KomppaanKyllä osaa olla vittumainen horo toi Veera! Kyllä osaa vituttaa joka jaksossa toikin ämmä!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
KomppaanKyllä osaa olla vittumainen horo toi Veera! Kyllä osaa vituttaa joka jaksossa toikin ämmä!
Mulle tuli tänään Ismon raivarista mieleen vanhat hyvät ajat. Ajat, jolloin luuvitonen oli vielä laki kotona Pihlajakadulla, sekä haulikko ja pesismaila arkipäivää Ismon Valinnan tiskin alla. Nuo ajat tuskin koskaan palaa. :(
soiko tossa jaksossa siinä kohtaa kun ipe makas sallankaa bedissä, niin se sama biisi kuin miian hautajaisissa?
Joo sitä mäki, meinas itku päästä :5:Kyllä. Korhosen Teemun tekemä biisi, Siniseen. :haart:
Hercules666 sanoi:Kyllä osaa olla vittumainen horo toi Veera! Kyllä osaa vituttaa joka jaksossa toikin ämmä!
Komppaan
Huomasitteko, että milffi tanjan povi oli melkein kamerassa kiinni kun se lähti siitä sohvalta:wtf:

Kyllä osaa olla vittumainen horo toi Veera! Kyllä osaa vituttaa joka jaksossa toikin ämmä!
Kiva, niin minäkin!Mä ajattelin heti siinä kohtaa samalla sekunnilla, kun se povi pomppas, että joku pakkikselta ottaa varmasti screenshotin siitä.. :D
?:DPs.:D
No ottiko siitä joku screenin??
:haart:Voin ottaa illalla kun pääsen himaan.
Ei varmaankaan, jos jollain on se tivossa niin ottakaa plz.
Voi paskan paska. Aivan varmasti Ismo saa syyt niskoilleen tuosta Isabellan mustelmasta. Ainakin niin kauaksi aikaa kunnes Salla tunnustaa.
En jaksanu alkaa säätämään ja pakko kommentoida. Oon aivan varma että Isabella syyttää ismoa koko asiasta..