Joo, tästä tää lähtee!Sulle nää maanantait on tuntunu olevan pitkän aikaa raskaita, kerrankin näin![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, tästä tää lähtee!Sulle nää maanantait on tuntunu olevan pitkän aikaa raskaita, kerrankin näin![]()

Olivat kuulemma pitäneet tosi paljon mun hakemuksesta ja muutenkin aika vahvalta näyttää (työaikojenkin suhteen, olin määritellyt hakemuksessa aika tarkkaan miten paljon ja milloin pystyisin työskentelemään, mutta siitä ei puhelimessa sanottu mitään eli luultavasti ovat ok ehtojeni kanssa).
Pääsee myös kouluun, toisin kuin eilen.Vielä kahdeksi tunniksi kouluun ja sitten alkaa kuuden päivän loma...![]()

Olen tällä hetkellä tosi onnellinen! Miehen kanssa menee aivan ihanasti, toki viimeiset 4v. menneet myös ihanasti, mutta nyt jotenkin erityisen ruusuista ja intohimoista kokoajan!:haart:
Treenit ja dietti sujuu aivan sairaan hyvin, olen oppinut tekemään paljon intensiivisemmin ja kovemmin sekä motivaatio on korkeella. Lissabonin matka häämöttää 3 viikon päässä ja sitten kesäkuussa Espanjaan mieheni ja rakkaiden ystävieni kera!:haart: I am sooo happy!![]()
..Awwww.:haart: Jjahas salilla nään sitten uuden Kingin! Joh, jalkajumpat vuorossa taas. ;)Tulin tästä onnelliseksi, söpöä :haart:!
p.s. Nyt McGyver-letti pois parturissa ja illalla vielä pikkusen lisää intensiteettiä treeneihin..