja milloin pystyisin työskentelemään, mutta siitä ei puhelimessa sanottu mitään eli luultavasti ovat ok ehtojeni kanssa).

- Lukeminen on lähtenyt suht hyvin käyntiin, olen saanut mm. historiaa ja sitä kamalaa matikkaakin luettua aika paljon.

- Olen pakomatkalla entisessä kotikaupungissani ja täällä on kerrankin aivan ihanaa. Ei olla porukoidenkaan kanssa tapeltu vielä kertaakaan.

Enää tämä aamuvuoro töitä ja sitten viikon mittaiset pääsiäisvapaat:dance:

Olen tällä hetkellä tosi onnellinen! Miehen kanssa menee aivan ihanasti, toki viimeiset 4v. menneet myös ihanasti, mutta nyt jotenkin erityisen ruusuista ja intohimoista kokoajan!:haart:

Treenit ja dietti sujuu aivan sairaan hyvin, olen oppinut tekemään paljon intensiivisemmin ja kovemmin sekä motivaatio on korkeella. Lissabonin matka häämöttää 3 viikon päässä ja sitten kesäkuussa Espanjaan mieheni ja rakkaiden ystävieni kera!:haart: I am sooo happy!:)

Olen tällä hetkellä tosi onnellinen! Miehen kanssa menee aivan ihanasti, toki viimeiset 4v. menneet myös ihanasti, mutta nyt jotenkin erityisen ruusuista ja intohimoista kokoajan!:haart:

Treenit ja dietti sujuu aivan sairaan hyvin, olen oppinut tekemään paljon intensiivisemmin ja kovemmin sekä motivaatio on korkeella. Lissabonin matka häämöttää 3 viikon päässä ja sitten kesäkuussa Espanjaan mieheni ja rakkaiden ystävieni kera!:haart: I am sooo happy!:)

Tulin tästä onnelliseksi, söpöä :haart:!

p.s. Nyt McGyver-letti pois parturissa ja illalla vielä pikkusen lisää intensiteettiä treeneihin :)..

Tulin tästä onnelliseksi, söpöä :haart:!

p.s. Nyt McGyver-letti pois parturissa ja illalla vielä pikkusen lisää intensiteettiä treeneihin :)..
Awwww.:haart: Jjahas salilla nään sitten uuden Kingin! Joh, jalkajumpat vuorossa taas. ;)

ps.Monelta olemme menossa?

Viiden tunnin päästä lomalle ja sitten vapun jälkeen takaisin töihin. Kiinnostaa nyt nämä hommat kuin kilo paskaa. No, hammaslääkärissä pitää tuossa vielä ensin käydä, mutta se nyt ei tätä mainiota olotilaa paljon latista...

Vielä reilu kolme tuntia ja sen jälkeen alkaa 7 päivän mittainen pääsiäisloma :) Joutuu kyllä lomanki aikana vähän opiskelemaan mutta se ei sen kummemmin haittaa.

Kävin tänään ekan kerran lenkillä sitte viime heinäkuun (jolloin lopetin fudiksen.)
Ihan vaan tunnin kävelyn kävin tekemässä, mutta tulipa mukava olo. Tälleen kun on ollu vajaa pari viikkoa ilman tupakkaa, niin liikuntakin tuntuu paljon kivemmalta :)

Suosittelen :thumbs:

Back
Ylös Bottom