Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

jumalauta!

hitto että mä rakastan mun työtä!!!!!!

en tiedä pitäiskö tosin mennä hoitoon, nyt nimittäin laskeskelen sovitteiden momentinsiirtokykyä ihan innoissani :D aamun simuloinut kappaleen muodonmuutosta että saisi tietää sisäpuolisen kiinnityksen holkin toleranssit kun sitä laajennetaan puristusjousella ja kiilalla. koulun vittumaisin kurssi vaikeuden ja vaatimusten (=kotitehtävien) perusteella, nyt voi sanoa että hitto onneks skarppasin!

tänään voitonjuhla jypillä. aijjaijjai matti laulaa jumalauta!

huomenna aamusta kalliolle hengailemaan kaverin kanssa joka treenaa vielä KTO - koetta varten. eka lasketaan joku polttariporukka. luvassa aurinkoa aijjaijjai siellä auringonpaisteessa killuu patamalla tyhjän päällä :haart: pitää varuulta ottaa tossut mukaan jos pääsee vaikka hän-miestä tai jotain muuta reittiä yläköysittelemään. ja kamera kanssa niin saa räpsittyä kuvia (onneks ei oo mikään 1DmkIII ja L - putki niin uskaltaa ottaa niskaan seinällekin tarvittaessa) . kiipeäminen on tod pelkästään optio, jo se että pääsee kalliolle touhuamaan on poltellut siitä lähtien kun alkoi olla kevään tuntua ilmassa -10 pakkasilla joku aika sit.

Inssistä läpi!! :)

aamun simuloinut kappaleen muodonmuutosta että saisi tietää sisäpuolisen kiinnityksen holkin toleranssit kun sitä laajennetaan puristusjousella ja kiilalla. koulun vittumaisin kurssi vaikeuden ja vaatimusten (=kotitehtävien) perusteella, nyt voi sanoa että hitto onneks skarppasin!

perskeles. vaikuttaa siltä että ainakin laskelmien mukaan pitäisi toimia niinkuin pitääkin... oikeastaan ihan hyvä että tuli todettua ainakin teoriassa mahdolliseksi niin voi valmistuttaa ja kokeilla, ei tartte viikonloppuna vahingossakaan miettiä sitä että mitä muuttaa jotta toimisi.

Hihihihihihihihihihiiii, ja hih.
Talviloma alkaa ja huomenna Himokselle.
Yö esiintyy. Olen kuunnellut paskalistaa radio helsingistä ja osaan.
" Rakkaus on sinivalkoinen..."
Missäköhän Ari Peltonen on kun ei ole Roskapankissa käynyt?

Viimeksi muokattu:
Inssistä läpi!! :)
Onnea!

Nyt on itsellänikin helvetin hyvä fiilis:
- käytiin tänään varaamassa kaveriporukalla matka Bulgariaan
- koska lähtö Bulgariaan on 28.6, pääsen lauantaina Tuskaan (Sabaton!!)
- tänään on perjantai
- lähden keitolle :kippis1:

Np. Sabaton - Ghost Division:rock:

Aamu oli vittumainen, mutta siitä ei ollut suunta kuin ylöspäin... Vietin kivan päivän kaverin kanssa kirjastossa, käytiin lounaalla juoruilemassa ja sain luettuakin joku +6h tehokkaasti. Muutama tunti sitten tuli soitto, että SAIN TÖITÄ!!!! Ja vielä tosi kivan oloisesta paikasta... Tein siellä parin tunnin ns. koevuoron keskiviikkona, tykkäsin tosi paljon :)

Juteltiin just mutsin kanssa puhelimessa siitä, miten uskomaton tuuri mulla aina on. Kaikki vaan jotenkin mystisesti aina kääntyy parhain päin :)

- Himokas tyttöystävä istuu vieressä :haart:
- ...Jonka kanssa kihlat tulossa :)
- Myös härän pihvit tulossa :D
- Tienannut tänä vuonna enemmän kuin viime vuonna yhteensä :)
- Nyt makkarin puolelle. :pano:
- Nyt oikea threadi
- Sopivasti humalassa muutaman saunakaljan jälkeen

pihviä :kuola:

paras päivä ikinä!!!

vitunmoinen leirikrapula kun oli pihalla 9:00 - 20:00 :D

nyt maha täynnä ruokaa ja koe-eläinpuisto raadiossa.

- Nainen :haart:
- Työt luistaa
- Wappu on kohta :kippis1:
- Reeni luistaa :puntti:
- Lumet sulaa -> pyöräilykelit alkaa

It's time for spring, I say! :thumbs:

Miten voikaan saada auringonpaiste ihmisen näin hyvälle tuulelle! :)

Lupas koko viikoksi aurinkoista ja viikonloppua kohti lämpenevää.

Alkaa tässä ahistuksen aiheet pikkuhiljaa selviämään ja siitäkin myös hyvä mieli. Kyllä kova työ ja suunnitelmallisuus näköjään kannattaa! :)

Isoin hyväntuulisuuden aihe on kuitenkin ihana vaimoke:haart:

Ps. Ja reenithän kulkee! :P

fin-fi-43_200904201200.png

Tämä saa jo mielen paljo pirteemmäks, vaikka 3koetta täl viikol :hyper:

Sain äidiltä ruokarahaa 50e :haart: Sillä pärjää mukavasti ens viikon torstain palkkapäivään :)

(Äitee ei yleensä sponssaa mua, mutta mulla meni 110e junalippuihin).

Back
Ylös Bottom