Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Oli kyllä huonoin jakso pitkästä aikaa. Veera ja Iiris voisivat syöksyä sementtiin, jotta Panu vois vaihtaa nuorempaan, nätimpään ja kiimaisempaan.

Voi vittu, olis ollu kiva nähä ku ipe leipoo miroa pataa. Haukku et ipe ois hakannu omaa tytärtään. Ei jumalauta. Muiden tyttärii ehkä, mut ei ny omaa.

Voi vittu, olis ollu kiva nähä ku ipe leipoo miroa pataa. Haukku et ipe ois hakannu omaa tytärtään. Ei jumalauta. Muiden tyttärii ehkä, mut ei ny omaa.

Mitä helvettiä? Kyllähän Miiakin sai aikoinaan tuntea Ismon nyrkkien voiman. Nyt ei oo taas perusasiat hallussa. Miro väitti että Ippe ois leipassu niin kovaa, että Miia ois kuollu. Mutta sehän taas ei pidä paikkaansa.

Mitä helvettiä? Kyllähän Miiakin sai aikoinaan tuntea Ismon nyrkkien voiman. Nyt ei oo taas perusasiat hallussa. Miro väitti että Ippe ois leipassu niin kovaa, että Miia ois kuollu. Mutta sehän taas ei pidä paikkaansa.
All-in-Laitela tietää rajat, kuinka kovaa lyödä, että oppii, muttei lähde henki. Kaikki liha tottelee Laitelaa.

Mä en pysty nykyään muuten enää pelaamaan pokeria miettimättä Ismo Laitelaa. Aina riverin kohdalla tai viimeistään jonkun laittaessa all in tulee vanha kunnon Ismo ja synkät ajat mieleen. :( Onneks Ismo ei enää pelaa.

Anteeks:nolo:. My bad. Kiitos kun näit vaivaa ja korjasit:kippis1:. Ja tarkemmin ajateltuna ehkä ipe ajatteli, et miro on niin säälittävä kakara, et ei viittiny laittaa "pientä" heijarii.

All-in-Laitela tietää rajat, kuinka kovaa lyödä, että oppii, muttei lähde henki. Kaikki liha tottelee Laitelaa.
:lol2:

Mä en pysty nykyään muuten enää pelaamaan pokeria miettimättä Ismo Laitelaa. Aina riverin kohdalla tai viimeistään jonkun laittaessa all in tulee vanha kunnon Ismo ja synkät ajat mieleen. :( Onneks Ismo ei enää pelaa.

Mulla tulee se ismo-hymy päälle ja sit tajuun mitä oon tekemässä ja foldaan.

Nyt kun perkeleen Natutan alkaa diilaamaan roinaa, on Stubastianin vuoro juottaa Natutanille katkeraa kalkkia.. Stubastian laulaa Natutanista poliisille ja Sievisen kloppi lukee tiilenpäitä nopeammin kuin luuleekaan..
Sen jälkeen mitataan Natutanin todellinen olemus kun "B-rappuun tumppaajia virnuilee joka kulman takana.. :whip:

Mulle tuli tänään Ismon raivarista mieleen vanhat hyvät ajat. Ajat, jolloin luuvitonen oli vielä laki kotona Pihlajakadulla, sekä haulikko ja pesismaila arkipäivää Ismon Valinnan tiskin alla. Nuo ajat tuskin koskaan palaa. :(

Back
Ylös Bottom